Użytkowanie Astry z fabryczną instalacją LPG
- qbi8625
- Posty: 255
- Rejestracja: 24 paź 2017, 9:17
- Imię: Kuba
- Auto: Astra J ST/Astra K HB
- Silnik: A14NET LPG/B16DTR
- Rocznik: 2014
- Województwo: pomorskie
- Pomocny: 5 razy
Użytkowanie Astry z fabryczną instalacją LPG
Novy nie wiem czy zauważyłeś ale w obu autach piszę że mam te same (ten sam producent) filtry z tego samego sklepu więc wina filtrów odpada. Albo reduktor albo tak jak podsunął qtom temperatura. Jest to co jest i póki działa trzeba jeździć.
- notchbacklpg
- Posty: 541
- Rejestracja: 01 maja 2016, 21:00
- Auto: Astra J
- Silnik: B14NET LPG
- Rocznik: 2016
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 12 razy
Jak ktoś chce zobaczyć jak od środka wygląda reduktor Li10 to na Youtube można zobaczyć mój filmik. Rozkręciłem go na części pierwsze.
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2018, 12:53 przez notchbacklpg, łącznie zmieniany 1 raz.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 19 lut 2018, 20:44
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra J LPG
- Silnik: B14NET
- Województwo: dolnośląskie
Zrób krok dalej, wymień membranę, wyczyść i złóż cały reduktor z powrotem i zainstaluj ponownie. Zobacz czy działa i zdaj relacje. Trzymam kciuki.
LandI Renzo sprzedaje zestawy naprawcze, więc przy okazji wymienić i reduktor będzie jak nowy
LR podobno zaleca taki serwis co ok 60-80 tys km - tak mi mówił gazownik, a klienci nie chcą ponosić dodatkowych wydatków...
LR podobno zaleca taki serwis co ok 60-80 tys km - tak mi mówił gazownik, a klienci nie chcą ponosić dodatkowych wydatków...
-
- Posty: 1692
- Rejestracja: 11 mar 2015, 10:17
- Imię: tomek
- Auto: Zafira C fl
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Rzeszów
- Pomocny: 18 razy
Jak pisałem kiedyś że Landi jest na 100kkm to się zemnie śmiali 4lata temu niestety taki jest urok dzisiejszej motoryzacji każdy może kupić auto na kredyt lub za gotówkę ale koszty serwisowania są coraz wyższe kiedyś było odwrotnie drogie auta bylo ich kilka na osiedlu i w stodole śrubokrętem i młotkiem naprawiali.
Moja Asia zginęła w wypadku drogowym 09-10-2017 mam nadzieje ze godnie ją zastąpi Zafira C fl
- qbi8625
- Posty: 255
- Rejestracja: 24 paź 2017, 9:17
- Imię: Kuba
- Auto: Astra J ST/Astra K HB
- Silnik: A14NET LPG/B16DTR
- Rocznik: 2014
- Województwo: pomorskie
- Pomocny: 5 razy
Co prawda jedna jaskółka wiosny nie czyni ale moje oba landi mają po 280kkm i 158kkm i nadal jeżdżą (na tym samym reduktorze, kompie, Octa ma nowe wtryski przy ok. 220kkm).
- notchbacklpg
- Posty: 541
- Rejestracja: 01 maja 2016, 21:00
- Auto: Astra J
- Silnik: B14NET LPG
- Rocznik: 2016
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 12 razy
Gazownik z Landi za głowę się złapał jak mu powiedziałem że przejechałem 37 tys na tym reduktorze. Opowiadał o kolesiu któremu po 200 tys padł reduktot IG1 i koleś jeszcze narzekał że to dziadostwo. Jakby miał li10 to chyba z kałachem by pojechał do ASO
Zamówię sobie ten zestaw naprawczy. Umyję reduktor i to poskładam. Tylko wtedy podobno trzeba wyregulować ciśnienie.
Zamówię sobie ten zestaw naprawczy. Umyję reduktor i to poskładam. Tylko wtedy podobno trzeba wyregulować ciśnienie.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 120
- Rejestracja: 25 mar 2009, 20:39
- Imię: Przemek
- Auto: Astra J sedan
- Silnik: B14NET LPG
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Pomocny: 1 raz
notchbacklpg,
U mnie na IG1 przejechane 170tkm i dalej lata.
qbi8625,
220tkm na jednych wtryskach zrobiłeś?
U mnie pierwsze padły po 90tkm i to tak porządnie że na benzynie mapa się rozjechała.
U mnie na IG1 przejechane 170tkm i dalej lata.
qbi8625,
220tkm na jednych wtryskach zrobiłeś?
U mnie pierwsze padły po 90tkm i to tak porządnie że na benzynie mapa się rozjechała.
- qbi8625
- Posty: 255
- Rejestracja: 24 paź 2017, 9:17
- Imię: Kuba
- Auto: Astra J ST/Astra K HB
- Silnik: A14NET LPG/B16DTR
- Rocznik: 2014
- Województwo: pomorskie
- Pomocny: 5 razy
Tak, w octavii na reduktorze IG1 (nadal jest ten sam reduktor od nowości czyli ma już 280 000 km) 220 000 km na jednych wtryskach. Były to jeszcze te stare, chyba czterootworowe. Po pierwsze były zasyfiałe a po drugie gubiły mapę. Założyłem niebieskie i mam już 280 000 km bez problemów.
W astrze mam cały czas ten sam reduktor (LI10) i te same wtryski (pomarańczowe) od wyjścia z fabryki (listopad 2013) musiałem jednak zrobić czyszczenia ponieważ jeden wtrysk się zaklejał dość często po całonocnym postoju. Poza tym ok.
W astrze mam cały czas ten sam reduktor (LI10) i te same wtryski (pomarańczowe) od wyjścia z fabryki (listopad 2013) musiałem jednak zrobić czyszczenia ponieważ jeden wtrysk się zaklejał dość często po całonocnym postoju. Poza tym ok.
- endriu2302
- Posty: 10
- Rejestracja: 18 sie 2018, 22:27
- Auto: Szukam
- Województwo: mazowieckie
Witam. Ile powinno wchodzić gazu do astry 1.4 turbo sedan 2018 z fabrycznym LPG? Nie udało mi się zatankowac więcej niżeli 32 litry a komputer już wskazywał że nie mam paliwa. Dodatkowo po zatankowaniu wskaźnik poziomu paliwa pokazuje 3/4 baku dopiero po paru minutach wskazówka wskazuje full (komp zwiększa zasięg wraz z przesuwaniem się wskaźnika poziomu paliwa).
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2018, 20:32 przez endriu2302, łącznie zmieniany 1 raz.