W historii nie znalazłem podobnego przypadku. Może ktoś z Was miał z takim do czynienia.
Podczas manewrów na parkingu wspomaganie chwilowo zanika. Pół obrotu kierownicy jest, po czym opór. Delikatny ruch kierownicą w lewo i prawo powoduje, że znów się pojawia i po kolejnym pół obrotu zanika. Podczas jazdy też się to zdarza, gdy trzeba mocniej skręcić kierownicą. Odnoszę wrażenie, że na postoju, gdy nie ruszamy kierownicą delikatnie słychać pracującą pompę wspomagania. Do tej pory ten dźwięk, acz głośniejszy był słyszalny jedynie w skrajnych położeniach kierownicy. Nominalny poziom ładowania około 13,7 V. Przy skręcaniu napięcia spada do około 12,5 V.Poziom płynu wspomagania w normie, brak wycieków pod samochodem. Nie widzę, aby cokolwiek w okolicach pompy i przewodów było zapocone. Jakieś rady, wskazówki, poza potrzebą udania się do dobrego specjalisty ?
Wspomaganie układu kierowniczego(ZF) - chwilowy brak
- Eszer
- Posty: 9
- Rejestracja: 15 gru 2016, 15:46
- Auto: Astra H Kombi 1.9 CDTI
- Silnik: Z19DTH
- Rocznik: 2005
- Województwo: mazowieckie
-
- Posty: 6106
- Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 130 razy
Do 13,6V to mi spada ładowanie przy skrajnych położeniach kierownicy - może tu masz problem?
W kostki połączeniowe zaglądałeś?
Bezpiecznik nie zaśniedział na stykach ?
W kostki połączeniowe zaglądałeś?
Bezpiecznik nie zaśniedział na stykach ?