Jesli by sie zacinal jeden to wystapil by blad P0301 lub P0302 lub P0303 lub P0304. Ja wygladaja korekty po tych 20 minutach jazdy ?Ziolo pisze: ↑09 lut 2024, 0:15Na MEDach były korekty długoterminowe na -30 -32% , występował błąd p0172 zbyt bogata mieszanka, nierówna praca silnika na jałowym. Nie występowały inne błędy. Po założeniu IG6 korekty spadły do-10, -13% natomiast pojawiły się wypadania zapłonów po 20 minutach jazdy ze stała prędkością p0300. Wymieniłem świece i cewkę. Na benzynie nie ma tego zjawiska. Po powrocie na MEDy również brak jest wypadania zapłonów tylko znowu jest za bogato. Moim zdaniem po nagrzaniu któryś z wyrysków IG6 zaczyna się zacinać. Będę teraz testował pojedynczo który to robi i dam znać czy dojdę do jakichś wniosków.
Użytkowanie Astry z fabryczną instalacją LPG
-
- Posty: 4838
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Re: Użytkowanie Astry z fabryczną instalacją LPG
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 19 lut 2018, 20:44
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra J LPG
- Silnik: B14NET
- Województwo: dolnośląskie
Jak na razie wszystko się uspokoiło. Po 30 min nic nie przerywa. Korekty aktualnie są na poziomie -7% (długoterminowa). No nic, jak to mówią w ASO "jeździć, obserwować".
-
- Posty: 117
- Rejestracja: 03 kwie 2018, 9:35
- Imię: Michał
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2018
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 11 razy
Miałem ten sam problem z wypadaniem zapłonu na IG6. Nie wiem z jakiego powodu tak się działo. Wymieniłem sporo dookoła łącznie z cewką i wiązką lpg. Nie przyniosło to efektu. Jeździłem tak około 2000 km, oddałem wtryskiwacze sprzedawcy. Ostateczna decyzja zapadła i pozbywam się instalacji fabrycznej na rzecz KME.Ziolo pisze: ↑04 lut 2024, 20:06Mam ten sam problem. Po wymianie na IG6 korekty długoterminowe spadły z -30 do ok -10% na jałowym, natomiast po przejechaniu o 20km autostradą zaczynają wpadać zapłony. Wystarczy wtedy na ok 2 minuty przełączyć na benzynę i znowu na LPG można przyjechać ok 20-30km do pojawienia się ponownych szarpnięć. Będę w tym tygodniu podmieniał pojedynczo na starego MEDa może uda mi się trafić na felerny wtrysk.
-
- Posty: 245
- Rejestracja: 20 kwie 2017, 10:50
- Imię: Pawel
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.4NET
- Rocznik: 2015
- Województwo: Zagranica - UE
- Wdzięczny: 15 razy
- Pomocny: 9 razy
Jak mi się zacznie chrzanić (reduktor i wtryski już raz wymieniłem) to też przeskocze na cokolwiek z taniutkimi barracudami i tanim reduktorem Staga
Wsadziłem po 10 latach nowy wiekszy zbiornik Bormechu
Średnica: 600 mm
Wysokość: 270 mm
Pojemność wodna: 60 l
Pojemność użytkowa: 48 l
I mam lepszy o 100km zasięg
Wsadziłem po 10 latach nowy wiekszy zbiornik Bormechu
Średnica: 600 mm
Wysokość: 270 mm
Pojemność wodna: 60 l
Pojemność użytkowa: 48 l
I mam lepszy o 100km zasięg
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 19 lut 2018, 20:44
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra J LPG
- Silnik: B14NET
- Województwo: dolnośląskie
No więc po eksperymentach z podmianami wyrysków wyszło... nic. Ze starych wtrysków MED wybrałem 2 które najmniej zmieniają korektę. Chwilę pojeździłem na 3 szt IG6 i 1 MEDem. Po kilku dniach wróciłem znowu na 4 wtryski IG6. Pozmieniałem je miejscami. No i po wycieczce 450 km w jedną stronę nie miałem już wypadania zapłonów. Nie wiem co się stało, nie wiem czy nie powróci ale na razie jest dobrze po tak długiej trasie w obie strony bez szarpnięć. Może te IG6 nie są wykonane precyzyjnie i potrzebowały "dotarcia"? Może ponowny demontaż i montaż coś zmienił, trudno teraz wyrokować. Mam nadzieję, że już nie będą świrować i wytrzymają przynajmniej te 60 tysięcy km.