Witam,
Nigdzie w internecie nie znalazłem, to postanowiłem tu zapytać - czy ktoś z posiadaczy Twintopa miał taką sytuację jak na filmie: [External Link Removed for Guests]
Tak wygląda proces "otwierania" dachu. Następnie powinny "czarne skrzydła spod klapy bagażnika się rozłożyć na boki" i później przód i klapa się położyć i tyle. Owe czarne skrzydła rozkładają się... jak nacisnę "rozkładanie dachu'. Jak tylko się rozłożą, od razu się składają i dach poprawnie się rozkłada. Wiązki kabla nie rozcinałem, ale nic z niej nie wystaje (żadnej miedzi nie da się wyczuć ani zobaczyć).
Pozdrawiam.
P.S.
Tak, z tematu o mechanika z okolic Łodzi wiem, gdzie mogę znaleźć 2 magików, ale to nadal mi daleko.
Edit:
Chodziło mi o przycisk "rozkładania dachu" - poprawiłem treść.
Twintop - dach nie kończy procedury otwierania.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 lip 2016, 1:42
- Auto: Opel Astra H TT
- Silnik: Z18XER
- Województwo: dolnośląskie
Twintop - dach nie kończy procedury otwierania.
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2018, 16:44 przez Insu, łącznie zmieniany 1 raz.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Skoro procedura jeat przerywana w chwili gdy skrzydełka obracają się do pozycji to bym zaczął od sprawdzenia krańcówek na tych skrzydełkach.
Wbrew pozorom całą ta maszyneria od strony elektrycznej nie jest zbyt skomplikowana. Każdy element po dojechaniu do właściwej pozycji musi dać sygnal na sterownik (przez zwarcie krańcówki).
Jak jakaś nie łapie to jest to interpretowane jako zacięcie mimo, że mechanicznie wszystko gra.
Wbrew pozorom całą ta maszyneria od strony elektrycznej nie jest zbyt skomplikowana. Każdy element po dojechaniu do właściwej pozycji musi dać sygnal na sterownik (przez zwarcie krańcówki).
Jak jakaś nie łapie to jest to interpretowane jako zacięcie mimo, że mechanicznie wszystko gra.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 lip 2016, 1:42
- Auto: Opel Astra H TT
- Silnik: Z18XER
- Województwo: dolnośląskie
Dzięki za szybką odpowiedź.
Rozumiem, że mam sprawdzić styki przy module? Ewentualnie wyjąć i wsadzić jeszcze raz końcówki, tak?
Rozumiem, że mam sprawdzić styki przy module? Ewentualnie wyjąć i wsadzić jeszcze raz końcówki, tak?
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Podłącz do krańcówki miernik z pomiarem przejścia (jak zetkniesz sondy to piszczy). I sprawdź czy zmienia stan jak element osiągnie zadaną pozycję. Wpierw jedna strona, potem drugą.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]