W Corsie C miałem 10W40 i też nie miałem problemu z odpaleniem przy -30 st.C. Żaden to argument. To nie diesel. Benzyniak pali byle prąd w akumulatorze był. 5W40 w Astrze, również żadnych problemów przy -25 st.C i to po prawie 2 tygodniowym postoju, kiedy w 2021 siedziałem w styczniu w izolacji cowidowej.analyzer65 pisze: ↑14 lip 2023, 15:03Z czystej ciekawości, uważając że zimą zwyczajnie rozrusznik lżej będzie miał kręcić, szczególnie w mroźne poranki.
Czy tak jest? Jak bateria dobra i naładowana, tak nigdy nie miał problemu z odpaleniem. Czy to było 5 czy 0W.
Ale oczywiście każdy leje co chce i na co go stać.
Zaciekawiło mnie to Xado Verylube Turbo. Poczytam sobie o tym środku
Chętnie bym coś zalał na terkoczące hydropopychacze na zimnym. Przy okazji następnego terminu na rozrząd i tak chciałbym do pompy oleju zajrzeć.