Drążek, końcówka drąż do wymiany?
- Mateusz24krk
- Posty: 1072
- Rejestracja: 28 maja 2017, 18:06
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra h
- Silnik: Z18xer
- Rocznik: 2007
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 2 razy
- Pomocny: 7 razy
- deodekabokat
- Posty: 3655
- Rejestracja: 25 lut 2014, 9:42
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z18XE ?KM 400kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: BI
- Wdzięczny: 26 razy
- Pomocny: 184 razy
Źle robisz. Peknięcie osłony oznacza prucie końcówki. Koszt praktycznie żaden i nie wart geometrii wraz z robotą. Sugeruję wymienić z osłonami.
Podlasie, gdzie ukradłem dla ciebie rower, ma wiele znaczeń.
- Mateusz24krk
- Posty: 1072
- Rejestracja: 28 maja 2017, 18:06
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra h
- Silnik: Z18xer
- Rocznik: 2007
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 2 razy
- Pomocny: 7 razy
Nie no żartuje tylko.. wiadomo jak już robić to porządnie za jednym zamachem. Pytanie mam jeszcze takie na przyszłość, aby też nie zakładać nowego tematu póżniej .. Jeśli chodzi zbliża się wymiana sworzni wahacza dodatkowo nie wiemy w jakim stanie są simerbloki, tuleje a możliwe, że też do wyaminy to nie lepiej kupić nawet taki zamiennik wahacza za tą kase ? I co lepsze opini prawie 5 gwiazdek . Wychodzi 125 zł za kompletny wahacz z sworzniem i tulejami , łaczniki stabilizatora i koncowki drazkowdeodekabokat pisze: ↑11 kwie 2021, 19:02Źle robisz. Peknięcie osłony oznacza prucie końcówki. Koszt praktycznie żaden i nie wart geometrii wraz z robotą. Sugeruję wymienić z osłonami.
[External Link Removed for Guests]
- Automat
- Posty: 4535
- Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
- Imię: Jan
- Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
- Silnik: Z18XE,125 KM,288kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Wdzięczny: 22 razy
- Pomocny: 69 razy
Warto się zastanowić. Mój mechanik wymieniał tylne tuleje wahaczy. Podrzucę Ci foto i filmik.
- Mateusz24krk
- Posty: 1072
- Rejestracja: 28 maja 2017, 18:06
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra h
- Silnik: Z18xer
- Rocznik: 2007
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 2 razy
- Pomocny: 7 razy
- deodekabokat
- Posty: 3655
- Rejestracja: 25 lut 2014, 9:42
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z18XE ?KM 400kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: BI
- Wdzięczny: 26 razy
- Pomocny: 184 razy
Oj te sworznie nie pochodzą. Końcówki Ci niepotrzebne bo wezmiesz drazki febi. Rok maks dwa i do roboty będzie.
Podlasie, gdzie ukradłem dla ciebie rower, ma wiele znaczeń.
- Mateusz24krk
- Posty: 1072
- Rejestracja: 28 maja 2017, 18:06
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra h
- Silnik: Z18xer
- Rocznik: 2007
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 2 razy
- Pomocny: 7 razy
deodekabokat pisze: ↑11 kwie 2021, 21:47Oj te sworznie nie pochodzą. Końcówki Ci niepotrzebne bo wezmiesz drazki febi. Rok maks dwa i do roboty będzie.
Febi albo Trw jedno z dwóch wezmę. Powiedz mi jeszcze co może być powodem, że jak zmienia się biegi i dodaje gazu to odczuwa się takie dobicie,szarpniecie po prostu nie ma takiego tłumienia, komfortu tylko czuć to zmianę .. natomiast jak powolutku i bardzo delikatnie się puszcza sprzęgło to przechodzi ładnie bez tych szarpnięć .. sprzęgło? poduszki silnika ? Np u siostry czy taty jak czasem jadę ich autem to nawet jak dynamicznie puszczam sprzęgło to nie ma tak nie czuć tak jak by takiego luzu i nagle dobicia, szarpnięcia.. Generalnie problem polega na tym, że podczas przejścia pomiędzy przyspieszaniem, a ściągnięciem nogi z gazu czasem pojawia się jakby "tąpnięcie"
- Automat
- Posty: 4535
- Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
- Imię: Jan
- Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
- Silnik: Z18XE,125 KM,288kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Wdzięczny: 22 razy
- Pomocny: 69 razy
Mateusz najpierw ogarnij przód i napęd. Zrób geometrię ,a na koniec będą delicje .
Pomierz kompresję, jakie masz zużycie oleju ? Wymienione parametry mogą motywować lub demotywować Twoje działania.
Pomierz kompresję, jakie masz zużycie oleju ? Wymienione parametry mogą motywować lub demotywować Twoje działania.
- Mateusz24krk
- Posty: 1072
- Rejestracja: 28 maja 2017, 18:06
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra h
- Silnik: Z18xer
- Rocznik: 2007
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 2 razy
- Pomocny: 7 razy
Oleju nie bierze nic, nawet sam byłem zdziwiony bo czasami dostaje do odciny.. A jaka powinna być kompresja i jaka Ty masz od - do ?
- Mateusz24krk
- Posty: 1072
- Rejestracja: 28 maja 2017, 18:06
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra h
- Silnik: Z18xer
- Rocznik: 2007
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 2 razy
- Pomocny: 7 razy
Wiecie co wam powiem podjechałem dziś sprawdzić. ciśnienie w oponach co się okazało praktycznie w każdym koło było lekko ponad 1 bar... Dobiłem do do każdego na 2 bary.. I co taka blachostka i całkiem inna jazda teraz to jedzie elegancko i co lepsze kierownica już nie drży przy hamowaniu nawet przy prędkości powyżej 100.. Niebo a ziemia a taka blachostka.. Sprawdzę sobie kompresję bo mam manometr jaka powinna być od do