Użytkowanie Astry z fabryczną instalacją LPG
- Toster1986
- Posty: 7
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 13:00
- Auto: Astra J
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
Re: Użytkowanie Astry z fabryczną instalacją LPG
Dziękuję Ci za odpowiedź. Pewno się zdecyduje na wymianę wtryskiwaczy. Dzwoniłem do różnych ASO w Kujawsko-Pomorskiem i co ciekawe po podaniu nr VIN wychodziło im że:
1. koszt wymiany wtryskiwaczy + kalibracji 350 zł, samej kalibracji 300 zł,
2. koszt wszystkiego 220 zł,
3. koszt wymiany 140 zł kalibracji 190 zł,
1. koszt wymiany wtryskiwaczy + kalibracji 350 zł, samej kalibracji 300 zł,
2. koszt wszystkiego 220 zł,
3. koszt wymiany 140 zł kalibracji 190 zł,
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 24 gru 2017, 14:35
- Imię: Kamil
- Auto: Astra J Sports Tourer
- Silnik: A14NET + LPG
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Olsztyn
- Pomocny: 1 raz
Jedź do 1-szego lepszego Serwisu LPG albo Autoryzowanego LENDI, zapłacisz 50zł bo to dziecinnie proste. A dzieci zabierz do kina lub jak nie masz to dziewczynę na obiad. Szkoda pompować kasę w błotoToster1986 pisze: ↑22 sty 2019, 14:00Dziękuję Ci za odpowiedź. Pewno się zdecyduje na wymianę wtryskiwaczy. Dzwoniłem do różnych ASO w Kujawsko-Pomorskiem i co ciekawe po podaniu nr VIN wychodziło im że:
1. koszt wymiany wtryskiwaczy + kalibracji 350 zł, samej kalibracji 300 zł,
2. koszt wszystkiego 220 zł,
3. koszt wymiany 140 zł kalibracji 190 zł,
Sam osobiście wymieniałem pod blokiem w 15 min.
- Toster1986
- Posty: 7
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 13:00
- Auto: Astra J
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
dzwoniłem do ASO żeby podpytać się ile kosztuje kalibrowanie, jak na własną rękę wymienię medy i finalnie to wychodzi, że w"najtańszym" ASO nie ma znaczenia czy sam wymienie medy i przyjadę tylko na kalibrację czy zrobią jedno i drugie...bo koszt to 220 zł. A ty pamiętasz może ile płaciłeś w ASO za tą usługę kalibracji?
-
- Posty: 2111
- Rejestracja: 07 mar 2015, 9:25
- Imię: Darek
- Auto: Astra J ST
- Silnik: A14NET/LPG
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 5 razy
- Pomocny: 40 razy
Wymień i zobacz czy kalibracja będzie potrzebna, moim zdaniem nie, lecz pewności nie mam.
Podczas wymiany odepnij aku na dłuższą chwilę, powinny się korekty zresetować.
Podczas wymiany odepnij aku na dłuższą chwilę, powinny się korekty zresetować.
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 24 gru 2017, 14:35
- Imię: Kamil
- Auto: Astra J Sports Tourer
- Silnik: A14NET + LPG
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Olsztyn
- Pomocny: 1 raz
Dokładnie, zrób jak wspomniał Pan Melon, jestem przekonany że ASO nie odwiedzisz. Resetując korekty silnik będzie musiał na nowo wybadać sprawność przez co ułoży czasy wtrysków z parametrów ECU. Gdy nie odłączysz akumulatora. Stabilizacja korekt i likwidacja delikatnych poszarpywań ustąpi po ~20 może ~50km
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 24 gru 2017, 14:35
- Imię: Kamil
- Auto: Astra J Sports Tourer
- Silnik: A14NET + LPG
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Olsztyn
- Pomocny: 1 raz
To teraz ja piszę z prośbą o pomoc.
Ostatnie 2 dni kiedy temperatura spadła poniżej -5, z rana podczas przełączania na gaz gaśnie mi auto. Samochód stoi na noc w hali, natomiast rano przy samym skrzyżowaniu gdy temperaturę mam ~50 następuje przełączenie gazu gdy zaczynam ruszać, momentalnie obroty lecą na 0 i gaśnie. Gdy odpalę samochód za chwilę gaz już pracuję i spokojnie pokonuję dalszą trasę. Wstępnie obstawiam, że reduktor jest zasyfiony + niska temperatura są tego powodem. Ale może ktoś miał w/w problem i może mnie sprostować.
Ostatnie 2 dni kiedy temperatura spadła poniżej -5, z rana podczas przełączania na gaz gaśnie mi auto. Samochód stoi na noc w hali, natomiast rano przy samym skrzyżowaniu gdy temperaturę mam ~50 następuje przełączenie gazu gdy zaczynam ruszać, momentalnie obroty lecą na 0 i gaśnie. Gdy odpalę samochód za chwilę gaz już pracuję i spokojnie pokonuję dalszą trasę. Wstępnie obstawiam, że reduktor jest zasyfiony + niska temperatura są tego powodem. Ale może ktoś miał w/w problem i może mnie sprostować.
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 01 gru 2018, 10:59
- Imię: Emil
- Auto: Astra J
- Silnik: A14 net
- Województwo: podlaskie
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 2 razy
Witam jestem nowym użytkownikiem astry j 1,4 turbo z lpg.Chciałbym się dowiedzieć jak wyglądają badania techniczne,tzn.co dokładnie jest sprawdzane i jakie dokumenty trzeba mieć
Oczywiście chodzi mi o instalację gazową,co jest tam dokładnie sprawdzane.
Oczywiście chodzi mi o instalację gazową,co jest tam dokładnie sprawdzane.
- qbi8625
- Posty: 255
- Rejestracja: 24 paź 2017, 9:17
- Imię: Kuba
- Auto: Astra J ST/Astra K HB
- Silnik: A14NET LPG/B16DTR
- Rocznik: 2014
- Województwo: pomorskie
- Pomocny: 5 razy
Przede wszystkim sprawdzana jest homologacja zbiornika czyli numer homologacji, numer pozwolenia, numer zbiornika i jego ważność. Trzeba ze sobą mieć potwierdzenie homologacji i tzw. paszport zbiornika.
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 01 gru 2018, 10:59
- Imię: Emil
- Auto: Astra J
- Silnik: A14 net
- Województwo: podlaskie
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 2 razy
Czy oprócz zbiornika sprawdzają szczelność instalacji i skład spalin?Pytam ponieważ zbliżają się u mnie badania techniczne,auto jest ściągane z niemiec i mam tylko papier na zbiornik ze był montowany w Słupsku.