Skrzynia automat AF17 - problemy
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 29 mar 2018, 11:56
- Auto: Astra H TT
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 1 raz
Re: Skrzynia automat AF17 - problemy
@Automat dzięki za sprawdzenie. Czyli u mnie coś nie tak, bo trzyma 13% równo, choć obroty biegu jałowego są normalne raczej.
Czym takie ładne nagrania robisz?
Czym takie ładne nagrania robisz?
- Automat
- Posty: 4536
- Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
- Imię: Jan
- Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
- Silnik: Z18XE,125 KM,288kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Wdzięczny: 22 razy
- Pomocny: 69 razy
Mam telefon XIAOMI MI5S PLUS,który ma funkcję nagrywania ekranu.Parametry silnika,które podglądasz,to aplikacje, których jest wiele.Ja często używam apkę PISTON.Bardzo popularny jest również ScanMyOpelCAN oraz TORQUE.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- topiq77
- Posty: 2105
- Rejestracja: 21 lip 2018, 18:49
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H HB 5D
- Silnik: Z18XE
- Rocznik: 2005
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Puławy
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 82 razy
W Samsungu trzeba posiłkować się Game Launcherem do nagrywania. Na szczęście też bez problemu zgrywa np. Torque.
- Automat
- Posty: 4536
- Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
- Imię: Jan
- Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
- Silnik: Z18XE,125 KM,288kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Wdzięczny: 22 razy
- Pomocny: 69 razy
Jeśli tak jest jak napisałeś,to dlaczego problem sygnalizowałeś w dziale z asb ? .
W podobnej sytuacji zawsze jest podejrzany układ zapłonowy czy świece.
Fajnie,że taki jest finał....ale poważnie potraktuj uwagi w poście nr 4.
W podobnej sytuacji zawsze jest podejrzany układ zapłonowy czy świece.
Fajnie,że taki jest finał....ale poważnie potraktuj uwagi w poście nr 4.
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 08 sty 2019, 15:20
- Imię: Michal
- Auto: Astra H Twin Top
- Silnik: Z18XER
- Rocznik: 2007
- Województwo: śląskie
Witam
Od 2 tygodni borykam sie z moja af17.
Problem polega na tym ze dostal mi sie glikol do skrzyni i niestety skrzynia trafila na szrot.
Kupilem i wymienilem na uzywke oczywiscie chlodnice rowniez nowy olej nowy plyn i mam delikatny problem mianowicie skrzynia dziala ale nie redukuje biegow, w gore plynnie przerzuca i zatrzymuje sie na D4. To jeden problem a drugi to na kazdym z wybranych biegow moge wyciagnac kluczyk ze stacyjki.Powiedzcie gdzie popelnilem blad???? lub co musze jeszcze zrobic. podczas jazdy zapala sie auto z kluczykiem i kontrola trakcji oraz bledy P1700 p0715-29. I ostatnie pytanie zauwazylem ze skrzynie do Z18XER maja oznaczenie PU i sterownik KW ja natomiast mam sterownik KQ ze starej skrzyni czy moze to byc wina starownika
Od 2 tygodni borykam sie z moja af17.
Problem polega na tym ze dostal mi sie glikol do skrzyni i niestety skrzynia trafila na szrot.
Kupilem i wymienilem na uzywke oczywiscie chlodnice rowniez nowy olej nowy plyn i mam delikatny problem mianowicie skrzynia dziala ale nie redukuje biegow, w gore plynnie przerzuca i zatrzymuje sie na D4. To jeden problem a drugi to na kazdym z wybranych biegow moge wyciagnac kluczyk ze stacyjki.Powiedzcie gdzie popelnilem blad???? lub co musze jeszcze zrobic. podczas jazdy zapala sie auto z kluczykiem i kontrola trakcji oraz bledy P1700 p0715-29. I ostatnie pytanie zauwazylem ze skrzynie do Z18XER maja oznaczenie PU i sterownik KW ja natomiast mam sterownik KQ ze starej skrzyni czy moze to byc wina starownika
- Automat
- Posty: 4536
- Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
- Imię: Jan
- Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
- Silnik: Z18XE,125 KM,288kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Wdzięczny: 22 razy
- Pomocny: 69 razy
Kolego,współczuję z powodu owych przykrości,znam ów ból bo sam taki przypadek zaliczyłem przy zakupie auta. Przy tej okazji mam pytanie: jaką drogą dostał się glikol/płyn chłodniczy do skrzyni AF-17 ?
Po czym ten fakt rozpoznałeś,czy też mechanik Ci dopiero powiedział.
Nie znam dokładnie specyfiki sterowników skrzyń,ale rodzj skrzyni powinien być spasowany ze sterownikiem. Do tej skrzyni jaką wstawiłeś powinien być przewidziany sterownik.Ja do mojej wstawiłem identyczną skrzynię i sterownika nie zmieniałem.
U Ciebie są dwa dylematy:
1) czy skrzynia jaką wstawiłeś była przewidziana do Twojego modelu auta/silnika
2) jeśli skrzynia jest inna niż w oryginale,to czy będzie poprawnie pracowała w Twoim modelu auta na sterowniku wstawionej skrzyni,ale jednak nie oryginalnej.
Nie potrafię odpowiedzieć na owe wskazane dylematy.
Co do kluczyka...zdażyło mi się zgasić silnik na hamulcu i włączonym biegu("D") i w takiej sytuacji kluczyka ze stacyjki nie da się wyjąć.Nie pamiętam jak to było dalej,ale chyba mając wciśnięty hamulec ponownie odpalałem auto i przesuwałem dźwignię biegów do pozycji "P",czyli takiej,na której silnik powinno się gasić.
I na koniec:
- ile kosztowaqła skrzynia - używka(rocznik ?) i ile kosztowała wymiana skrzyni ?
- jakiej firmy i nazwy była stara chłodnica ?
Po czym ten fakt rozpoznałeś,czy też mechanik Ci dopiero powiedział.
Nie znam dokładnie specyfiki sterowników skrzyń,ale rodzj skrzyni powinien być spasowany ze sterownikiem. Do tej skrzyni jaką wstawiłeś powinien być przewidziany sterownik.Ja do mojej wstawiłem identyczną skrzynię i sterownika nie zmieniałem.
U Ciebie są dwa dylematy:
1) czy skrzynia jaką wstawiłeś była przewidziana do Twojego modelu auta/silnika
2) jeśli skrzynia jest inna niż w oryginale,to czy będzie poprawnie pracowała w Twoim modelu auta na sterowniku wstawionej skrzyni,ale jednak nie oryginalnej.
Nie potrafię odpowiedzieć na owe wskazane dylematy.
Co do kluczyka...zdażyło mi się zgasić silnik na hamulcu i włączonym biegu("D") i w takiej sytuacji kluczyka ze stacyjki nie da się wyjąć.Nie pamiętam jak to było dalej,ale chyba mając wciśnięty hamulec ponownie odpalałem auto i przesuwałem dźwignię biegów do pozycji "P",czyli takiej,na której silnik powinno się gasić.
I na koniec:
- ile kosztowaqła skrzynia - używka(rocznik ?) i ile kosztowała wymiana skrzyni ?
- jakiej firmy i nazwy była stara chłodnica ?
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 08 sty 2019, 15:20
- Imię: Michal
- Auto: Astra H Twin Top
- Silnik: Z18XER
- Rocznik: 2007
- Województwo: śląskie
No więc glikol dostał się przez chłodnice powiedział mi to mechanik.
Skrzynia 1800 gość dał mi gwarancję.
Skrzynia z astry h 1.8 rok skrzyni 2007
Chlodnica nowa Nissens.
Zastanawiam się czy nie kupić jeszcze sterownika KW i podłączyć. Wymiana skrzyni darmo bo robiłem to sam
A czy starego sterownika nie można przeprogramowac pod skrzynie albo może wymagana jest jakaś adaptacja nowej skrzyni
Dodano po 1 minucie 11 sekundach:
Teraz jeszcze pytanie gdzie ów sterownik się znajduje.
Przypuszczam że pod deska gdzies
Dodano po 3 minutach 8 sekundach:
Stara chłodnica była fabryczna
Skrzynia 1800 gość dał mi gwarancję.
Skrzynia z astry h 1.8 rok skrzyni 2007
Chlodnica nowa Nissens.
Zastanawiam się czy nie kupić jeszcze sterownika KW i podłączyć. Wymiana skrzyni darmo bo robiłem to sam
A czy starego sterownika nie można przeprogramowac pod skrzynie albo może wymagana jest jakaś adaptacja nowej skrzyni
Dodano po 1 minucie 11 sekundach:
Teraz jeszcze pytanie gdzie ów sterownik się znajduje.
Przypuszczam że pod deska gdzies
Dodano po 3 minutach 8 sekundach:
Stara chłodnica była fabryczna
- Automat
- Posty: 4536
- Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
- Imię: Jan
- Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
- Silnik: Z18XE,125 KM,288kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Wdzięczny: 22 razy
- Pomocny: 69 razy
Chłodnica-oryginalna montowana fabrycznie ?
Sterownik jest w przedniej części tunelu(kiedyś widziałem szkic i chyba przed dźwignią zmiany biegów).
Chyba masz przypadek,że nieoryginalny model skrzyni i sterownika.Nie wiem jak to będzie po wymianie sterownika skrzyni.Zapewne na linii skrzynia-sterownik OK,ale jak dalej ?
Moja skrzynia to AF-17 TB(do silnika Z18XE, 1,8 125 KM) a sterownik skrzyni KW.
Chłodnica-oryginalna montowana fabrycznie ?
Sterownik jest w przedniej części tunelu(kiedyś widziałem szkic i chyba przed dżwignią zmiany biegów).
Chyba masz przypadek,że nieoryginalny model skrzyni i sterownika.W Twoim aucie powinna być skrzynia AF-17 PU ze sterownikiem KW. Nie wiem jak to będzie po wymianie sterownika skrzyni.Zaopewne na linii skrzynia-sterownik OK,ale jak dalej ?
Typy skrzyń asb i sterowniki skrzyń stosowane w Oplu Dodano po 10 minutach 45 sekundach:
Możesz podać pełną nazwę Twojej skrzyni ? ...AF17 i co dalej ?
Patrzę na sterowniki skrzyń AF17 i jakoś tam nie widzę sterownika skrzyni KQ o jakim piszesz.
Sterownik jest w przedniej części tunelu(kiedyś widziałem szkic i chyba przed dźwignią zmiany biegów).
Chyba masz przypadek,że nieoryginalny model skrzyni i sterownika.Nie wiem jak to będzie po wymianie sterownika skrzyni.Zapewne na linii skrzynia-sterownik OK,ale jak dalej ?
Moja skrzynia to AF-17 TB(do silnika Z18XE, 1,8 125 KM) a sterownik skrzyni KW.
Chłodnica-oryginalna montowana fabrycznie ?
Sterownik jest w przedniej części tunelu(kiedyś widziałem szkic i chyba przed dżwignią zmiany biegów).
Chyba masz przypadek,że nieoryginalny model skrzyni i sterownika.W Twoim aucie powinna być skrzynia AF-17 PU ze sterownikiem KW. Nie wiem jak to będzie po wymianie sterownika skrzyni.Zaopewne na linii skrzynia-sterownik OK,ale jak dalej ?
Typy skrzyń asb i sterowniki skrzyń stosowane w Oplu Dodano po 10 minutach 45 sekundach:
Możesz podać pełną nazwę Twojej skrzyni ? ...AF17 i co dalej ?
Patrzę na sterowniki skrzyń AF17 i jakoś tam nie widzę sterownika skrzyni KQ o jakim piszesz.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.