A kto bogatemu zabroni
Szarpanie podczas przyspieszania 1.4T A14NET
-
- Posty: 1197
- Rejestracja: 20 gru 2020, 0:27
- Imię: Marcin
- Auto: Różne takie
- Silnik: Petrol i Diesel
- Rocznik: 1998
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 62 razy
Teraz już będzie wiedział
Ja też kiedyś świata poza intercars-em nie widziałem, ale fakt, czasem mają to czego nie ma nigdzie indziej
np. widły do skrzyni były od ręki.
Noo, trzeba kopać, szukać
Dodano po 2 godzinach 12 minutach 3 sekundach:
Z tymi widłami to ciekawa historia.
Widły od wybieraka do AF czy do 99% oplowskich skrzyń
Bolec od daewoo był chyba z twardszej stali jak ta pestka z drutem od opla i pięknie wywaliła w nich ( w widłach) otwór na jajo i zrobił się luz.
Czy bardziej bolec twardszy od wideł.
Lanos Lanos, twardy jak kabanos
Ja też kiedyś świata poza intercars-em nie widziałem, ale fakt, czasem mają to czego nie ma nigdzie indziej
np. widły do skrzyni były od ręki.
Noo, trzeba kopać, szukać
Dodano po 2 godzinach 12 minutach 3 sekundach:
Z tymi widłami to ciekawa historia.
Widły od wybieraka do AF czy do 99% oplowskich skrzyń
Bolec od daewoo był chyba z twardszej stali jak ta pestka z drutem od opla i pięknie wywaliła w nich ( w widłach) otwór na jajo i zrobił się luz.
Czy bardziej bolec twardszy od wideł.
Lanos Lanos, twardy jak kabanos
-
- Posty: 117
- Rejestracja: 22 maja 2021, 20:03
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2011
- Województwo: dolnośląskie
- Pomocny: 6 razy
Witam a czy ktoś sprawdzał szczelinę na świecy zapłonowej IFR7X7G? bo znalazłem w urządzeniu diagnostycznym wurth ze przerwa miedzy elektroda wynosi od 0,85mm do 0,95mm.
Nie wiem czy ustawienie fabrycznej przerwy nie znajduje się w tym przedziale może to ma wpływ na pooszarpywanie podczas przyśpieszania.
Nie wiem czy ustawienie fabrycznej przerwy nie znajduje się w tym przedziale może to ma wpływ na pooszarpywanie podczas przyśpieszania.
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 23 lip 2019, 23:34
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.4t
- Województwo: opolskie
- Wdzięczny: 7 razy
- Pomocny: 4 razy
Witam panowie, mam taki problem. Od kilku dni obserwuje jedno pojedyncze szarpnięcie podczas rozpędzania samochodu po postoju, na zimnym silniku. Ale od początku. Jakiś czas temu padł mi akumulator, naładowałem go i wsadziłem spowrotem do auta. Mniej więcej od tego czasu zauważyłem dziwny objaw, mianowicie auto po np. nocy, odpalam, wszystko pracuje równo, nic się nie dzieje. Z chwilą gdy zaczynam jechać do przodu, czy to na pierwszym czy na drugim biegu już nagle występuje jedno mocne szarpnięcie, jakby odcięło nie wiem dopływ paliwa na pół sekundy. Czasem wyskakuje przy tym check, kontrolka od ESP bodajże i czegoś tam jeszcze (wiem że te same 2 ikony wyskakują na desce gdy akumulator jest już rozładowany). Zjawisko występuje raz, po ponownym odpaleniu silnika już się tak nie dzieje, na ciepłym to nie występuje. Ktoś coś?
- Slabek
- Posty: 639
- Rejestracja: 03 gru 2019, 1:53
- Imię: Sławek
- Auto: Škoda Superb 3v5 L&K
- Silnik: DFCA20
- Rocznik: 2016
- Województwo: Zagranica - UE
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski/Berlin
- Wdzięczny: 53 razy
- Pomocny: 38 razy
- Kontakt:
Wypadanie zapłonu
Moje byłe:
Škoda Octavia 1u2 liftback 1.6mpi 55kW 02.2013-02.2018
Astra J HB Sport 1.4T 103kW 2010 02.2018-01.2021
Teraz:
Škoda Superb 3v5 2.0TDI 140kW DSG 4x4 L&K 01.2021 - ...
Škoda Octavia 1u2 liftback 1.6mpi 55kW 02.2013-02.2018
Astra J HB Sport 1.4T 103kW 2010 02.2018-01.2021
Teraz:
Škoda Superb 3v5 2.0TDI 140kW DSG 4x4 L&K 01.2021 - ...
-
- Posty: 164
- Rejestracja: 17 lis 2021, 13:47
- Imię: Ireneusz
- Auto: Astra J GTC Opc Line
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2013
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Kłodzko
- Wdzięczny: 34 razy
- Pomocny: 7 razy
U mnie również szarpało podczas przyspieszania i wyczuwalny brak mocy , wymiana świec nic nie pomogła , zakupiłem następnie nową cewkę BOSCH i wszystko ok. Silnik równo pracuje , nie przerywa , jakby mocniejszy był , pozdrawiam
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 03 lip 2020, 11:11
- Imię: Pawel
- Auto: Astra j
- Silnik: 14nel
- Rocznik: 2012
- Województwo: podlaskie
Panowie, mam pytanie czy cewka musi byc orginalna Delphi , umnie siedzi SKV i tez szarpie, czy to może być problem bo słyszałem że Opel nie lubi zamienników.
Dodano po 3 minutach 3 sekundach:
Muszę dodac ze umnie szarpanie występuje tylko przy niskich obrotach powyżej 2500 obrotow problem nie wystepuje ładnie ciągnie, Astra j 1.4 T 120km
Dodano po 3 minutach 3 sekundach:
Muszę dodac ze umnie szarpanie występuje tylko przy niskich obrotach powyżej 2500 obrotow problem nie wystepuje ładnie ciągnie, Astra j 1.4 T 120km
-
- Posty: 117
- Rejestracja: 22 maja 2021, 20:03
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2011
- Województwo: dolnośląskie
- Pomocny: 6 razy
Ja mam dwie oryginalne cewki delphi teraz kupiłem Bosch 0 221 503 800 wymieniłem świece na Bosch 0 242 240 707 wszystkie możliwe czujniki powymieniałem na oryginały od przepływomierza po kolektor dolotowy i dalej poszarpuje podczas przyspieszania dzieje się to gdy przyspieszam z wysokiego biegu z niskich obrotów powyrzej 3000 obrotów już nie czuć szarpania. Może to wina zmiennych faz rozrządu? przy wizycie u gazownika powiedział że na wolnych obrotach bardzo zapłon wycofuje może to jest wina tych objawów?Pawelkozz pisze: ↑19 kwie 2022, 9:08Panowie, mam pytanie czy cewka musi byc orginalna Delphi , umnie siedzi SKV i tez szarpie, czy to może być problem bo słyszałem że Opel nie lubi zamienników.
Dodano po 3 minutach 3 sekundach:
Muszę dodac ze umnie szarpanie występuje tylko przy niskich obrotach powyżej 2500 obrotow problem nie wystepuje ładnie ciągnie, Astra j 1.4 T 120km