SPALANIE W ASTRZE H
SPALANIE W ASTRZE H
Mam problem nie wiem jaki model wybrac 1.6 16v 105 KM czy moze 1.8 16v 140KM.Dodam iz poruszam sie glownie po miescie , wiec pytam ktory silnik sie bardziej nadaje do takiej jazdy ( ekonomika ,awaryjnosc).Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez bonzaj, łącznie zmieniany 1 raz.
- ClauveR
- Posty: 4097
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:21
- Imię: Mateusz
- Auto: Opel Zafira B
- Silnik: Z18XER
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 21 gru 2006, 17:53
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: 3M
- Kontakt:
ja mam silnik 1.8 ale tylko 125 KM :/
Co moge o nim powiedziec to tyle ze jest bardzo elastyczny... (zapodalem na innym dziale jego wykres) i od 2.500 do 5.500 tys/obr ma ponad 90% momentu...
i dzieki tym parametrom w miescie nie musisz zmieniac czesto biegow
Jesli chodzi o spalanie to przy jezdzie w godzinach szczytu tak normalnie to ok 11l, jak depne to 12l. Wieczorny/nocny przejazd po 3m do 100km/h to ok 7litrow, czasem 6.5. Jezeli trafia sie jacys chetni i zaczyna sie ostry streecik lub jezdze w formie kjsu to dochodzi do 13 :/
Ogolnie mowiac silnik srednio pali mi 11 litrow.
I nie nadaje sie na trase... przynajmniej dla mnie... jest za glosny powyzej 120-130 km/h nie mowiac o wyzszych predkosciach. Zdecydowanie przydal by sie 6 bieg.
Oceniajac caly samochod to silnik jest najslabszy z calego auta
Gdybym mial teraz wybor silnikow to wybral bym z benzyn 2.0 200KM albo 1.9CDTI 120KM i go robil na 150-160KM albo od razu tego 150KM
Co moge o nim powiedziec to tyle ze jest bardzo elastyczny... (zapodalem na innym dziale jego wykres) i od 2.500 do 5.500 tys/obr ma ponad 90% momentu...
i dzieki tym parametrom w miescie nie musisz zmieniac czesto biegow
Jesli chodzi o spalanie to przy jezdzie w godzinach szczytu tak normalnie to ok 11l, jak depne to 12l. Wieczorny/nocny przejazd po 3m do 100km/h to ok 7litrow, czasem 6.5. Jezeli trafia sie jacys chetni i zaczyna sie ostry streecik lub jezdze w formie kjsu to dochodzi do 13 :/
Ogolnie mowiac silnik srednio pali mi 11 litrow.
I nie nadaje sie na trase... przynajmniej dla mnie... jest za glosny powyzej 120-130 km/h nie mowiac o wyzszych predkosciach. Zdecydowanie przydal by sie 6 bieg.
Oceniajac caly samochod to silnik jest najslabszy z calego auta
Gdybym mial teraz wybor silnikow to wybral bym z benzyn 2.0 200KM albo 1.9CDTI 120KM i go robil na 150-160KM albo od razu tego 150KM
No risk no fun
Do or Die
Fun is not a straight line
Do or Die
Fun is not a straight line
-
- Posty: 492
- Rejestracja: 22 lut 2007, 19:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 21 gru 2006, 17:53
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: 3M
- Kontakt:
-
- Posty: 2788
- Rejestracja: 22 gru 2006, 1:02
- Imię: Pawel
- Auto: Nissan Murano
- Silnik: 3,5 V6
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: GDANSK
- Kontakt:
1.6 16V 105 KM - mniej Ci spali tylko wtedy kiedy bedziesz mial komputer pokladowy bo bedziesz wiedzial ile na jakim biegu ale jak bedziesz chcial deptać to SLABIEJ niz 1.8 wtedy zwiekszy Ci sie spalanie bo bedziesz przyciskal zeby jechacbonzaj pisze:Mam problem nie wiem jaki model wybrac 1.6 16v 105 KM czy moze 1.8 16v 140KM.Dodam iz poruszam sie glownie po miescie , wiec pytam ktory silnik sie bardziej nadaje do takiej jazdy ( ekonomika ,awaryjnosc).Pozdrawiam.
1.8 16v 140KM - Ja mam dokladnie taki sam tylko ze To jest Honda a nie Opel. potrafie przejechac trójmiasto Gdynia Gdansk spalajac 6.5 - 7 litrów a jak deptam to widac ze deptam ale wiadomo ze wtedy spalanie juz nie wazne. ( To dzieki komputerowi wiem jaka predkosc najakim biegu- innaczej bym nie potrafil dobrze trafic)
(wiadomo ze nikt tu nie mowi o godzinach szczyt
[ Dodano: 2007-03-06, 00:48 ]
sluchaj ja Ci powiem ze 105 koni to jest dosyc duzo - to juz dobra moc. Takie jest moje zdanie... 8)
Tel.: 0.605.223.517
-
- Posty: 492
- Rejestracja: 22 lut 2007, 19:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
silnik dth=100 KM, co do mocy to nie chcę skłamać - jakies 120 km i 330 NM , może więcej, zmieniałem też IC na większy.
pzdr
ps komputer w mieście jest niewiarygodny za dużo zmian prędkości, u mnie myli się o 30 %,
co do nowej hondy to ja polecam...ale diesla 2.2 icdti , pieniądze wcale nie takie duże a
można mieć z silnika 200 KM i prawie 400 NM przy spalaniu o 20% mniejszym niż vtec i
przyśpieszeniu dostepnym bez kręcenia silnika wysoko jak w benzynie
pzdr
ps komputer w mieście jest niewiarygodny za dużo zmian prędkości, u mnie myli się o 30 %,
co do nowej hondy to ja polecam...ale diesla 2.2 icdti , pieniądze wcale nie takie duże a
można mieć z silnika 200 KM i prawie 400 NM przy spalaniu o 20% mniejszym niż vtec i
przyśpieszeniu dostepnym bez kręcenia silnika wysoko jak w benzynie
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 04 lut 2007, 20:09
- Imię: Waldek
- Auto: Astra J
- Silnik: A16LET
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Mam silnik 1.6 (105KM) , spalanie w mieście to od 8-9 litrów, natomiast w trasie można zejść do 6 litrów. Jak na polskie warunki drogowe to bardzo dobry silnik. Sprawdziłem kiedyś na autostradzie i wyszło 8 litrów/100 km na dystansie 200km przy prędkości 180km/h. Podane wartości obliczone po tankowaniu, a nie z komputera.