Pęknięta obudowa turbiny
- gregs78
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 sie 2017, 16:05
- Auto: Astra J 1.4 T 140 KM Lpg
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
Pęknięta obudowa turbiny
Witam forumowiczów
Wczoraj serwis stwierdził w mojej astrze pekniętą obudowę turbiny. Od czasu do czasu wlaczał się kod 89 i samochód tracił moc (nie mogłem przyśpieszyć). Kasowałem błąd przyciskiem kierunku i po jakimś czasie błąd ustepował. Od tego czasu przejechałem 500 km i nic się nie dzieje.
Proszę poradźcie co z tym fantem robić. Jeździć dalej, zregenerować czy kupic nową.
Dzięki za odpowiedzi
Wczoraj serwis stwierdził w mojej astrze pekniętą obudowę turbiny. Od czasu do czasu wlaczał się kod 89 i samochód tracił moc (nie mogłem przyśpieszyć). Kasowałem błąd przyciskiem kierunku i po jakimś czasie błąd ustepował. Od tego czasu przejechałem 500 km i nic się nie dzieje.
Proszę poradźcie co z tym fantem robić. Jeździć dalej, zregenerować czy kupic nową.
Dzięki za odpowiedzi
- jaro93
- Posty: 353
- Rejestracja: 29 paź 2015, 19:39
- Imię: Jarek
- Auto: Mazda 3 BN HB
- Silnik: PEY7 2.0l
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
- Kontakt:
jaki przebieg samochodu, który rok? Jak jest pęknięta obudowa to jej nie zregenerujesz.
- gregs78
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 sie 2017, 16:05
- Auto: Astra J 1.4 T 140 KM Lpg
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
60 tysięcy, 2014 r.jaro93 pisze:jaki przebieg samochodu, który rok? Jak jest pęknięta obudowa to jej nie zregenerujesz.
- jaro93
- Posty: 353
- Rejestracja: 29 paź 2015, 19:39
- Imię: Jarek
- Auto: Mazda 3 BN HB
- Silnik: PEY7 2.0l
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
- Kontakt:
Ja również miałem przypadek awarii turbiny. Miałem to szczęście, że nastąpiło to przed upływem 2 lat od zakupu po niespełna 30kkm - wymieniono mi na gwarancji na nową. Również był korpus pęknięty, konkretnie w środku pomiędzy częścią gdzie przepływają spaliny a częścią, gdzie świeże powietrze jest wtłaczane do silnika. Przy normalnej jeździe nie było to zauważalne, natomiast przy większym zapotrzebowaniu na dawkę powietrza, część z niego uchodziła do wydechu przez to pęknięcie.gregs78 pisze:QR_BBPOST 60 tysięcy, 2014 r.
- gregs78
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 sie 2017, 16:05
- Auto: Astra J 1.4 T 140 KM Lpg
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
W serwisie opla chcieli wymieniać za 4800. Warsztat nieautoryzowany mówi żeby jeździć az stanie się ro dokuczliwe lub będę czuł spaliny.
- jaro93
- Posty: 353
- Rejestracja: 29 paź 2015, 19:39
- Imię: Jarek
- Auto: Mazda 3 BN HB
- Silnik: PEY7 2.0l
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
- Kontakt:
Nowa tyle kosztuje, ale możesz dostać regenerowaną za połowę tej ceny. Twojej nie zregenerujesz, chyba że znajdziesz magika, który będzie w stanie pospawać korpus. Gra nie warta świeczki i koszta ogromne.gregs78 pisze:QR_BBPOST W serwisie opla chcieli wymieniać za 4800
jazda z uszkodzoną turbiną jest ryzykowna. Jeśli pęknięcie się powiększy, albo co gorsza jakiś odłamek dostanie się z powietrzem do komory spalania to koszta napraw będą dużo wyższe niż wymiana samej turbiny...
- gregs78
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 sie 2017, 16:05
- Auto: Astra J 1.4 T 140 KM Lpg
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- krystiano
- Posty: 304
- Rejestracja: 21 kwie 2015, 17:53
- Imię: Krystian
- Auto: Astra J 1.6T 218 KM 371,2 Nm
- Silnik: A16LET
- Rocznik: 2010
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Szczecin
- Pomocny: 7 razy
- Kontakt:
Regenerowane turbo do Twojego silnika kosztuje 1200-1300 PLN przy zwrocie starej u kuriera na podmiankę. Także nie ma tragedii. Teraz tylko znaleźć solidną firmę która się tym zajmuje.
Ja niestety nie pamiętam gdzie moją chcieli zregenerować. Ale zasiegnąłem opini mechaników z ASO , którzy stwierdzili że jak dobrze zregenerowana to tak jak nowa i żeby się nie bać bo koszta o wiele niższe.
Ja niestety nie pamiętam gdzie moją chcieli zregenerować. Ale zasiegnąłem opini mechaników z ASO , którzy stwierdzili że jak dobrze zregenerowana to tak jak nowa i żeby się nie bać bo koszta o wiele niższe.
161nt167
-
- Posty: 4839
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
- krystiano
- Posty: 304
- Rejestracja: 21 kwie 2015, 17:53
- Imię: Krystian
- Auto: Astra J 1.6T 218 KM 371,2 Nm
- Silnik: A16LET
- Rocznik: 2010
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Szczecin
- Pomocny: 7 razy
- Kontakt:
Pierwsza lepsza aukcja z Alle:
[External Link Removed for Guests]
cyt. z aukcji:
"Przygotowaliśmy 3 możliwe opcje!
1. Wysyłka zregenerowanej turbiny natychmiast po otrzymaniu zamówienia. Kurier przy dostawie nowej zabiera starą. Brak depozytu.
2. Depozyt w wysokości ok. 200 zł. Kaucja zostaje zwrócona w momencie odesłania uszkodzonej turbiny.
3. Odbierasz nową turbinę w siedzibie firmy, a oddajesz starą. Nie płacisz depozytu."
W najgorszym wypadku 200 zł kaucji do tyłu
[External Link Removed for Guests]
cyt. z aukcji:
"Przygotowaliśmy 3 możliwe opcje!
1. Wysyłka zregenerowanej turbiny natychmiast po otrzymaniu zamówienia. Kurier przy dostawie nowej zabiera starą. Brak depozytu.
2. Depozyt w wysokości ok. 200 zł. Kaucja zostaje zwrócona w momencie odesłania uszkodzonej turbiny.
3. Odbierasz nową turbinę w siedzibie firmy, a oddajesz starą. Nie płacisz depozytu."
W najgorszym wypadku 200 zł kaucji do tyłu
161nt167