Re: [J] Pomoc w doborze silnika
: 23 sie 2015, 22:51
Nie kazdy musi wyprzedzać , ale właśnie w Polsce wyprzedzanie jest bardzo stresujące (bo można nie zdążyć) , albo można wlec 40 km/h sie za ciagnikiem lub innym złomem ,który powoduje kilometrowy korek (przyklad z zycia droga Olkusz-Kraków)
W tym przypadku moment obrotowy dostepny od 2000 jest zbawieniem.
Nic nie mam do porzedniej Astry H z silnikiem 1,6 XER 115km,oraz Astry G 1,4 twinport 90 km którą miałem wcześniej.
Co najwyżej można sie przyczepić do wykonania i wyciszenia Classików G i H w stosunku do obecnej Astry J ST jest duża różnica. W Astrze G jak włączałem klimatyzację w górach przy pełnym załadunku to jakby ktoś wyrzucał kotwicę, ale ogólnie też dawała radę. poprostu wcześniej brakowało Mi punktu odniesienia teraz silnik 1,4 t uważam za optymalny szczególnie na LPG.
W tym przypadku moment obrotowy dostepny od 2000 jest zbawieniem.
Nic nie mam do porzedniej Astry H z silnikiem 1,6 XER 115km,oraz Astry G 1,4 twinport 90 km którą miałem wcześniej.
Co najwyżej można sie przyczepić do wykonania i wyciszenia Classików G i H w stosunku do obecnej Astry J ST jest duża różnica. W Astrze G jak włączałem klimatyzację w górach przy pełnym załadunku to jakby ktoś wyrzucał kotwicę, ale ogólnie też dawała radę. poprostu wcześniej brakowało Mi punktu odniesienia teraz silnik 1,4 t uważam za optymalny szczególnie na LPG.