Może średnice kół macie różne, Siła hamowania wynika z równowagi momentów koło i tarcza.Automat pisze: ↑22 lut 2021, 14:02Nareszcie coś można porównać-Heniek dzięki. Twoje dane znakuję indeksem H a moje indeksem J.
Przystępując do porównań.
Tył: Hamulce "H" są niemal idealnie symetryczne, u mnie niestety nie(trzeba sprawdzić dlaczego)
a) hamulec zasadniczy
siła hamowania: H=3.92 kN_______J=4,42 kN.........mam większą siłę hamowania
b) hamulec postojowy: H=3,79 kN_______J=3.9 kN.....nieznacznie, ale też mam większa siłę hamowania
Przechodzę do przodu:
H=5,21 kN_________J=5,99 kN
W moim aucie mam "mocniejsze" hamulce( suma: H=12,92 kN________J=14,31 kN )
Sprawdzić muszę symetryczność hamowania na tylnej osi(hamulec postojowy: linka hamulca ręcznego)
Haniek jaki masz stan klocków i tarcz(przebieg) ? Kto jeszcze pokaże swoje dane ?
Henryk, Osprzęt na SKP nie podlega okresowej ocenie zgodności. Ta przeprowadzona była tylko raz. Okresowo jest on wzorcowany i legalizowany.
Może i ma taki obowiązek. Musi sprawdzić czy auto po odłączeniu zaworu zgaśnie. Poza tym po co miałby sprawdzać detektorem wycieki podczas zasilania na PB. Do przeglądu z dwoma paliwami PB/LPG musisz podejść z obiema instalacjami sprawnymi. Jeżeli nie jeździsz na LPG i masz np uszkodzoną instalację to z samochodu trzeba usunąć homologację czyli zdemontować wszystko i przejść przegląd rozszerzony.1 - to czemu diagnosta sam manipulował źródłem zasilania? Nie miałem LPG, więc nie wiem czy ot tak może mi gmerać i przełączać rodzaj paliwa, zwyczajnie mógłbym nie mieć benzyny w zbiorniku.