Błąd p0299

mcluki

Astro-maniak
Posty: 307
Rejestracja: 06 paź 2018, 20:55
Imię: Łukasz
Auto: Astra J
Silnik: A14NEL
Województwo: mazowieckie
Wdzięczny: 9 razy
Pomocny: 12 razy

Re: Błąd p0299

#71

Nieprzeczytany post autor: mcluki »

santiago25 pisze:
30 lip 2019, 21:43
ASO, bo oni tylko to potrafią zrobić, ja nie wierzę mechanikom w stodole... Poza tym trzeba komplet różnych uszczelek, śrub, mocowań itp.

Dodano po 1 minucie 45 sekundach:
mcluki pisze:
30 lip 2019, 19:47


1. Pewnie dlatego, że sama diagnostyka "turbina" to za mało
2. Się wymienia lub można spawać: nowe oferuje firma Turbocentras, koszt 619zł
Kolego... Dobry tuner ma taki sprzęt że nie zdajesz sobie sprawy, u mnie trzeba było mu 15 minut żeby powiedział co to. Launch X to koszt ok 7 tys...

Spawacz żeliwo...? Ok.. powodzenia... Idę o zakład że przejedziesz na tym spawie 500 km. Żeliwa się nie spawa, i każdy szanujący i profesjonalny spawacz Ci to powie. Turbo może się nagrzać do 1000 stopni i szybko ostygnąć. Do tego dochodzi potężne ciśnienie spalin.

Turbina za 600 zł....?!? Na podzespołach z Chin ? Sama regeneracja turbo nie może być mniejsza niż 1000 zł na podzespołach Melett. Ale jeśli jest pęknięta to pozostaje albo kupować nowa, albo z nowym kolektorem szukać.
ok, to mozesz nam napisać jaka była diagnoza tunera po 15 minutach?

Chodzilo mi o sama muszlę, kolektor, zeliwo, pojawił się na rynku zamiennik.
[External Link Removed for Guests]&

Awatar użytkownika
hoses

ex-Staff
Posty: 1167
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:54
Imię: hoses
Auto: Astra J
Silnik: A14NET + LPG STAG
Rocznik: 2011
Województwo: mazowieckie
Wdzięczny: 9 razy
Pomocny: 64 razy
Kontakt:

#72

Nieprzeczytany post autor: hoses »

Nie lepszy będzie oryginał za niewiele więcej groszy?
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
Flaczek89

Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 12 maja 2019, 22:19
Imię: Wojtek
Auto: Astra J
Silnik: A14NET
Województwo: małopolskie
Wdzięczny: 3 razy
Pomocny: 4 razy

#73

Nieprzeczytany post autor: Flaczek89 »

No i o ta cześć mi chodzi ze chce wymienić ;-)

Awatar użytkownika
prozor

Astro-maniak
Posty: 309
Rejestracja: 22 sie 2018, 22:51
Imię: Leszek
Auto: Astra J
Silnik: A16LET
Województwo: lubuskie
Wdzięczny: 49 razy
Pomocny: 11 razy

#74

Nieprzeczytany post autor: prozor »

santiago25 pisze:
30 lip 2019, 21:43
ASO, bo oni tylko to potrafią zrobić, ja nie wierzę mechanikom w stodole...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
No to mnie rozbawiłeś kolego... Tylko ASO potrafi wymienić turbosprężarkę, bo pęknę ze śmiechu... No chyba, że dla Ciebie istnieją tylko mechanicy w ASO i w stodołach, wierz mi, są również w normalnych, porządnych warsztatach z wiedzą nie mniejszą niż mechanicy z ASO, a często ich przewyższają umiejętnościami.

Przy okazji widzę, że i nówki funkiel zamienniki do A16LET są do dostania za te 6 stów, a może i oryginalne też się znajdą, czyli... przepłaciłeś wymieniając turbo ;)

Usunięty użytkownik 863482

#75

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 863482 »

Widziałeś kiedyś turbinę na żywo? Rozebrana? Poskładasz ja później w tej muszli bez wyważenia? Niewykonalne.. Kto wsadza z powrotem turbo po przebiegu 150 tys...? Przecież to śmiech na sali...

A czy twój mechanik znajdzie wszystkie potrzebne uszczelki, oringi, uszczelniacze itp? Bo niektóre uszczelki są dostępne jedynie w ASO.

mcluki

Astro-maniak
Posty: 307
Rejestracja: 06 paź 2018, 20:55
Imię: Łukasz
Auto: Astra J
Silnik: A14NEL
Województwo: mazowieckie
Wdzięczny: 9 razy
Pomocny: 12 razy

#76

Nieprzeczytany post autor: mcluki »

santiago25 pisze:
31 lip 2019, 14:56
Widziałeś kiedyś turbinę na żywo? Rozebrana? Poskładasz ja później w tej muszli bez wyważenia? Niewykonalne.. Kto wsadza z powrotem turbo po przebiegu 150 tys...? Przecież to śmiech na sali...
montaż\demontaż turbosprężarki a regeneracja to usługi na zupełnie innym poziomie.
Są ludzie, którzy posiadają sprzęt i wiedzę aby to poskładać - nie chcesz to nie musisz korzystać z ich usług.
santiago25 pisze:
31 lip 2019, 14:56
A czy twój mechanik znajdzie wszystkie potrzebne uszczelki, oringi, uszczelniacze itp? Bo niektóre uszczelki są dostępne jedynie w ASO.
Z całym szacunkiem ale każdy może pojechać do ASO i zakupić części to chyba nic nadzwyczajnego.

Napiszesz co zdiagnozował Ci tuner?

Usunięty użytkownik 863482

#77

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 863482 »

No pęknięcie albo kolo klapki Wastegate albo pęknięcie żeliwa po stronie gorącej.

Było pęknięte żeliwo po stronie gorącej.

Turbo wymienione i śmiga dalej.

Awatar użytkownika
hapvlz

Astro-maniak
Posty: 220
Rejestracja: 27 gru 2018, 22:35
Imię: Michał
Auto: Astra J
Silnik: A14NET
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 45 razy
Pomocny: 22 razy

#78

Nieprzeczytany post autor: hapvlz »

Zdania podzielone na temat pęknięć korpusu, zależy jak duże ono jest. U mnie wygląda jak na zdjęciu poniżej i według firmy regenerującej turbiny we wrocławiu z wieloma dobrymi opiniami twierdzą że nie powoduje to żadnego problemu. No ale sam już nie wiem co o tym sądzić, u mnie też problem z niedoładowaniem, co prawda błąd nie wyskakuje już po wymianie pierdyliardu częsci i moc wydaje sie ok, ale wykresy niestety mówią co innego. Nadal mam nadzieje że to nie turbina bo regenerowana miesiąc temu (wymieniona na nową i dostałem z tym małym pęknięciem). Szukam dalej...
pekniecie_1.jpg
Bardziej mnie zastanawia co to jest po lewej stronie zdjęcia? Dziwnie to wygląda. Nie jestem w stanie kamera inspekcyjna dojrzec co to może byc.
2019-07-30_203650_637.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Flaczek89

Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 12 maja 2019, 22:19
Imię: Wojtek
Auto: Astra J
Silnik: A14NET
Województwo: małopolskie
Wdzięczny: 3 razy
Pomocny: 4 razy

#79

Nieprzeczytany post autor: Flaczek89 »

Tak wyglada u mnie będzie to ściągnięte lada dzien i wstawiony nowy kolektor wydechowy dla pewności :-)
35810396-1070-460D-AE43-09AEB4573FD3.jpeg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Usunięty użytkownik 863482

#80

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 863482 »

Częsty przypadek w turbo doładowanych... Nawet w Audi 1.8T.

ODPOWIEDZ