Witam. Dzisiaj wziąłem się za regulację linek od zmiany biegów, mając na uwadze to, że w Astrze trzeba użyć siły aby zmieniać biegi. Wszystko poszło lekko natomiast miałem wielki problem z tym jak zablokować lewarek w położeniu serwisowym. Ustawiłem te linki "na oko" i NA PEWNO biegi wchodzą precyzyjniej. No ale użycie siły przy początkowym wbijaniu biegu zostało:/. Wina sprzęgła. Spróbuję je odpowietrzyć i to może dużo poprawić czytałem a jak będzie dalej źle to trzeba będzie pomyśleć o wymianie sprzęgła:/.
Ok. Jak zablokować lewarek w pozycji serwisowej?
Jak uwolnić ten "dzyndzel", żeby wszedł w tą szparę niżej? Bo tak chyba trzeba to zablokować. Wyczytane w neta. Chyba, ze jakoś inaczej się to blokuje??
[External Link Removed for Guests]
pozdrawiam
Regulacja lewarka od zmiany biegów M32
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 29 paź 2015, 11:19
- Imię: Piotr
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
Regulacja lewarka od zmiany biegów M32
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2017, 20:54 przez PiotrWłocławek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 29 paź 2015, 11:19
- Imię: Piotr
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
Te plastiku są po obu stronach. Trzeba je ścisnąć aby odblokować cały biały element celem zablokowania go w pozycji serwisowej? Ściskałem to ale bardzo ciężko to idzie i bez efektów. Balem się za mocno, żeby tego nie zniszczyć niepotrzebnie.
[External Link Removed for Guests]
pozdrawiam
[External Link Removed for Guests]
pozdrawiam
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 29 paź 2015, 11:19
- Imię: Piotr
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
Wie ktoś jak zablokować lewarek w pozycji serwisowej??
pozdrawiam
pozdrawiam
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 29 paź 2015, 11:19
- Imię: Piotr
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
Więc. Trzeba ścisnąć z obu stron, równo wystające białe elementy aby odblokować ten cały biały element, który ma wejść w otwór pomiędzy pierwszym a drugim biegiem.
[External Link Removed for Guests]
pozdrawiam
[External Link Removed for Guests]
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 17 cze 2017, 16:40 przez PiotrWłocławek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 605
- Rejestracja: 05 gru 2021, 10:36
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DT
- Rocznik: 2006
- Województwo: Zagranica - UE
- Wdzięczny: 113 razy
- Pomocny: 26 razy
Dla potomnych.
Przed ściśnięciem tych zaczepów dobrze jest sobie unieść do góry ten cały biały element od spodu wtedy schodzi ta blokada serwisowa w dół jak w masło...
Jeśli macie przy Sobie kogoś do pomocy to niech jedna uniesie a druga ściśnie z obu stron i samo spadnie...
Przed ściśnięciem tych zaczepów dobrze jest sobie unieść do góry ten cały biały element od spodu wtedy schodzi ta blokada serwisowa w dół jak w masło...
Jeśli macie przy Sobie kogoś do pomocy to niech jedna uniesie a druga ściśnie z obu stron i samo spadnie...