Brniemy do nikąd a kłócić się nie ma co.
Ja osobiście nigdy się nie spotkałem w autach osobowych z tematem smarowania śrub/nakrętek/szpilek od kół.
Alfą i Omegą nie jestem.
Zapieczone 4 koła
- Automat
- Posty: 4536
- Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
- Imię: Jan
- Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
- Silnik: Z18XE,125 KM,288kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Wdzięczny: 22 razy
- Pomocny: 69 razy
Marcin-co Ci szkodzi-weź posmaruj swoje śruby i przykręć koła,a na zmianę opon zaprosisz Kolegów i będziecie razem najpierw szturmować koła,a potem sztormować . Ja mogę pierwszy próbować,bo i tak nie odkręcę .
Automat.
Kuba, mogłem nie pisać.
Kupię sprężarkę, bo moja stara już ledwo ledwo i pneumat i nagram film.
Regulacja momentu jest a i są klucze że udar na zero.
Taki YATO za 200 zł
[External Link Removed for Guests]
W 0:18 przełącza kierunek a i sam klucz ma od 0 do 5 regulację udaru/mocy
[External Link Removed for Guests]
Dobra
Odpadam.
Klucz, pneumat, śruby, szpilki i inne dziwy.
nic nie jest proste.
W instrukcji od klucza ROOKS jest napisane że I bieg to mniej więcej 90Nm, czyli w sam raz na koła.
Nie lubię się kłócić, dążmy do sensu i do prawdy a nie moje/twoje
Kuba, mogłem nie pisać.
Kupię sprężarkę, bo moja stara już ledwo ledwo i pneumat i nagram film.
Regulacja momentu jest a i są klucze że udar na zero.
Taki YATO za 200 zł
[External Link Removed for Guests]
W 0:18 przełącza kierunek a i sam klucz ma od 0 do 5 regulację udaru/mocy
[External Link Removed for Guests]
Dobra
Odpadam.
Klucz, pneumat, śruby, szpilki i inne dziwy.
nic nie jest proste.
W instrukcji od klucza ROOKS jest napisane że I bieg to mniej więcej 90Nm, czyli w sam raz na koła.
Nie lubię się kłócić, dążmy do sensu i do prawdy a nie moje/twoje
-
- Posty: 307
- Rejestracja: 11 wrz 2019, 15:50
- Imię: Robert
- Auto: BMW
- Silnik: 2.0
- Rocznik: 2015
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 5 razy
- Pomocny: 5 razy