Stożek mocy KN w 1.4 turbo
- KaMYk
- Posty: 5372
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 131 razy
- Kontakt:
Stożek mocy KN w 1.4 turbo
Dajcie spokój, 3 czy 5 KM w mocy do 100KM, stawiam flaszkę, kto poczuje różnicę
Sam mam i tylko cieszy naklejka na pokrywie filtra
W Astrze
W mustangu filtr stożkowy plus program to 15KM przy serii 305KM
Takie placebo
ale mam, bo dlaczego nie tylko nie przesadzajmy z tą żwawością
Sam mam i tylko cieszy naklejka na pokrywie filtra
W Astrze
W mustangu filtr stożkowy plus program to 15KM przy serii 305KM
Takie placebo
ale mam, bo dlaczego nie tylko nie przesadzajmy z tą żwawością
- janpat
- Posty: 1293
- Rejestracja: 04 lip 2014, 10:18
- Imię: Janusz
- Auto: Astra J GTC OPC Line
- Silnik: A14NET
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 27 razy
Mam od maja dedykowany do A14NET.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
.........Astra J GTC OPC Line Bi - Color..........
- janpat
- Posty: 1293
- Rejestracja: 04 lip 2014, 10:18
- Imię: Janusz
- Auto: Astra J GTC OPC Line
- Silnik: A14NET
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 27 razy
Jest. Żona się śmieje że Aśka ciągle strzela fochy. W zestawie wszystko co potrzebne za wyjątkiem dodatkowego filtra Drychargera.
Ostatnio zmieniony 16 lip 2018, 21:58 przez janpat, łącznie zmieniany 1 raz.
.........Astra J GTC OPC Line Bi - Color..........
-
- Posty: 127
- Rejestracja: 19 sty 2017, 15:00
- Imię: Piotrek
- Auto: Astra J
- Silnik: A16LET
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Brzozów
- Wdzięczny: 1 raz
- Kontakt:
-
- Posty: 120
- Rejestracja: 25 mar 2009, 20:39
- Imię: Przemek
- Auto: Astra J sedan
- Silnik: B14NET LPG
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Pomocny: 1 raz
- janpat
- Posty: 1293
- Rejestracja: 04 lip 2014, 10:18
- Imię: Janusz
- Auto: Astra J GTC OPC Line
- Silnik: A14NET
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 27 razy
Tylko do A14NEL i A14NET. Bardziej się opłacało kupić na Amazonie mimo naliczenia wyższego podatku ale z darmową dostawą. Wyszło tyle:DARKknight pisze:QR_BBPOST podeszłoby to do 1.6T?
K&N 69-4521TS Performance Air Intake System - 1280zł
K&N RU-5147DK Air Filter Wrap - 188zł (na efiltry.pl)
U nas ceny za dolot z filtrem od 1521 do 1760 zł.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 17 lip 2018, 10:21 przez janpat, łącznie zmieniany 8 razy.
.........Astra J GTC OPC Line Bi - Color..........
-
- Posty: 1692
- Rejestracja: 11 mar 2015, 10:17
- Imię: tomek
- Auto: Zafira C fl
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Rzeszów
- Pomocny: 18 razy
Nigdy nie wypowiadam się o modach w autach bo to indywidualna kwestia. Ale tym razem muszę bo serce boli. W Astrze wygląda to jak żul z sygnetem. Może dlatego że stożek kojarzy mi się z dużym silnikiem i filtrem umieszczonym centralnie tu niestety wygląda jak .... po stosunku. Co do kwestii technicznych nie wypowiadam się ale jak pisał Krzysztof przyrost mocy o 3 procent to żaden przyrost większe różnice są w mocach po zjeździe z taśmy i nikt tego nie zauważa. No ale 400 dolarów musi zrobić efekt placebo. Jak byłby to element z większego projektu tuningu to miało by to sens a tak jak wyżej. I na koniec nie krytykuje osób które to mają lub chcą mieć piszę tylko wyłącznie o tym gadżecie i że ja bym go nie kupił z powyższych powodów.
Moja Asia zginęła w wypadku drogowym 09-10-2017 mam nadzieje ze godnie ją zastąpi Zafira C fl
- janpat
- Posty: 1293
- Rejestracja: 04 lip 2014, 10:18
- Imię: Janusz
- Auto: Astra J GTC OPC Line
- Silnik: A14NET
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 27 razy
Dzięki za wnikliwą opinię. Tomek po tobie niczego innego jak soczystej krytyki spodziewać się nie można. Widać masz to we krwi co wiele osób na tym forum odczuło. Mody użytkowników to indywidualna sprawa. Jednym się podoba a innym nie. Tobie nie i OK. Wiemy że masz duże samochodowe doświadczenie. Miałeś z czymś takim kontakt? Miałeś okazje przetestować? Jeśli tak to miło będzie jak podzielisz się z nami swoim doświadczeniem w tym temacie.
Przeliczanie ceny "placebo" na dolary światowca z ciebie nie zrobi. I jeszcze źle przeliczyłem, ale wybaczam.
Przeliczanie ceny "placebo" na dolary światowca z ciebie nie zrobi. I jeszcze źle przeliczyłem, ale wybaczam.
.........Astra J GTC OPC Line Bi - Color..........
- KaMYk
- Posty: 5372
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 131 razy
- Kontakt:
To może ja się wypowiem
w większych silnikach także stożki nie są centralnie szczerze powiedziawszy poza wyczynowymi autami, to się nie spotkałem. Z prostej przyczyny, z boku komory silnikowej zawsze łatwiej wygrodzić komorę na stożek, aby zasilać ją zimnym powietrzem. centralnie z reguły jest chłodnica i za nią jest ciepłe powietrze W wyczynowych autach często ten stożek jest wyprowadzony na zewnątrz
Tak to wygląda w mustangu
[External Link Removed for Guests]
też raczej jak po stosunku
Oczywiście nad sensem stosowania w silniku 1,4T można pisać poematy, tylko po co każdy robi co uważa za słuszne. Z pewnością zmieniają się doznania dźwiękowe. Te kilka procent mocy też przybędzie. Z pewnością jest to dobry początek do dalszej modyfikacji: zmiany wydechu, większego IC, strojenia na hamowni. Może wydajniejsza turbina?
jak to mówią: Stay Tuned i tego się trzymajmy
w większych silnikach także stożki nie są centralnie szczerze powiedziawszy poza wyczynowymi autami, to się nie spotkałem. Z prostej przyczyny, z boku komory silnikowej zawsze łatwiej wygrodzić komorę na stożek, aby zasilać ją zimnym powietrzem. centralnie z reguły jest chłodnica i za nią jest ciepłe powietrze W wyczynowych autach często ten stożek jest wyprowadzony na zewnątrz
Tak to wygląda w mustangu
[External Link Removed for Guests]
też raczej jak po stosunku
Oczywiście nad sensem stosowania w silniku 1,4T można pisać poematy, tylko po co każdy robi co uważa za słuszne. Z pewnością zmieniają się doznania dźwiękowe. Te kilka procent mocy też przybędzie. Z pewnością jest to dobry początek do dalszej modyfikacji: zmiany wydechu, większego IC, strojenia na hamowni. Może wydajniejsza turbina?
jak to mówią: Stay Tuned i tego się trzymajmy