Zdaje się że jak dokręcasz korek w pewnym momencie powinien zrobić tak "klik" i się zablokować.
Jeśli kręcisz i przeskakuje, to coś nie tak z korkiem lub ktoś na "hama" dokręcał i uszkodził gwint w zbiorniczku.
Oryginalny korek utrzymuje odpowiednie ciśnienie w układzie, a zamiennik któż to wie.
dźwięk obcierania z przednich kół
- xxvvcc
- Posty: 839
- Rejestracja: 02 lut 2014, 19:38
- Auto: Astra J, Corsa D
- Silnik: A16LET, Z12XEP
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 22 razy
- Kontakt:
dźwięk obcierania z przednich kół
Ostatnio zmieniony 13 maja 2017, 21:03 przez xxvvcc, łącznie zmieniany 1 raz.
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Układy chłodzenia są tak projektowane, że panuje w nich podczas pracy nadciśnienie. Ma to między innymi na celu podniesienie temperatury wrzenia. A co się stanie, może szybciej zagotować płyn - jeżeli korek będzie niewłaściwie dokręcony.
Korek ma w sobie jednocześnie zaworek ciśnieniowy i w ten sposób jest utrzymywane jednakowe nadciśnienie w układzie.
Korek ma w sobie jednocześnie zaworek ciśnieniowy i w ten sposób jest utrzymywane jednakowe nadciśnienie w układzie.
Ostatnio zmieniony 13 maja 2017, 21:08 przez przemty, łącznie zmieniany 4 razy.
[External Link Removed for Guests]
- dman1211
- Posty: 13
- Rejestracja: 10 maja 2017, 20:49
- Auto: Astra H
- Województwo: podkarpackie
Moja astra to 1.6 105 xep. Maksymalnie przy jeździe jakies 98 stopni. Na postoju przy zapalonym silniku dochodzi tak 108. To chyba dobra temp?
-
- Posty: 2406
- Rejestracja: 02 wrz 2008, 16:35
- Auto: Astra
- Województwo: Zagranica - Azja