Astra H GTC - IDS+
- Krystian95
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 lip 2018, 22:17
- Auto: Astra H
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Astra H GTC - IDS+
Witam. Potrzebuję pomocy odnośnie zawieszenia IDS+ w Astrze H. Mój problem polega na tym, że w zegarze nie zapala się kontrolka IDS+ po przekręceniu kluczyka oraz gdy otwieram kluczykiem samochód. Gdy wciskam przycisk sport to zmienia się reakcja na pedał gazu i chyba na układ kierowniczy(chociaż jeszcze tego aż tak nie przetestowałem), ale nie czuję różnicy w twardości zawieszenia. Ogólnie to samochód jest dosyć twardy, ale zapewne wpływ na to mają duże koła z niskim profilem. Ktoś może powiedzieć, że widocznie nie mam opcji IDS, ale sprawdzałem i przy amortyzatorach są przewody, a pod maską przy kielichach widać wtyczki. Możliwe jest, że ktoś wyłączył ten system bo np. źle działał? Jeżeli ktoś z Was miał podobny problem proszę o pomoc
Dołącze się do kolegi. Mam to samo. Po załączeniu zapłonu nie świeci się kontrolka IDS+. A po Vinie widać że jest ta opcja w samochodzie.
Dodano po 50 minutach :
Rozkodowany Vin widać że IDS+ chyba mam:
ZQ8 = ZAWIESZENIE SPORTOWE (W TYM: ESP, IDS, PRZEŁĄCZNIK TRYBU SPORTOWEGO, PODWOZIE SPORTOWE)
Dodano po 50 minutach :
Rozkodowany Vin widać że IDS+ chyba mam:
ZQ8 = ZAWIESZENIE SPORTOWE (W TYM: ESP, IDS, PRZEŁĄCZNIK TRYBU SPORTOWEGO, PODWOZIE SPORTOWE)
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Na początek :
Krystian95 pisze: ↑22 lip 2018, 22:32sprawdzałem i przy amortyzatorach są przewody, a pod maską przy kielichach widać wtyczki
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 05 lut 2008, 16:26
- Auto: Astra H kombi, 2,0 LPG, 200KM
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
Nie wiem czy IDS da się wyłączyć, ale jeżeli by nie działał to wówczas by cały czas świeciła kontrolka ids i zawieszenie przeszło by w tryb awaryjny, co oznaczałoby że się utwardziło. U mnie miałem przerwany przewód przy jednym kole i podczas takiej jazdy po dziurawej drodze prawie plomby mi powypadały. Proponuje w pierwszej kolejności podpiąć auto pod kompa, powinno to wiele wyjaśnić. Kolejna rzecz, może głupia ale jeżeli w ogóle kontrolka nie świeci a jest podejrzenie że auto posiada ids to może warto byłoby sprawdzić samą kontrolkę...
-
- Posty: 85
- Rejestracja: 12 sty 2016, 22:20
- Auto: astra g
- Silnik: z18xe
- Województwo: zachodniopomorskie
Pewnie macie walniety jakiś amortyzator i ktoś przed sprzedażą wyłączył kontrolę ids w liczniku aby nie paliło się cały czas kontrolka że ids jest nie sprawny. Miałem to samo u siebie ale podłączyłem opcom i włączyłem kontrolke ids swiscils się cały czas ale naprawiłem to i teraz ids zapala się jak tylko otworzy się drzwi i gaśnie jak zapale auto
- maTTse
- Posty: 3
- Rejestracja: 06 cze 2020, 18:31
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra H GTC
- Silnik: Z16XEP
- Rocznik: 2006
- Województwo: śląskie
Kupilem Astre H jakis rok temu. Super autko, ale czesto cos jestem u mechnika
Mam pytanie dotyczące właśnie IDS+. Od kiedy upiłem auto, kontrolka IDS+ czasami mi tam mrugnęła jak otworzyłem auto po wsadzeniu kluczyka już się chyba za bardzo nie pokazywała.
Dzisiaj rano zauważyłem, że się świeci po otwarciu auta, jak włączam zapłon i gaśnie dopiero po 5sekundach. Jak prawidłowo powinna się ta kontrolka zachowywać?
Kilka postów przeczytałem i w sumie już sam nie wiem, czy teraz jest prawidłowo, czy wcześniej było ?
Mam pytanie dotyczące właśnie IDS+. Od kiedy upiłem auto, kontrolka IDS+ czasami mi tam mrugnęła jak otworzyłem auto po wsadzeniu kluczyka już się chyba za bardzo nie pokazywała.
Dzisiaj rano zauważyłem, że się świeci po otwarciu auta, jak włączam zapłon i gaśnie dopiero po 5sekundach. Jak prawidłowo powinna się ta kontrolka zachowywać?
Kilka postów przeczytałem i w sumie już sam nie wiem, czy teraz jest prawidłowo, czy wcześniej było ?
- SHARP
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 sty 2022, 17:20
- Imię: Piotr
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16LET
- Rocznik: 2008
- Województwo: śląskie
Odgrzewam temat , ponieważ mam nurtujące mnie pytanie.
W mojej Astrze H czuć różnicę między włączonym trybem sport a wyłączonym . W trybie sport auto jest sztywniejsze mniej buja , czyli ids powinien być sprawny . Problem w tym, że w drugiej pozycji kluczyka nie świeci się i nie gaśnie. Kiedyś tylko mi się zaświecił jak wtyczka się poluzowała w czasie jazdy a nigdy w drugiej pozycji kluczyka jak powinno to być . W czym może być problem ?
W mojej Astrze H czuć różnicę między włączonym trybem sport a wyłączonym . W trybie sport auto jest sztywniejsze mniej buja , czyli ids powinien być sprawny . Problem w tym, że w drugiej pozycji kluczyka nie świeci się i nie gaśnie. Kiedyś tylko mi się zaświecił jak wtyczka się poluzowała w czasie jazdy a nigdy w drugiej pozycji kluczyka jak powinno to być . W czym może być problem ?