Hej,
Od jakiegoś czasu poszukiwalem światła do jazdy dziennej do swojej astry, w końcu wybór padł na:
[External Link Removed for Guests]
Zanim je podłącze chce sie upewnić gdzie powinienem je podłączyć - bezpośredniego do akumulatora? Czy może jakos do skrzynki z bezpieczenikami. Założyło by mi na tym aby światła zapalały sie przy zapaleniu silnika i gasily po zgaszeniu.
Podeślę zdjecia montaż po całej akcji
Montaż angle eye do astry
-
- Posty: 95
- Rejestracja: 26 lis 2015, 21:19
- Imię: Bartosz
- Auto: Astra H GTC Innovation
- Silnik: Z18XER
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
Kolego za to dowód poleci, z przeglądem też moze być problem. Oraz jak mniemam będzie to dramatycznie wyglądać ale cóż pochwal sie efektem jestem ciekaw jak to będzie..
Wysłane z mojego HMA-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HMA-L29 przy użyciu Tapatalka
- Konraadek
- Posty: 195
- Rejestracja: 07 paź 2018, 9:18
- Imię: Radek
- Auto: Astra J Sports Tourer
- Silnik: A14NET + LPG
- Rocznik: 2011
- Województwo: mazowieckie
- Wdzięczny: 11 razy
- Pomocny: 23 razy
- Kontakt:
Plus po stacyjce musisz znaleźć i przekaźnikiem zasilić te przetwornice. Montaż DRL przerabiałem w AH 5 lat temu, jeśli nie będziesz miał uprawnień do oglądania obrazków, to załóż konto, zaloguj się i poczytaj [External Link Removed for Guests]
Choć Ciebie interesuje , plus po zapłonie, więc te obrazki:
Masz też tam opis, w jaki sposób zrobiłem kontrolkę na dwukolorowej diodzie.
U siebie montowałem takie lampy, nawet od tego samego użytkownika: [External Link Removed for Guests]
Dawały radę!!! 5 lat bezawaryjnej pracy i naprawdę super świeciły, na tamte czasy ich koszt to prawie 150zł. I przede wszystkim posiadają homologację na polskie drogi.
Choć Ciebie interesuje , plus po zapłonie, więc te obrazki:
Masz też tam opis, w jaki sposób zrobiłem kontrolkę na dwukolorowej diodzie.
U siebie montowałem takie lampy, nawet od tego samego użytkownika: [External Link Removed for Guests]
Dawały radę!!! 5 lat bezawaryjnej pracy i naprawdę super świeciły, na tamte czasy ich koszt to prawie 150zł. I przede wszystkim posiadają homologację na polskie drogi.
Kolega bartekw86 ma rację. Lampy do jazdy dziennej muszą mieć homologację E4 RL00 wybitą na kloszu, a u Ciebie nie ma klosza, tylko takie oringi. Więc może zanim zaczniesz montować, rozklejać lampy to przemyśl temat. Nie wiem jak to jest, ale przy wypadku (czego nie życzę) ubezpieczyciel też może kręcić nosem, że pojazd poruszał się po drodze bez włączonych odpowiednich świateł do jazdy w dzień.
-
- Posty: 95
- Rejestracja: 26 lis 2015, 21:19
- Imię: Bartosz
- Auto: Astra H GTC Innovation
- Silnik: Z18XER
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
Sa zamienniki, diody, angely całe lampy z homologacja, chyba lepiej zainwestować jeśli ma się na to kaprys, niż później żałować w razie W...
Wysłane z mojego HMA-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HMA-L29 przy użyciu Tapatalka
- nismo
- Posty: 3672
- Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
- Imię: Michał
- Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
- Silnik: b14net & z18xe
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 141 razy
Te ringi sa widoczne tylko po zmroku, nie nadają się na światła do jazdy dziennej nawet w pochmurny dzień ciężko będzie dostrzec je