Użytkowanie Astry z niefabryczną instalajcą LPG:)
-
- Posty: 316
- Rejestracja: 26 lis 2015, 16:00
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET+LPG
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 6 razy
Użytkowanie Astry z niefabryczną instalajcą LPG:)
ja pod klapką wlew za darmo miałem zrobiony astra ma wlew przystosowany do gazu
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 30 kwie 2016, 8:36
- Imię: Andrzej
- Auto: Astra J
- Silnik: B14NEL
- Województwo: mazowieckie
Ja również zakładałem BRC do Astry 120km i jak na razie jest ok.90% jazda po Warszawie i spalanie wychodzi ok 10l/100km Szukałem samochodu z fabryczna inst. lpg, ale dowiedziałem się, że po pierwsze nie ma komputera a jedyny bajer to wskaznik paliwa, który po przełączeniu na lpg pokazuje ilość gazu. Pytałem nawet znajomego gazownika o landirenzo omegas i powiedział, że często zdarzały się wadliwe wtryski.Kupiłem w końcu zwyklą benzynówke i sam założyłem lpg
Zdecydowałem się na inst. brc, która kosztowała 300zł więcej od omegas, ale warsztat montujący daję 24miesiace gwarancji bez limitu km.
Zdecydowałem się na inst. brc, która kosztowała 300zł więcej od omegas, ale warsztat montujący daję 24miesiace gwarancji bez limitu km.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 23 maja 2016, 16:09
- Imię: Arek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Wołomin
Ja zdecydowanie odradzam instalację LPG. w poprzednim aucie założyłem instalację. Auto przed instalacją LPG paliło 7,5-8 l benzyny po montażu instalacji raz w miesiącu tankowałem pełen zbiornik paliwa a a na 25 litrach gazu roniłem 200-250 km. Częściej musiałem wymieniać świece zapłonowe do tego filtry gazu i naprawa wypalonych gniazd zaworowych + uszczelka pod głowicą. Pewnego razu po rutynowym serwisie (wymiana filtrów gazu) auto się zapaliło i doszczętnie spaliło.
-
- Posty: 4867
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 101 razy
Po tym ze miales wypalone zawory I tankowales ciagle benzyne mozna stwierdzic ze samochod jezdzil na ubogiej mieszance... Zle wyregulowana instalacja.nenek pisze:Ja zdecydowanie odradzam instalację LPG. w poprzednim aucie założyłem instalację. Auto przed instalacją LPG paliło 7,5-8 l benzyny po montażu instalacji raz w miesiącu tankowałem pełen zbiornik paliwa a a na 25 litrach gazu roniłem 200-250 km. Częściej musiałem wymieniać świece zapłonowe do tego filtry gazu i naprawa wypalonych gniazd zaworowych + uszczelka pod głowicą. Pewnego razu po rutynowym serwisie (wymiana filtrów gazu) auto się zapaliło i doszczętnie spaliło.
Ja ze swojej strony moge powiedziec ze polecam gaz, ale dobry monter i dobre wtryski to podstawa sukcesu.
Piotrek
PS. Przejechalem samochodem z gazem ok 180tys. Zadnych objawow zuzycia silnika. Plynu chlodniczego nie ubywa. Oleju wciaga okolo 0.4-0.5l na 15tyskm - czyli malo.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 23 maja 2016, 16:09
- Imię: Arek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Wołomin
Podczas korzystania z instalacji LPG średnio co 3 miesiące odwiedzałem specjalistów od Instalacji gazowych (problemy z przełączaniem się auta na gaz, nierówna praca silnika na biegu jałowym gdy zasilany był on gazem itp.) Przerobiłem kilku speców i ciągle pojawiały się jakieś kwiatki.czarnypiotrek pisze:QR_BBPOST Po tym ze miales wypalone zawory I tankowales ciagle benzyne mozna stwierdzic ze samochod jezdzil na ubogiej mieszance... Zle wyregulowana instalacja.
-
- Posty: 4867
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 101 razy
A to jest akurat dowod na jakis dziwny druciarski montaz skoro nie dalo sie wyregulowac. Ford to dosc specyficzny samochod do zagazowania i bledow montazowych czy w doborze elementow nie wybacza. Najczesciej pada glowica, dosc szybko.nenek pisze:QR_BBPOST Podczas korzystania z instalacji LPG średnio co 3 miesiące odwiedzałem specjalistów od Instalacji gazowych (problemy z przełączaniem się auta na gaz, nierówna praca silnika na biegu jałowym gdy zasilany był on gazem itp.) Przerobiłem kilku speców i ciągle pojawiały się jakieś kwiatki.
Z czystej ciekawosci jaki to byl pojazd/silnik? reduktor ? wtrsyki gazu ?
Piotrek
-
- Posty: 4867
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 101 razy
Tego praktycznie nie da sie zajezdzic na gazie. Skoda chyba do tej pory puszcza z fabryki Octavia z gazem w tym silniku.nenek pisze:QR_BBPOST Audi a3 z silnikiem 1,6 Instalacja gazowa BRC
W wielu artykulach silniki vw 1.6 sa polecane do gazu ....
Moja Ibiza zrobila 180tys na gazie bez otwierania silnika. Mam computer starego STAG300 (bez korekcji temp, bez OBD, ISA itd.), reduktor Tomasseto Alaska (przez wielu nielubiany), i wtryski hana (wczesniej gowniane valteki). Dzis podlaczylem computer zeby sprawdzic co piszczy w instalacji. Byly tylko bledy: Brak napiecia - po odlaczeniu alumulatora. Regulacja niepotrzebna.
Trafiles na zlego instalatora i tyle. Ogolnie BRC to bardzo dobra instalacja, ale sposoby montazu sa czasem tragiczne.
Piotrek
- ElPablo
- Posty: 170
- Rejestracja: 04 sty 2015, 15:53
- Imię: Paweł
- Auto: Astra J
- Silnik: 16XER
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 1 raz
Jaki jest koszt dobrej instalacji gazowej w silniku 1.6 115 km? I czy jest możliwość takiej opcji jak w orginalnej instalacji opla zeby wskaźnik od benzyny był tez wskaźnikiem do gazu?