awaria esp i drgania silnika

Awatar użytkownika
white14xer100

Astro-maniak
Posty: 287
Rejestracja: 31 sie 2015, 19:48
Imię: michaił
Auto: Astra J lift / hatchback
Silnik: B14XER
Województwo: podkarpackie
Pomocny: 2 razy

Re: awaria esp i drgania silnika

#191

Nieprzeczytany post autor: white14xer100 » 15 kwie 2019, 21:55

na świecach (Bosch) mam przejechane 28.500 km;
na cewce (Delphi) mam przejechane 24.500 km;
na rozrządzie (łańcuch, napinacz, ślizgi, uszczelniacz - komplet FAI) mam przejechane 19.000 km;
auto szarpnie przy zmianie biegu 1/2; 2/3, także 4/3...
na zimnym silniku na 2-gim biegu w okolicy 2.500 obr. podczas puszczenia gazu, jak i następnego przyspieszenia jest mocne szarpnięcie...
...i bądź tu mądry...

Awatar użytkownika
Slabek3101

Astro-maniak
Posty: 148
Rejestracja: 08 lis 2018, 14:52
Imię: Sławek
Auto: Astra J
Silnik: A14NET
Województwo: Zagranica - UE
Wdzięczny: 4 razy
Pomocny: 3 razy

#192

Nieprzeczytany post autor: Slabek3101 » 22 kwie 2019, 11:20

moze wam dwumas szarpie ludzie ;p - mam nowy motor i turbo z nalotem 28kkm nowe sondy kata z nalotem 8kkm i szarpie przy zmianach biegow i przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu.. wszystko sicher wiec stawialbym na dwumas
Opel Astra J HB 1.4T 140kM Sport 2010r

Awatar użytkownika
white14xer100

Astro-maniak
Posty: 287
Rejestracja: 31 sie 2015, 19:48
Imię: michaił
Auto: Astra J lift / hatchback
Silnik: B14XER
Województwo: podkarpackie
Pomocny: 2 razy

#193

Nieprzeczytany post autor: white14xer100 » 22 kwie 2019, 15:57

większość posiada turbo...to i dwumas...
ja u siebie mam sprzęgło "na sztywno"...
wyjąłem cewkę i zauważyłem pod każdą utlenienie...zielony nalot - czyżby znowu wadliwa cewka Delphi? (na innym forum czytałem o teorii wadliwej serii tych cewek)...
...a może sobie znowu trochę "wyszarpałem" łańcuch "energiczną" (mało płynną) dezaktywacją tempomatu...hmm...pewne szarpnięcie wtedy jednak występuje...

ODPOWIEDZ