Awaria pojazdu skontaktuj sie z serwisem
- Jaroo
- Posty: 5
- Rejestracja: 04 paź 2012, 23:21
- Imię: Jarosław
- Auto: Opel Astra IV
- Silnik: 1.6 115KM
- Województwo: wielkopolskie
Re: Awaria pojazdu skontaktuj sie z serwisem
Cześć.
Od wczoraj mam podobny komunikat i objawy jak autor GruBy83.
Komputer OBD podłączony do wtyczki w kabinie nie pokazuje żadnych błędów.
Czy poza termostatem może być uszkodzony czujnik temperatury (tak wyczytałem z niektórych postów).
Mam tez drobny wyciek i ubytek w zbiorniczku płynu chłodzacego.
Wobec tego wymienić sam termostat, czy cały z obudową i jak to sie ma do akcji serwisowej?
Przy problemach z czujnikiem w zbiorniczku płynu chłodzącego wysłałem maila z nr VIN do jednego z serwisów i poinformowali, mnie że taka bezpłatna akcja serwisowa (już po gwaranacji) mi przysługuje.
Wyślę w tej sprawie również maila.
Od wczoraj mam podobny komunikat i objawy jak autor GruBy83.
Komputer OBD podłączony do wtyczki w kabinie nie pokazuje żadnych błędów.
Czy poza termostatem może być uszkodzony czujnik temperatury (tak wyczytałem z niektórych postów).
Mam tez drobny wyciek i ubytek w zbiorniczku płynu chłodzacego.
Wobec tego wymienić sam termostat, czy cały z obudową i jak to sie ma do akcji serwisowej?
Przy problemach z czujnikiem w zbiorniczku płynu chłodzącego wysłałem maila z nr VIN do jednego z serwisów i poinformowali, mnie że taka bezpłatna akcja serwisowa (już po gwaranacji) mi przysługuje.
Wyślę w tej sprawie również maila.
- Saszen
- Posty: 3
- Rejestracja: 23 paź 2014, 15:58
- Imię: Maciek
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.6 XER
- Województwo: małopolskie
Witam, u mnie to samo dzisiaj, ten sam komunikat, telefon do serwisu Euromarket w Krakowie diagnoza i szybka wymiana na gwarancji, po godzinie było po sprawie. Powiedzcie mi czy to normalne ze po 34k przebiegu w 1,5 rocznym aucie psują się takie rzeczy?? Czy mam się juz zacząć bać ? czy to typowa usterka, czy kwestia serii ?
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 13:30
- Imię: Radek
- Auto: Astra J Cosmo
- Silnik: A16LET
- Rocznik: 2010
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 2 razy
- Pomocny: 2 razy
Ja juz jestem po wymianie tego badziewia. Wymieniłem komplet tj korpus z termostatem, czujnikiem temp i uszczelkami. Wszystkie objawy jak ręka odjął. Nie ma wycieków, nie ma częstego załączania się wentylatora i nie ma tych denerwujących komunikatow. Polecam od razu wymianę całości. Koszt kompletu Febi to ok 450 zł. Nie będzie potem zgadywania co się spieprzylo i rozbierania tego 3 razy.
Niestety w naszych astrach to normalka. Ja miałem na gwarancji wymieniany termostat chyba ze 2 razy. Aż się wkurzyłem i wymieniłem całość.
Niestety w naszych astrach to normalka. Ja miałem na gwarancji wymieniany termostat chyba ze 2 razy. Aż się wkurzyłem i wymieniłem całość.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 21 paź 2014, 20:56
- Auto: Astra J Sports Tourer
- Silnik: 14XER
- Województwo: śląskie
Czy ten problem występuje też w silnikach 1,4 100 KM i czy został wyeliminowany w późniejszych modelach (RM 2015)?
- corleone
- Posty: 8
- Rejestracja: 30 cze 2011, 19:50
- Imię: don
- Auto: ASTRA J SPORT TOUER 180KM
- Silnik: 1.6
- Województwo: śląskie
Znam to tak tak termostat wyglada ze wszytkie gm bo i Buick-i tez tam sie borykaja z takimi sprawami
Witam mialem taki problem z tym ze przd komunikatem bylo czuc taka spalona elektryke przy zapalaniu a pozniej oki i nagle komunikat o kontakcie z serwisem ale wymiana termostatu i narazie spoko oczywiscie na gwarancji wszystko dobrze za mam na 5 lat gwarancje ufffffff
Wymiana termostatu cieczy chł Sprawdzenie termostatu28 374 km to skopiowalem z myopelservice.com
Witam mialem taki problem z tym ze przd komunikatem bylo czuc taka spalona elektryke przy zapalaniu a pozniej oki i nagle komunikat o kontakcie z serwisem ale wymiana termostatu i narazie spoko oczywiscie na gwarancji wszystko dobrze za mam na 5 lat gwarancje ufffffff
Wymiana termostatu cieczy chł Sprawdzenie termostatu28 374 km to skopiowalem z myopelservice.com
! | Jeżeli koniecznie musisz dodać coś do swojej wypowiedzi, użyj opcji "Edytuj" // Wiadomość z:Dido2@ |
Ostatnio zmieniony 13 sty 2015, 6:29 przez corleone, łącznie zmieniany 2 razy.
- sk00b
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 sie 2014, 14:50
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.6 115KM
- Województwo: dolnośląskie
No i dopadło tez moją Astrę :/ "Awaria pojazdu skontaktuj się z serwisem"
Najlepsze jest to, że równo miesiąc temu skończyła sie dwuletnia gwarancja...
We wcześniejszych postach było wspomniane, że mimo wygaśnięcia gwarancji można się kwalifikować na akcję naprawczą czy komuś się udało ?
Średnio widzi mi się naprawianie tego w autoryzowanym serwisie bo kasują za wszystko o wiele więcej, czy jest sens podpinanie pod komputer jeśli nie świeci się żółta kontrolka z kluczykiem (chyba nie pokaże wtedy błędu ) ?
Jeśli nie ma wycieku i w zasadzie żadnych innych objawów po za komunikatem pojawiającym się co parę dni może wydarzyć się coś złego? W poniedziałek miałem jechać w trasę 2x700km
Najlepsze jest to, że równo miesiąc temu skończyła sie dwuletnia gwarancja...
We wcześniejszych postach było wspomniane, że mimo wygaśnięcia gwarancji można się kwalifikować na akcję naprawczą czy komuś się udało ?
Średnio widzi mi się naprawianie tego w autoryzowanym serwisie bo kasują za wszystko o wiele więcej, czy jest sens podpinanie pod komputer jeśli nie świeci się żółta kontrolka z kluczykiem (chyba nie pokaże wtedy błędu ) ?
Jeśli nie ma wycieku i w zasadzie żadnych innych objawów po za komunikatem pojawiającym się co parę dni może wydarzyć się coś złego? W poniedziałek miałem jechać w trasę 2x700km
- sk00b
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 sie 2014, 14:50
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.6 115KM
- Województwo: dolnośląskie
Po sprawdzeniu wyszedł kod błędu P0597, usterka funkcji, nieciągle
Z tego co wyczytałem jest to termostat zablokowany w pozycji otwartej, ale tak jak wcześniej pisałem błąd wywala jakoś raz na dwa tygodnie, do tej pory 3 razy, nie zauważyłem kompletnie żadnej różnicy w szybkości rozgrzewania się cieczy chłodzącej, wentylator chłodnicy również pracuje normalnie i teraz pytanie czy mam na siłę wymieniać termostat, czy czekać na pogorszenie się stanu rzeczy ? Czytałem na jakichś forach, że nie zawsze wymiana termostatu pomaga, może to być jeden z czujników i trochę mi się nie widzi szukanie po omacku na mój koszt..
Z tego co wyczytałem jest to termostat zablokowany w pozycji otwartej, ale tak jak wcześniej pisałem błąd wywala jakoś raz na dwa tygodnie, do tej pory 3 razy, nie zauważyłem kompletnie żadnej różnicy w szybkości rozgrzewania się cieczy chłodzącej, wentylator chłodnicy również pracuje normalnie i teraz pytanie czy mam na siłę wymieniać termostat, czy czekać na pogorszenie się stanu rzeczy ? Czytałem na jakichś forach, że nie zawsze wymiana termostatu pomaga, może to być jeden z czujników i trochę mi się nie widzi szukanie po omacku na mój koszt..
- ace
- Posty: 63
- Rejestracja: 14 sty 2015, 9:18
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra J, 2011
- Silnik: A17DTR
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
Termostat to dosyć typowa usterka z tego co zauważyłem. Raz jak siedziałem w ASO gościa zdiagnozowali właśnie w ten sposób... no i jaką zabawną minę miał facet z obsługi, jak zobaczył, że typkowi już ten termostat wymieniali, 2 lata minus 8 dni wcześniej.Czytaj: termostat zdążył się popsuć drugi raz, na szczęście będąc na gwarancji.
- ponczekwmasle1
- Posty: 1
- Rejestracja: 06 lip 2015, 10:35
- Imię: Maciej
- Auto: OPel Astra IV J 1.4 Turbo
- Województwo: wielkopolskie
Witam wszystkich posiadaczy Asterki 1.4 Turbo Benzyna . Mam pewien problem z autkiem a mianowicie wlasnie ten komunikat
Awaria pojazdu skontaktuj sie z serwisem,co prawda pojawia sie on dopiero po przekroczeniu dokładnie 130km/h.po objawy to tracenie mocy oraz nie mozna przekroczyc 160km/Po zgaszeniu silnika oraz ponownym uruchomieniu problem znika samochod zachoowuje sie normalnie,co jeszcze zauwazylem komunikat pojawia sie po przejechaniu 400km lub wiecej czyli musi byc dobrze nagrzany,po wymianie oleju serwis skasowany,podlaczony pod komputer nic nie wykazuje,jesli ktos mial podobny przypadek prosze o pomoc!!!
Awaria pojazdu skontaktuj sie z serwisem,co prawda pojawia sie on dopiero po przekroczeniu dokładnie 130km/h.po objawy to tracenie mocy oraz nie mozna przekroczyc 160km/Po zgaszeniu silnika oraz ponownym uruchomieniu problem znika samochod zachoowuje sie normalnie,co jeszcze zauwazylem komunikat pojawia sie po przejechaniu 400km lub wiecej czyli musi byc dobrze nagrzany,po wymianie oleju serwis skasowany,podlaczony pod komputer nic nie wykazuje,jesli ktos mial podobny przypadek prosze o pomoc!!!