Witam forumowiczów.
Wymieniłem kierownicę na multifunkcyjną, po złożeniu wszystko było ok, lecz po krótkiej jeździe wyskoczył błąd czujnika skrętu kierownicy. No cóż podłączyłem opcoma, wszedłem w opcję kalibracji skrętu, kierownica na wprost i aktywuj. nic się nie działo. kliknąłem jeszcze raz ale tym razem kręciłem kierownicą jak na niektórych filmach było opisane - niestety SAS - NO.
I tak wielokrotnie bez powodzenia, błąd występuje nadal...
W dniu wczorajszym w blokach pomiarowych sprawdziłem kierownicę a tu 2058 stopni na prostej kierownicy !?
Nigdzie nie ma poradnika jak krok po kroku wykonać kalibrację, może ktoś pomóc ?
Edytowane:
Udało mi się skalibrować czujnik ale o dziwo na skręconych kołach w lewo o jeden obrót kierownicą.
Wszedłem i skalibrował jak na zdjęciu. Błędy pokasowane, po ruszeniu wszystko ok skręcam ostro w prawo i znowu błąd, jakby był po za zakresem. Jak skonfigurować aby koła były na wprost ? jak skręce na wprost to SAS jest po za zakresem i nic się nie dzieje podczas kliknięcia AKTYWUJ.
Ustawienie SAS - położenie kąta skrętu kierownicy
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 04 mar 2018, 7:41
- Imię: Małgorzata
- Auto: Astra H
- Silnik: z17DTJ
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 4 razy
Ustawienie SAS - położenie kąta skrętu kierownicy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 04 mar 2018, 10:17 przez Antoniooo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 82
- Rejestracja: 29 paź 2015, 15:16
- Imię: Michał
- Auto: Astra H OPC
- Silnik: Z20LEH
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Pomocny: 2 razy
Najpierw należy to wszystko dobrze złożyć. Chodzi o czujnik w CIM'ie. Na jego obudowie jest instrukcja. Coś takiego ,,Rotate rotor clockwise until tight. Approx. 2 turns counter-clockwise to align marks". Kierownica przy zdejmowaniu musi być tak prosto jak to tylko możliwe.