drążki kierownicze
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 12 sty 2008, 5:42
- Imię: Michał
- Auto: Astra H CARAVAN ;)
- Silnik: Z1.7DTJ 110KM
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Miedzyzdroje/Bielsko Biała
drążki kierownicze
Witam, posiadam Astre taka jak w opisie pojawił sie luz na jednym z drążków kierowniczych i chialem je wymienic, w aso sa dwa rodzaje TRW za ok 270zł i ZTF za ok 520zł. jak rozpoznac ktora z przekładni jest u mnie?? Pozdrawiam.
- drahe
- Posty: 612
- Rejestracja: 23 mar 2008, 18:59
- Imię: Irek
- Auto: Astra H Cosmo
- Silnik: Z18XE
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Zabrze
- Pomocny: 1 raz
Popatrz na pompę wspomagania (jest po lewej stronie jak stoisz przed samochodem.Jeżeli jej zbiornik na płyn jest koloru białego z płaskimi bokami to masz ZF, a jeżeli jest koloru brudno żółtego i jest okrągły to masz TRW.Nie kupuj w ASO jest dużo zamienników w sklepach z częściami.Ja w zeszłym roku dałem około 70 zł.Przed chwilą sprawdzałem na [External Link Removed for Guests] jest Lemfordera za 127zł a Kagera za 53.Pozdrawiam.
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 12 sty 2008, 5:42
- Imię: Michał
- Auto: Astra H CARAVAN ;)
- Silnik: Z1.7DTJ 110KM
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Miedzyzdroje/Bielsko Biała
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 12 sty 2008, 5:42
- Imię: Michał
- Auto: Astra H CARAVAN ;)
- Silnik: Z1.7DTJ 110KM
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Miedzyzdroje/Bielsko Biała
-
- Posty: 527
- Rejestracja: 28 wrz 2008, 16:36
- Imię: Tadeusz
- Auto: Astra H Kombi Astra K kombi 1,6CDTI
- Silnik: Z1,9DTL 1,6CDTI
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Kartuzy
- Pomocny: 6 razy
- Kontakt:
Przy odkręcaniu koła zauważyłem luz poprzeczny koła. Niestety luz nie jest na końcówce drążka ale na drążku czyli po tej drugiej stronie. Teraz pytanie. Czy to drążek kierowniczy ma tam luz, czy może mieć tam luz? Czy co innego ? Maglownica ?Czy wymiana całego drążka kierowniczego jest skomplikowana i czy da radę wymienić to samemu?
No i po naprawie. Wybity drążek kierowniczy tzw. kulka. Trochę była pordzewiała - musiała dostać się tam woda. Koszt - drążek Delpi 75zł plus wymiana i geometria 100zł razem 175zł. Ulga bo myślałem, że to przekładnia układu kierowniczego a tam koszty byłyby ogromne
Dla przykładu wycena w ASO za to samo:
całkowity koszt (po upustach 15% na robociznę i 20% na części) wymiany drążka kierowniczego wraz z regulacją geometrii wynosi :590zł
No i po naprawie. Wybity drążek kierowniczy tzw. kulka. Trochę była pordzewiała - musiała dostać się tam woda. Koszt - drążek Delpi 75zł plus wymiana i geometria 100zł razem 175zł. Ulga bo myślałem, że to przekładnia układu kierowniczego a tam koszty byłyby ogromne
Dla przykładu wycena w ASO za to samo:
całkowity koszt (po upustach 15% na robociznę i 20% na części) wymiany drążka kierowniczego wraz z regulacją geometrii wynosi :590zł
Ostatnio zmieniony 17 sty 2013, 15:35 przez tadekfo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 14 lis 2011, 23:24
- Imię: mariusz
- Auto: astra k
- Silnik: 1.4
- Rocznik: 2018
- Województwo: śląskie
Te gumki zakładasz na obudowę przekładni kierowniczej,czyli jak ściągniesz te mieszki co są po prawej i lewej stronie,to te gumki właśnie pod nie wchodzą.Jest to dodatkowe uszczelnienie przed brudem.