Awaria pojazdu skontaktuj sie z serwisem
- Trimid
- Posty: 9
- Rejestracja: 14 kwie 2018, 14:15
- Imię: Adrian
- Auto: Opel Astra J
- Silnik: A16LET
- Województwo: lubelskie
Awaria pojazdu skontaktuj sie z serwisem
Witam podpinam się do tematu u mnie trochę inaczej wygląda problem. Wcześniej miałem bład ESP i mrugający "check". wymieniłem cewkę i ESP przestało wyskakiwać. "check" zgasiłem odpinając akumulator, sądziłem że jest już po problemie jednak samochód nie miał mocy jak by turbo nie uruchamiało się (silnik 1.6T). Próbowałem trochę jeździć autem jednak po chwili wyskoczył "check". Na chwilę obecna po przekręceniu kluczyka bez rozruchu wyskakuje komunikat "Awaria Pojazdu" Ktoś miał podobny przypadek?
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 07 cze 2017, 18:43
- Imię: Andrzej
- Auto: Atraj J
- Silnik: A14NET
- Województwo: wielkopolskie
- Wdzięczny: 7 razy
Witam też wyświetlił mi się komunikat awaria pojazdu skontaktuj sie z serwisem
Doczytałem tu że winny może być termostat a raczej jego czujnik który kupuje się w komplecie w obudowie czujnik z termostatem.Wymieniłem na nowy termostat i po dwóch tygodniach ponownie zapalił się napis co tym razem
Dzisiaj zauważyłem że zapala się ten komunikat przy przyspieszaniu
Doczytałem tu że winny może być termostat a raczej jego czujnik który kupuje się w komplecie w obudowie czujnik z termostatem.Wymieniłem na nowy termostat i po dwóch tygodniach ponownie zapalił się napis co tym razem
Dzisiaj zauważyłem że zapala się ten komunikat przy przyspieszaniu
Ostatnio zmieniony 07 lip 2018, 17:11 przez Astraturbo140, łącznie zmieniany 1 raz.
- deltabox
- Posty: 158
- Rejestracja: 26 paź 2016, 16:04
- Imię: Jacek
- Auto: Astra Sports Tourer
- Silnik: 1.4T NET
- Województwo: śląskie
zapytaj kto ma opcoma, to ci zczyta co masz konkretnie za błąd.
- 72adam
- Posty: 10
- Rejestracja: 05 sie 2012, 11:30
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra J Sports Tourer
- Silnik: A14NET
- Województwo: podlaskie
Kupiłem tydzień temu Astrę,3 latka niecałe 29000km przebiegu,wczoraj wskoczył ''check'' ,pali się cały czas,po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu też.
Mocy nie traci,jezdzi normalnie,turbina włącza się.
Zauważyłem że wydaje 2 dzwięki co jakiś czas typu ''pufanie'' jakby powietrze schodziło....
Aha,czy to normalne że po przejechaniu 3-5 km spokojnej jazdy,po mieście na wlączonej klimie w te upały za każdym razem włącza się wentylator ?
Miałem wcześniej Astrę H 1.7CDTI i tego nie było.
dziękuję za pomoc
pozdrawiam
P.s.
Czy w 4-ce też można ''wypedałować ''błędy,czy tylko serwis ?
Mocy nie traci,jezdzi normalnie,turbina włącza się.
Zauważyłem że wydaje 2 dzwięki co jakiś czas typu ''pufanie'' jakby powietrze schodziło....
Aha,czy to normalne że po przejechaniu 3-5 km spokojnej jazdy,po mieście na wlączonej klimie w te upały za każdym razem włącza się wentylator ?
Miałem wcześniej Astrę H 1.7CDTI i tego nie było.
dziękuję za pomoc
pozdrawiam
P.s.
Czy w 4-ce też można ''wypedałować ''błędy,czy tylko serwis ?
Ostatnio zmieniony 29 lip 2018, 2:04 przez 72adam, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 24 gru 2017, 14:35
- Imię: Kamil
- Auto: Astra J Sports Tourer
- Silnik: A14NET + LPG
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Olsztyn
- Pomocny: 1 raz
U mnie w te upały też bardzo często włącza się wentylator. Obstawiam że to normalne. W chłodniejsze dni jest ok.72adam pisze:QR_BBPOST Aha,czy to normalne że po przejechaniu 3-5 km spokojnej jazdy,po mieście na wlączonej klimie w te upały za każdym razem włącza się wentylator ?
Tylko serwis. Zwykły Elm nie pokaże Ci wszystkich błędów (wiem z autopsji) . Chiński clon OP-COM już sobie poradzi72adam pisze:QR_BBPOST Czy w 4-ce też można ''wypedałować ''błędy,czy tylko serwis
- 72adam
- Posty: 10
- Rejestracja: 05 sie 2012, 11:30
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra J Sports Tourer
- Silnik: A14NET
- Województwo: podlaskie
Cześć.
Dziękuję Ci za odpowiedz.
Powiedz proszę czy przy 30,35,40 tys itd. też będzie wskakiwała INSP i można ją jakoś wykasować samemu,a nie przez serwis?(w Astrze H dało się-przycisk od km.+ hamulec 10 s).
Czy z poziomu komputera lub samemu da się na stałe wyłączyć eko boots-(start-stop na światłach).
Czyli rozumiem, że większość awarii trzeba naprawiać tylko i wyłącznie przez serwis?
pozdrawiam
Adam
Dziękuję Ci za odpowiedz.
Powiedz proszę czy przy 30,35,40 tys itd. też będzie wskakiwała INSP i można ją jakoś wykasować samemu,a nie przez serwis?(w Astrze H dało się-przycisk od km.+ hamulec 10 s).
Czy z poziomu komputera lub samemu da się na stałe wyłączyć eko boots-(start-stop na światłach).
Czyli rozumiem, że większość awarii trzeba naprawiać tylko i wyłącznie przez serwis?
pozdrawiam
Adam
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 24 gru 2017, 14:35
- Imię: Kamil
- Auto: Astra J Sports Tourer
- Silnik: A14NET + LPG
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Olsztyn
- Pomocny: 1 raz
Usuniesz manetką od komputera pokładowego. Pełno filmów na YT.72adam pisze:QR_BBPOST Powiedz proszę czy przy 30,35,40 tys itd. też będzie wskakiwała INSP i można ją jakoś wykasować samemu,a nie przez serwis?(w Astrze H dało się-przycisk od km.+ hamulec 10 s).
Nie mam Start-Stop u siebie, ale na 99% da się to wyłączyć z Menu.72adam pisze:QR_BBPOST Czy z poziomu komputera lub samemu da się na stałe wyłączyć eko boots-(start-stop na światłach).
Nikt nie broni Ci zaopatrzyć się w OP-COM'A i samemu diagnozować błędy.72adam pisze:QR_BBPOST Czyli rozumiem, że większość awarii trzeba naprawiać tylko i wyłącznie przez serwis?
Jeśli chodzi o gaz fabryczny to niestety o braku wizyt w ASO można zapomnieć.
- lucas0
- Posty: 39
- Rejestracja: 28 paź 2014, 9:01
- Auto: Astra J Cosmo
- Silnik: A16XER
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 2 razy
- Pomocny: 1 raz
Dzisiaj z rana wyskoczył mi komunikat jak w tytule tematu. Na dworze minus 9, po przejechaniu 20km, przy ponownym odpalaniu komunikatu brak - jaka mogła być tego przyczyna?
-
- Posty: 2111
- Rejestracja: 07 mar 2015, 9:25
- Imię: Darek
- Auto: Astra J ST
- Silnik: A14NET/LPG
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 5 razy
- Pomocny: 40 razy
Spadek napięcia na akumulatorze poniżej poziomu, przy którym jakiś sterownik stwierdził, że mu za mało.
Ale to tylko wróżenie z fusów.
Zobacz z rana przed odpaleniem auta, jakie masz napięcie aku. Ewentualnie podładuj go jak robisz krótkie trasy.
A najlepiej podepnij jakiegoś fejsa i może uda się odczytać jakiś błąd.
Ale to tylko wróżenie z fusów.
Zobacz z rana przed odpaleniem auta, jakie masz napięcie aku. Ewentualnie podładuj go jak robisz krótkie trasy.
A najlepiej podepnij jakiegoś fejsa i może uda się odczytać jakiś błąd.
- prozor
- Posty: 309
- Rejestracja: 22 sie 2018, 22:51
- Imię: Leszek
- Auto: Astra J
- Silnik: A16LET
- Województwo: lubuskie
- Wdzięczny: 49 razy
- Pomocny: 11 razy
Ludziska, porządny interfejs ELM327 (np. iCar2 - musi być na BT) do tego [OPL DTC Reader (wersja testowa: [External Link Removed for Guests]) i uzyskujemy dostęp do większości modułów w Astrze J.
[External Link Removed for Guests]
Szczegóły na forum Insigni: [External Link Removed for Guests]
Przy interpretacji kodów błędów czasami trzeba wspomagać się zamieszczoną na forum ściągą, ale przynajmniej od ręki widać co szwankuje i gdzie szukać problemów.
[External Link Removed for Guests]
Szczegóły na forum Insigni: [External Link Removed for Guests]
Przy interpretacji kodów błędów czasami trzeba wspomagać się zamieszczoną na forum ściągą, ale przynajmniej od ręki widać co szwankuje i gdzie szukać problemów.