Astra J-code 89-Czy się martwić?
- Pawlik1
- Posty: 1
- Rejestracja: 28 wrz 2015, 17:54
- Imię: Paweł
- Auto: Astra J
- Województwo: mazowieckie
Astra J-code 89-Czy się martwić?
Witam Wszystkich-jestem Nowy.
Mam problem z ASTERKĄ (1.6) ,czasami po uruchomieniu silnika pojawia się na komputerze CODE 89( Zapala się za jakiś czas gaśnie) .Jak myślicię co to może być czy mam się martwić?
Mam problem z ASTERKĄ (1.6) ,czasami po uruchomieniu silnika pojawia się na komputerze CODE 89( Zapala się za jakiś czas gaśnie) .Jak myślicię co to może być czy mam się martwić?
-
- Posty: 1258
- Rejestracja: 18 sty 2013, 20:02
- Imię: Arek
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: A14NET
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 10 razy
- Kontakt:
Wg instrukcji Kod 89 -wskaźnik wymaganego przeglądu. Czy masz sie martwić nie wiem, ja bym sie martwił bo u mnie musi wszystko grać.
Astra J Sedan Executive A14NET, AFL, NAVI 950 IntelliLink, Oryginalna kamera cofania, Dual Exhaust
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- sims78
- Posty: 9
- Rejestracja: 29 maja 2017, 11:55
- Auto: Opel Astra J ST 1.4 LPG
- Silnik: A14NET
- Województwo: śląskie
Witam,
Mam pewien dylemat jeżeli chodzi właśnie o kod 89, pierwszy mój serwis opla (1.4T) z fabryczną instalacją LPG, miałem w ASO przy 145tyś km, rok temu, teraz mam 160tyś i dokładnie rok po pierwszym moim serwisie LPG, a na wyświetlaczu pojawił się CODE 89, sugerując się teraz, jak i rok temu, wyjaśnieniami z forum oraz strony [External Link Removed for Guests], założyłem, że chodzi o serwis LPG, który wykonałem w ASO, natomiast kod pojawił się kilka dni po wyjechaniu z ASO i pan serwisant stwierdził, iż nie jest to informacja o serwisie tylko błąd "elektryki" silnika, moje pytanie jest takie na ile serwisant może mieć rację i nie chcą mnie na coś naciągnąć, prócz zwykłego skasowania kodu, który miał być wykonany przy serwisie LPG?
Mam pewien dylemat jeżeli chodzi właśnie o kod 89, pierwszy mój serwis opla (1.4T) z fabryczną instalacją LPG, miałem w ASO przy 145tyś km, rok temu, teraz mam 160tyś i dokładnie rok po pierwszym moim serwisie LPG, a na wyświetlaczu pojawił się CODE 89, sugerując się teraz, jak i rok temu, wyjaśnieniami z forum oraz strony [External Link Removed for Guests], założyłem, że chodzi o serwis LPG, który wykonałem w ASO, natomiast kod pojawił się kilka dni po wyjechaniu z ASO i pan serwisant stwierdził, iż nie jest to informacja o serwisie tylko błąd "elektryki" silnika, moje pytanie jest takie na ile serwisant może mieć rację i nie chcą mnie na coś naciągnąć, prócz zwykłego skasowania kodu, który miał być wykonany przy serwisie LPG?
-
- Posty: 4826
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
- sims78
- Posty: 9
- Rejestracja: 29 maja 2017, 11:55
- Auto: Opel Astra J ST 1.4 LPG
- Silnik: A14NET
- Województwo: śląskie
Witam,
Nic, Pan w ASO, po wykonaniu diagnostyki, stwierdził: brak błędów, auto w pełni sprawne. Nic tylko się „cieszyć”....
EDIT:
Zapomniałem dodać, że kod dalej się pojawia.
Nic, Pan w ASO, po wykonaniu diagnostyki, stwierdził: brak błędów, auto w pełni sprawne. Nic tylko się „cieszyć”....
EDIT:
Zapomniałem dodać, że kod dalej się pojawia.
-
- Posty: 4826
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
- sims78
- Posty: 9
- Rejestracja: 29 maja 2017, 11:55
- Auto: Opel Astra J ST 1.4 LPG
- Silnik: A14NET
- Województwo: śląskie
Kasowanie manetką nic nie daje, obecnie przy pierwszym uruchomieniu auta rano, też nie przełącza na LPG, dopiero przy drugim uruchomieniu, z rozgrzanym już silnikiem, przy czym kod 89 już nie wyskakuje.
Ostatnio zmieniony 21 maja 2018, 14:45 przez sims78, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 07 lut 2013, 20:29
- Imię: Jacek
- Auto: Astra H
- Silnik: 1,6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Nie kombinować nie wymyślać cudów na kijku.... Odłączyć akumulator na parę minut i ferting. Przedtem sprawdzić w internecie czy jakieś tam cudne elektroniczne bajery się nie zablokują i nie trzeba będzie programować i już. Cudowna niemiecka elektronika....O matko....Klekajta narody!