Witam w czwartek mechanik wymienial mi tarcze i klocki przód w astrze h gtc 1.7 cdti 2010 rok wczoraj i dziś jadąc poczułem że przy ponad 110 km i zwalnianiem z silnika mam wibracje na kierownicy, przy ruszaniu jest opór i komputer zwiekszył spalanie przy ruszaniu którego nie było a koła są mega gorące wraz z felgą. Mechanik powiedział ze przejrzał tloczki i są ok. W poniedzialek pojade z reklamacją...
Co moglo się stać? Przed wymianą było wszystko ok
Dodam ze podlewarowałem samochód koła kręcą się ale z oporem słychać tarcie
Po wymianie tarcz+klocków gorące koła
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 08 maja 2011, 13:16
- Imię: Rafał
- Auto: ASTRA III GTC 2007r
- Silnik: 1.8 (140)
- Pomocny: 1 raz
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 29 paź 2015, 11:19
- Imię: Piotr
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
Wciśnięte klocki na siłę bo "mechanikowi" było szybciej nie cofnąć tłoczka do końca albo tłoczek się przytarł ze starości. Trzeba zdjąć klocki i wcisnąć tłoczek, jak będzie tragicznie to szło to zacisk do regeneracji. Jak się ładnie wciśnie to założyć klocki i sprawdzić czy jest opór znowu.
pozdrawiam
pozdrawiam
- deodekabokat
- Posty: 3628
- Rejestracja: 25 lut 2014, 9:42
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z18XE ?KM 390kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: BI
- Wdzięczny: 26 razy
- Pomocny: 181 razy
Tarcie słychać będzie zawsze, ale koło ma się kręcić luźno. Prawdopodobnie zacisk albo do regeneracji albo wymiany. Jeżeli nie było efektu przed wymianą to nie winię przewodów ale jeżeli tak było i dalej jest to podejrzewam że przewody są do wymiany.
Podlasie, gdzie ukradłem dla ciebie rower, ma wiele znaczeń.