Kolektor ssący - wymiana
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 18 sty 2018, 20:20
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra J
- Silnik: 1,4 ECOTEC
- Województwo: wielkopolskie
Kolektor ssący - wymiana
Dysponujecie jakimś filmikiem jak krok po kroku wymienić kolektor w A14NET?
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 18 sty 2018, 20:20
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra J
- Silnik: 1,4 ECOTEC
- Województwo: wielkopolskie
Ja mam 2011 a niestety nie działa. Może pech i tyle.
Ostatnio zmieniony 07 lip 2018, 14:41 przez Marshall89, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 12 mar 2017, 15:50
- Auto: Astra J
- Silnik: a14net
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 3 razy
Moje auto jest z 1 połowy 2010, przypadkowo zauważyłem że mam kolektor z września 2011. Auto jeździ dobrze pomimo, że nie mam w kolektorze żadnego łebka, tym bardziej nic czerwonego lub zielonego w środku.
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 18 sty 2018, 20:20
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra J
- Silnik: 1,4 ECOTEC
- Województwo: wielkopolskie
Miałem trzy błędy: P0171, P0299, P1101 zgodnie z info ma forum wymieniłem (w zasadzie zleciłem mechanikowi) wymianę kolektora na regenerowany. Dodatkowo sam wymieniłem membrankę i uwaga błędy znikły.. ale nie problemy.
Pojawia się dalej Check z kodem błędu P0443 z opisem Uklad pochlaniania par paliwa, przerwany obwód zaworu regeneracji.
Czy jest możliwe, że mechanik jakiegoś wężyka czy czegoś nie podłączył do tego kolektora? Jak tak to wiecie gdzie to się znajduje?
Silnik A14NET
Pojawia się dalej Check z kodem błędu P0443 z opisem Uklad pochlaniania par paliwa, przerwany obwód zaworu regeneracji.
Czy jest możliwe, że mechanik jakiegoś wężyka czy czegoś nie podłączył do tego kolektora? Jak tak to wiecie gdzie to się znajduje?
Silnik A14NET
Ostatnio zmieniony 04 sie 2018, 0:36 przez Marshall89, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 10 maja 2015, 22:10
- Imię: Paweł
- Auto: Chevrolet Cruze RS 1.4t
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2012
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Ząbki
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 3 razy
Zaworek pochlaniacza par paliwa znajduje sie na kolektorze, ale jest osobnym elementem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 16 lip 2017, 21:18
- Auto: Astra J a14net & Polonez 1.6 GLI
- Silnik: A14NET
- Województwo: śląskie
- Pomocny: 3 razy
Dodam, że ten zaworek jest jakby nad kolektorem, po prawej stronie o barosensora. Odepnij wtyczkę, przeczyść środkiem do styków i podepnij. Jak nie pomoże, to na forum / w internecie są opisy jak sprawdzić jego sprawność.
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 09 sie 2018, 13:10
- Imię: Piotr
- Auto: Astra J
- Silnik: A 14 NET
- Województwo: łódzkie
- Pomocny: 11 razy
Panowie i Panie...
Auto z grudnia 2010 roku 1.4 turbo 140 km
Nie widzę tego czerwonego punkciku po odsłonięciu grzybka. Natomiast brak również jakichkolwiek objawowo uszkodzenia owego zaworka. Zastanawiam się czy jest sens ruszać ten temat....regeneracji. Niby wszystko ok.
Zastanawia mnie jeszcze jedno... z artykułu tego [External Link Removed for Guests]
Wynika że ja mając kolektor ssący starego typu nie mam w nim zaworka ? Mowa tutaj o podanym w artykule nr 55573171. Chyba że w artykule jest błąd...
Dodam równiez że rok temu pokrywa zaworów została wymieniona na nową.
Auto z grudnia 2010 roku 1.4 turbo 140 km
Nie widzę tego czerwonego punkciku po odsłonięciu grzybka. Natomiast brak również jakichkolwiek objawowo uszkodzenia owego zaworka. Zastanawiam się czy jest sens ruszać ten temat....regeneracji. Niby wszystko ok.
Zastanawia mnie jeszcze jedno... z artykułu tego [External Link Removed for Guests]
Wynika że ja mając kolektor ssący starego typu nie mam w nim zaworka ? Mowa tutaj o podanym w artykule nr 55573171. Chyba że w artykule jest błąd...
Dodam równiez że rok temu pokrywa zaworów została wymieniona na nową.
Ostatnio zmieniony 19 sie 2018, 22:10 przez PeterG, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 16 lip 2017, 21:18
- Auto: Astra J a14net & Polonez 1.6 GLI
- Silnik: A14NET
- Województwo: śląskie
- Pomocny: 3 razy
Zaworek tzw. grzybek ma każde A14NET. Ja mam auto z maja 2010 r. i - odpukać - grzybek na swoim miejscu.
Jego brak doprowadzi z czasem do problemów z membraną odmy. Ja bym na razie obserwował.
Jego brak doprowadzi z czasem do problemów z membraną odmy. Ja bym na razie obserwował.
- masher
- Posty: 105
- Rejestracja: 19 lut 2017, 12:51
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 2 razy
- Pomocny: 2 razy
SylPio, Ja bym raczej zregenerował niż czekał, aż szlag trafi odmę. Po co narażać się na dodatkowy koszt +300zł. Znając życie odmę szlag trafi na trasie i daleko od domu Wydaje mi się, że jak zaworka nie ma to prędzej czy później i tak trzeba będzie wymienić.