Cześć.
Wyczyszczone oba czujniki. Nie pomogło.
Wcześniej przy wymianie filtra oleju musiałem ściągnąć waż od przepustnicy. Zauważyłem w nim olej.
Połowicznie sprawdziłem układ odmy tzn. Grzybek w odlocie jest na swoim miejscu, a testując przewod, który idzie z dolotu do sprężarki powietrze mogę wdmuchnąc ale zassac już nie. Postaram się jeszcze zdjąć pokrywę zaworów i sprawdzić drugi zawór.
Wyposażyłam się w obd2 icar2 i torque pro. Czy możecie mi doradzić jakie dane zebrać?
Na korekcie widzę jeden moment jak idzie w kierunku +40%, zapewne wtedy coś się dzieje. Natomiast sinusoidy sondy lambda nr 1 pracują w zakresie 0,1 ÷ 0,9 V, czyli okej. Ja bym jeszcze skręcił sondę i ją obejrzał pod kątem nalotu.
a czujnik ciśnienia doładowania jest na wężu przed przepustnicą.
czy to jest ten czujnik?
wystarczy wykręcić widoczny wkręt do demontażu? czy trzeba zdejmować cały wąż?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Astra IV Sedan 1.4 T Active LPG 2016 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r. ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.
no to swietnie
czyscilem czujnik przeplywomierza a teraz czas na ten
dzieki za podpowiedz
Astra IV Sedan 1.4 T Active LPG 2016 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r. ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.
Hej.
Chyba mam sukces. Wymontowalem świece i gołym okiem bylo widać, ze odstępy pomiędzy elektrodami są różne. Zmierzyłem. Pomiedzy 0,9 do 1,3. Ustawiłem wszystkie na 0,9. Auto zaczęło jeździć normalnie. Oryginalne świece gm. Jeszcze będę testował, ale na razie jest super.
Hej.
Chyba mam sukces. Wymontowalem świece i gołym okiem bylo widać, ze odstępy pomiędzy elektrodami są różne. Zmierzyłem. Pomiedzy 0,9 do 1,3. Ustawiłem wszystkie na 0,9. Auto zaczęło jeździć normalnie. Oryginalne świece gm. Jeszcze będę testował, ale na razie jest super.