Wymiana uszczelki pod głowią Opel Astra 1.6T
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 29 kwie 2017, 16:52
- Imię: Konrad
- Auto: Opel Astra J
- Silnik: 1.6T
- Województwo: dolnośląskie
Wymiana uszczelki pod głowią Opel Astra 1.6T
Witam,
Pytanie o polecenie dobrego mechanika we Wrocławiu, który zająłby się diagnozą ubytku płynu chłodniczego w samochodzie opel Astra J 1.6T. Podejrzenie padło na uszczelkę pod głowicą. (ubytek płynu chłodniczego, bulgotanie w zbiorniku płynu chłodzącego, pompowanie się węży). Przy okazji jaki jest mniej więcej koszt takiej usługi? Z tego co się rozeznałem ceny wahają się od 1000 zł - 3500 zł.
Pozdrawiam,
Konrad
Pytanie o polecenie dobrego mechanika we Wrocławiu, który zająłby się diagnozą ubytku płynu chłodniczego w samochodzie opel Astra J 1.6T. Podejrzenie padło na uszczelkę pod głowicą. (ubytek płynu chłodniczego, bulgotanie w zbiorniku płynu chłodzącego, pompowanie się węży). Przy okazji jaki jest mniej więcej koszt takiej usługi? Z tego co się rozeznałem ceny wahają się od 1000 zł - 3500 zł.
Pozdrawiam,
Konrad
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
bez przesady. kupujesz uszczleke i slruby. Sciagasz rozrzad ,turbo, kolektory osprzet. Zwalasz glowice, sprawdzasz plaskosc glowicy i jesli trzeba to dajesz do planowania. Skladasz i jezdzisz dalej. koszty czesci powiedzmy ze 300-400 zl plus robocizna z 500 i po temacie.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 29 kwie 2017, 16:52
- Imię: Konrad
- Auto: Opel Astra J
- Silnik: 1.6T
- Województwo: dolnośląskie
Dziękuję bardzo za odpowiedź A nie jest tak, że należy doliczyć m.in. planowanie głowicy, wymianę lub czyszczenie prowadnic, uszczelniaczy i gniazd zaworowych, nowe śruby głowicy i również wymienić rozrząd?
I ponawiam pytanie o namiar na mechanika, do którego można się zwrócić na terenie Wrocławia.
I ponawiam pytanie o namiar na mechanika, do którego można się zwrócić na terenie Wrocławia.
-
- Posty: 4826
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
termostaty to kiedys byly chyba eterowe to te sie zacinaly w pozycji zamknietej. Dzieisejsze sa innej konstrukcji to sie zacinaja w pozycji otwartej. nie spotkalem jeszcze tak by sie zacial w pozycji zamknietej i by sie uklad gotowal.
a co ty masz tam w tym silniku nakulane 400 tys ze takie wymiany chesz robic. Prowadnice to sie wymienia jak potrzeba ale to i tak przy mega przebiegu. Raczje wymienilismy prowadnice jak pasek strzelil i popekaly te prowadnice. Gumki na zawory kosztuja jakies groszowe sprawy ale jak nie miales z tym problemu to zostaw to w spokoju. Planowanie glowicy to tak jak powiedzialem jak glowica jest przywa. do tego sluzy linial by to sprawdzac ale rob jak uwazasz i mozesz nawet dac nowa glowice i nowy blok to twoje pieniadze i twoja sprawa co z tym zrobisz.
a co ty masz tam w tym silniku nakulane 400 tys ze takie wymiany chesz robic. Prowadnice to sie wymienia jak potrzeba ale to i tak przy mega przebiegu. Raczje wymienilismy prowadnice jak pasek strzelil i popekaly te prowadnice. Gumki na zawory kosztuja jakies groszowe sprawy ale jak nie miales z tym problemu to zostaw to w spokoju. Planowanie glowicy to tak jak powiedzialem jak glowica jest przywa. do tego sluzy linial by to sprawdzac ale rob jak uwazasz i mozesz nawet dac nowa glowice i nowy blok to twoje pieniadze i twoja sprawa co z tym zrobisz.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 29 kwie 2017, 16:52
- Imię: Konrad
- Auto: Opel Astra J
- Silnik: 1.6T
- Województwo: dolnośląskie
Płyn ubywa ciągle i to w dość szybkim tempie (około 1 litr / 100 km.). Zmian w oleju żadnych nie ma, korek zbiorniczka z płynem został wymieniony na nowy, wycieków też nigdzie nie widać. Jedynie węże zdają się trochę pompować i na zbiorniku z płynen chłodzącym widać krople, tak jakby płyn się gotował i bulgotał . Mechanik sugeruje, że to właśnie uszczelka pod głowicą, ale pewny nie jest. Chciałbym to zweryfikować jeszcze w innym warsztacie, dlatego ponawiam swoje pytanie. Być może ma ktoś sprawdzonego mechanika na terenie Wrocławia, który byłby w stanie zdiagnozować przyczynę wycieku?
Ostatnio zmieniony 31 maja 2017, 20:30 przez kjarmusz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 88
- Rejestracja: 14 mar 2017, 13:46
- Imię: Maciej
- Auto: Astra J sedan
- Silnik: B14NET
- Województwo: mazowieckie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 1 raz
To niech najpierw zrobi test na obecnosc CO2 w ukladzie chlodzenia...kjarmusz pisze:Płyn ubywa ciągle i to w dość szybkim tempie (około 1 litr / 100 km.). Zmian w oleju żadnych nie ma, korek zbiorniczka z płynem został wymieniony na nowy, wycieków też nigdzie nie widać. Jedynie węże zdają się trochę pompować i na zbiorniku z płynen chłodzącym widać krople, tak jakby płyn się gotował i bulgotał . Mechanik sugeruje, że to właśnie uszczelka pod głowicą, ale pewny nie jest. Chciałbym to zweryfikować jeszcze w innym warsztacie, dlatego ponawiam swoje pytanie. Być może ma ktoś sprawdzonego mechanika na terenie Wrocławia, który byłby w stanie zdiagnozować przyczynę wycieku?
Powinno wysjc czu UPG jest uszkodzone.
Swoja droga przy takich ubytkach plynu to powinien kopcic jak parowoz
-
- Posty: 126
- Rejestracja: 02 mar 2013, 20:53
- Imię: Maciej
- Auto: Astra
- Silnik: 1.6 16V
- Województwo: kujawsko-pomorskie
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 29 kwie 2017, 16:52
- Imię: Konrad
- Auto: Opel Astra J
- Silnik: 1.6T
- Województwo: dolnośląskie
Dzisiaj podjadę wykonać ten test na obecność CO2 w układzie chłodzenia. Ten test jednoznacznie stwierdza czy UPG jest do wymiany czy nie jest to stu procentowa metoda?
-
- Posty: 4826
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy