Przegląd fabrycznej instalacji LPG 2015, 1.4
- onkelos
- Posty: 7
- Rejestracja: 31 lip 2015, 9:22
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.4 T
- Województwo: opolskie
Przegląd fabrycznej instalacji LPG 2015, 1.4
Cześć,
mam może głupie pytanie, ale spędza mi sen z powiek - co ile należy wykonać przegląd fabrycznej instalacji dla silnika 1.4T.
Samochód kupiony 2015.07.
Byłem przekonany że częstotliwość serwisu to wspólnie jak dla całego samochodu 30k km, ale znajomy twierdzi że jest to 15k (kupił również astrę J z LPG 3 miesiące później).
Kto ma rację ?
mam może głupie pytanie, ale spędza mi sen z powiek - co ile należy wykonać przegląd fabrycznej instalacji dla silnika 1.4T.
Samochód kupiony 2015.07.
Byłem przekonany że częstotliwość serwisu to wspólnie jak dla całego samochodu 30k km, ale znajomy twierdzi że jest to 15k (kupił również astrę J z LPG 3 miesiące później).
Kto ma rację ?
- jaro93
- Posty: 353
- Rejestracja: 29 paź 2015, 19:39
- Imię: Jarek
- Auto: Mazda 3 BN HB
- Silnik: PEY7 2.0l
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
- Kontakt:
tak, ale nie tylko przebieg ma znaczenie... jest tam zapis:
przegląd okresowy należy wykonać co rok lub 30kkm co nastąpi szybciej.
W książeczce gwarancyjnej jak również w instrukcji samochodu jest napisane co ile należy wykonać przegląd.
przegląd okresowy należy wykonać co rok lub 30kkm co nastąpi szybciej.
W książeczce gwarancyjnej jak również w instrukcji samochodu jest napisane co ile należy wykonać przegląd.
Ostatnio zmieniony 02 maja 2017, 21:53 przez jaro93, łącznie zmieniany 1 raz.
- onkelos
- Posty: 7
- Rejestracja: 31 lip 2015, 9:22
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.4 T
- Województwo: opolskie
Aktualnie z tego co wyczytałem, produkcja z końca 2015 ma przegląd instalacji co 15kk - czyli wychodzi na to że oboje mielibyśmy rację
Wrócę z majówki i zobaczę co mam w książeczce
Wrócę z majówki i zobaczę co mam w książeczce
-
- Posty: 4826
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Przeglad ogolny co rok lub 30tyskm, ale wymiana filtra LPG co 15tyskm.
Dwie uwagi: filtry nalezy wymieniac oba - niektore ASO wymieniaja tylko jeden. Po drugie filtr fazy lotnej orginalny jest drogi I strasznie slaby . Jego cena to powyzej 100zl. A parametry jak za 10zl.
Dwie uwagi: filtry nalezy wymieniac oba - niektore ASO wymieniaja tylko jeden. Po drugie filtr fazy lotnej orginalny jest drogi I strasznie slaby . Jego cena to powyzej 100zl. A parametry jak za 10zl.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 11 gru 2014, 21:47
- Auto: Astra j 1.4 Turbo LPG
- Silnik: A14NET
- Województwo: mazowieckie
Polecam serwisowac co ok 15 tysiecy, wraz z wymiana oleju i filtrow , choc musze przyznac , że pierwsze 25 tys przelatalem bez problemu na gazie.
Tu Kolega ma racje , salon wymienia ten fazy lotnej - tylko koszt 154 zł warszawa plus drugie tyle za wymiane
Masakra
Tu Kolega ma racje , salon wymienia ten fazy lotnej - tylko koszt 154 zł warszawa plus drugie tyle za wymiane
Masakra
- lukasz1912
- Posty: 172
- Rejestracja: 25 gru 2015, 0:39
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra J
- Silnik: 14NET LPG STAG
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 3 razy
Muszę przyznać że ceny filtrów i robocizny w ASO przy serwisowaniu LPG są kosmiczne
- lukasz1912
- Posty: 172
- Rejestracja: 25 gru 2015, 0:39
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra J
- Silnik: 14NET LPG STAG
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 3 razy
Gridus pisze:QR_BBPOST Tu Kolega ma racje , salon wymienia ten fazy lotnej - tylko koszt 154 zł warszawa plus drugie tyle za wymiane
Masakra
Dla mnie to kosmos - ja kupuje taki filtr np Certools za 35zł a tutaj podana jest cena 154zł + wymiana
Co to za polityka ASO że jednemu posiadaczowi Astry sprzedają za 150zł a innemu za 20zł