Astra H - badania techniczne
-
- Posty: 5895
- Rejestracja: 02 wrz 2009, 10:34
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra III
- Silnik: Z14XEP
- Rocznik: 2006
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Wdzięczny: 64 razy
- Pomocny: 147 razy
Re: Astra H - badania techniczne
Ja 5 stycznia 2023r. miałem przegląd techniczny Astry.
Wszystko w jak najlepszym porządku.
Rok temu zwrócił mi ten sam diagnosta uwagę, że ręczny na jedno koło słabiej trzyma. W granicach normy ale różnica jednak była.
Tak się złożyło, że w tamtym roku (ale to było kilka miesięcy po przeglądzie) wymieniałem hamulce przód, tył (komplety tarcz i klocków hamulcowych), zaciski zostały porządnie wyczyszczone, prowadnice również + przesmarowane co trzeba, na koniec wymieniony płyn hamulcowy oraz odpowietrzenie układu hamulcowego.
W tym roku na przeglądzie było w porządku.
Wszystko w jak najlepszym porządku.
Rok temu zwrócił mi ten sam diagnosta uwagę, że ręczny na jedno koło słabiej trzyma. W granicach normy ale różnica jednak była.
Tak się złożyło, że w tamtym roku (ale to było kilka miesięcy po przeglądzie) wymieniałem hamulce przód, tył (komplety tarcz i klocków hamulcowych), zaciski zostały porządnie wyczyszczone, prowadnice również + przesmarowane co trzeba, na koniec wymieniony płyn hamulcowy oraz odpowietrzenie układu hamulcowego.
W tym roku na przeglądzie było w porządku.
- Farmer04
- Posty: 13
- Rejestracja: 17 sie 2020, 21:43
- Auto: Astra H
- Rocznik: 2006
- Województwo: wielkopolskie
U mnie wyszło coś takiego, może ktoś coś podpowie bo zupełnie jestem zielony
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Farmer04
- Posty: 13
- Rejestracja: 17 sie 2020, 21:43
- Auto: Astra H
- Rocznik: 2006
- Województwo: wielkopolskie
@TomekMr Jedynie co wspomniał o drobnych wymianach, co do reszty przekazał że wszystko jest w porządku. Nie było rozmowy na temat hamulców
- deodekabokat
- Posty: 3662
- Rejestracja: 25 lut 2014, 9:42
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z18XE ?KM 400kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: BI
- Wdzięczny: 26 razy
- Pomocny: 186 razy
Panowie tam też czasami człowiek pracuje. Jak mówi, że hamulce słabe to od razu kierowca w kabinie blady że nie przeszło. Więc często taki diagnosta daje papier i pozostawia do oceny lub delikatnie sugeruje.
przy okazji powiem ciekawostkę ze stanów, gdzie miałem okazję być służbowo w zeszłym roku.
Auto do ruchu dopuszcza się raz, podczas pierwszej rejestracji i to nie na SKP tylko jak producent wyprodukował, to uzyskał homologację. I koniec. Co ciekawe Wam powiem, śmiertelność w wyniku urwanych kół, braku hamulców czy innych poważnych uszkodzeń nie jest większa w stanach niż w PL. Więc wniosek nasuwa mi się jedynie taki -> Fabryka. Auto w PL ma być towarem luksusowym, za który trzeba płacić na każdym etapie.
przy okazji powiem ciekawostkę ze stanów, gdzie miałem okazję być służbowo w zeszłym roku.
Auto do ruchu dopuszcza się raz, podczas pierwszej rejestracji i to nie na SKP tylko jak producent wyprodukował, to uzyskał homologację. I koniec. Co ciekawe Wam powiem, śmiertelność w wyniku urwanych kół, braku hamulców czy innych poważnych uszkodzeń nie jest większa w stanach niż w PL. Więc wniosek nasuwa mi się jedynie taki -> Fabryka. Auto w PL ma być towarem luksusowym, za który trzeba płacić na każdym etapie.
Podlasie, gdzie ukradłem dla ciebie rower, ma wiele znaczeń.
- heinrich12
- Posty: 5114
- Rejestracja: 08 maja 2020, 22:59
- Imię: Henryk
- Auto: Astra H
- Silnik: Z 14XeP
- Rocznik: 2009
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Wdzięczny: 194 razy
- Pomocny: 309 razy
,,Jak działa Ameryka? Przegląd samochodu w USA": [External Link Removed for Guests] Pozdrawiam.