Użytkowanie Astry z fabryczną instalacją LPG

porady i pomoce
Awatar użytkownika
notchbacklpg

Astro-maniak
Posty: 541
Rejestracja: 01 maja 2016, 21:00
Auto: Astra J
Silnik: B14NET LPG
Rocznik: 2016
Województwo: mazowieckie
Pomocny: 12 razy

Użytkowanie Astry z fabryczną instalacją LPG

#971

Nieprzeczytany post autor: notchbacklpg »

160l benzyny i 1512l gazu. Na motostacie wychodzi 1/100 benzyny i 10/100 gazu. Jeżdżę na krótkich odcinkach i zima dała się we znaki. Mam małe dzieci więc czasami rozgrzewałem silnik żeby się nie rozchorowali. Nie mam webasto i trzeba sobie jakoś radzić :)

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
[External Link Removed for Guests]

melon

Astro-maniak
Posty: 2111
Rejestracja: 07 mar 2015, 9:25
Imię: Darek
Auto: Astra J ST
Silnik: A14NET/LPG
Województwo: małopolskie
Wdzięczny: 5 razy
Pomocny: 42 razy

#972

Nieprzeczytany post autor: melon »

melon pisze:QR_BBPOST Czy ktoś z Was regulował, bądź ma jakąś wiedzę, poziom rezerwy przy wielozaworze w naszych instalacjach?
Regulacja jest banalnie prosta. Jest przy wielozaworze czujnik poziomu gazu. Przykręcony jest na 2 śrubkach a otwory w obudowie czujnika są delikatnie podłużne, więc można ten czujnik obrócić o kilka stopni. Teraz rezerwa pokazuje mi się dużo później.
Nie wiem w czym ASO miało problem, że kazali mi przyjeżdżać z pustą butlą.
Ostatnio zmieniony 04 maja 2017, 8:13 przez melon, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
lezsek

Astro-maniak
Posty: 69
Rejestracja: 22 lut 2017, 17:02
Imię: Leszek
Auto: Astra J ST LPGTEC
Silnik: A14NET
Województwo: śląskie

#973

Nieprzeczytany post autor: lezsek »

Jakieś zdjęcia może? Nie mam dwóch lewych rąk ale nie chciałbym odkręcić sobie czegoś i potem jeździć na minie..
No dziwne że u gazownika mi powiedzieli że to nie jest takie proste..
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4843
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 98 razy

#974

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

Otworz denko od butli i tam wszystko widac.

Awatar użytkownika
lezsek

Astro-maniak
Posty: 69
Rejestracja: 22 lut 2017, 17:02
Imię: Leszek
Auto: Astra J ST LPGTEC
Silnik: A14NET
Województwo: śląskie

#975

Nieprzeczytany post autor: lezsek »

Otworzyłem i no cóż.. Ja albo źle patrzę albo w złym miejscu patrzę albo u mnie to jakoś inaczej jest zrobione bo nie widzę żeby otwory były delikatnie podłużne...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Awatar użytkownika
notchbacklpg

Astro-maniak
Posty: 541
Rejestracja: 01 maja 2016, 21:00
Auto: Astra J
Silnik: B14NET LPG
Rocznik: 2016
Województwo: mazowieckie
Pomocny: 12 razy

#976

Nieprzeczytany post autor: notchbacklpg »

A czy to nie będzie to przezroczyste? Przypomina wskaźnik poziomu gazu...

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
lezsek

Astro-maniak
Posty: 69
Rejestracja: 22 lut 2017, 17:02
Imię: Leszek
Auto: Astra J ST LPGTEC
Silnik: A14NET
Województwo: śląskie

#977

Nieprzeczytany post autor: lezsek »

Przypuszczam, że tak ale na zdjęciach 4,5,6 to wygląda jakby przykręcone na stałe w jednej pozycji. Mogę spróbować poluzować i poruszać, ale specjalnego luzu na ten moment tam nie widzę. Jakby kolega Melon potwierdził to spróbuję pogrzebać.. Jeszcze pytanie jeśli będzie luz to kręcić w lewo czy prawo czy będzie się dało tylko w jedną stronę? Tam na 5 chyba zdjęciu jest F więc pewnie pełny, ale jak to się ma to działania całości?

Jeszcze jest jedna kwestia - gazownik w jakiś sposób tam reguluje ile może wejść gazu - na początku wchodziło mi 34l, po 1-ej regulacji weszło nieco ponad 37 litrów ale jeszcze to nie jest nominalne 80% pojemności butli, tylko oni nie chcą grzebać jeśli nie będzie pusta butla no i tak nie ma kiedy podjechać na doregulowanie.
Ostatnio zmieniony 15 maja 2017, 13:15 przez lezsek, łącznie zmieniany 2 razy.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

przlwo

Astro-maniak
Posty: 90
Rejestracja: 19 cze 2015, 15:50
Imię: Przemek
Auto: Astra J ST
Silnik: B14NET LPG
Województwo: mazowieckie
Wdzięczny: 2 razy
Pomocny: 1 raz

#978

Nieprzeczytany post autor: przlwo »

Z góry przepraszam jeżeli ta informacja była już podawana (próbowałem znaleźć w "searchu" bez powodzenia).
Możecie mi podpowiedzieć w którym miejscu znajdę informacje jakie są oficjalne zalecenia Opla odnośnie serwisowania fabrycznej instalacji LPG?

maast

Astro-maniak
Posty: 82
Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:49
Imię: Mateusz
Auto: Astra J
Silnik: A14NET
Województwo: śląskie
Pomocny: 1 raz

#979

Nieprzeczytany post autor: maast »

Witam wszystkich, mam problem z wypadającym zapłonem w Astrze 4 1.4 LPG, problem obecny tylko w trakcie jazdy na gazie. Mam zielone Medy. Raz na 1000 km zapaliła mi się kontrolka check engine i ESP - Zgasły po wyłączeniu silnika. OBD nie pokazuje bledow. Zadziało się to pierwszy raz po zatankowaniu w Grecji LPG pytanie czy mogą to być jakieś problemy z paliwem? Od tego tankowania Zrobiłem już jakieś 1200 km, kilka razy tankujac w Sk/Pl/Macedonii. Jednak problem - przy przyśpieszaniu delikatne szarpnięcia cały czas się pojawia. Raz czesciej raz rzadziej.<br>
<br>
Czy ktos ma info Ile kosztuje wymiana w Aso ewentualnie czy robią to w komplecie czy poszczególne wtryski? Czy zrobić to potrafi jakiś nieautoryzowany gazownik? Moze czyszczenie reduktora? przebieg samochodu 50000 km rok produkcji listopad 2014. Świece i filtry wymienione niecałe 10000 km temu.

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4843
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 98 razy

#980

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

Wymiana medow w ASO okolo 1000zl. Jesli to nie wtryski to cewka.

ODPOWIEDZ