Momenty dokręcania kół dla poszczególnych modeli Opla

Awatar użytkownika
heinrich12

Astro-maniak
Posty: 5108
Rejestracja: 08 maja 2020, 22:59
Imię: Henryk
Auto: Astra H
Silnik: Z 14XeP
Rocznik: 2009
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław
Wdzięczny: 193 razy
Pomocny: 307 razy

Re: Momenty dokręcania kół dla poszczególnych modeli Opla

#41

Nieprzeczytany post autor: heinrich12 »

To tak w niemieckim ASO ? Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Slabek

Przyjaciel forum
Posty: 639
Rejestracja: 03 gru 2019, 1:53
Imię: Sławek
Auto: Škoda Superb 3v5 L&K
Silnik: DFCA20
Rocznik: 2016
Województwo: Zagranica - UE
Lokalizacja: Wodzisław Śląski/Berlin
Wdzięczny: 53 razy
Pomocny: 38 razy
Kontakt:

#42

Nieprzeczytany post autor: Slabek »

Yhym, tam gdzie została kupiona przez poprzedniego właściciela. O dziwo 5/5* 214 opini *.*
Moje byłe:
Škoda Octavia 1u2 liftback 1.6mpi 55kW :twisted: 02.2013-02.2018
Astra J HB Sport 1.4T 103kW 2010 02.2018-01.2021
Teraz:
Škoda Superb 3v5 2.0TDI 140kW DSG 4x4 L&K 01.2021 - ...

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5508
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 29 razy
Kontakt:

#43

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Najlepiej klikalny temat na forum, to trzeba go trochę podbić ;)

Automat pisze:
04 wrz 2017, 15:17
Czy ktoś słyszał o takiej opcji,że im więcej śrub trzyma koło,tym można użyć mniejszego momentu do dociągania śrub mocujących koło na piaście?
Już nie pamiętam czy to Jakub Bielak, czy jakieś pogromcy mitów. Ale konkluzja była taka, że jedna odkręcona śruba radzi sobie bardzo dobrze w przeciwieństwie do pięciu poluzowanych.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

ODPOWIEDZ