Stożek mocy KN w 1.4 turbo

Awatar użytkownika
KaMYk

Przyjaciel forum
Posty: 5372
Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
Imię: Krzysztof
Auto: Dodge Charger R/T
Silnik: 5,7 V8 HEMI
Rocznik: 2014
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Mazowieckie
Wdzięczny: 12 razy
Pomocny: 131 razy
Kontakt:

Stożek mocy KN w 1.4 turbo

#11

Nieprzeczytany post autor: KaMYk »

Dajcie spokój, 3 czy 5 KM w mocy do 100KM, stawiam flaszkę, kto poczuje różnicę :)
Sam mam i tylko cieszy naklejka na pokrywie filtra :)
W Astrze :)

W mustangu filtr stożkowy plus program to 15KM przy serii 305KM

Takie placebo :)

ale mam, bo dlaczego nie :) tylko nie przesadzajmy z tą żwawością :)

Awatar użytkownika
janpat

Astro-maniak
Posty: 1293
Rejestracja: 04 lip 2014, 10:18
Imię: Janusz
Auto: Astra J GTC OPC Line
Silnik: A14NET
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Wdzięczny: 3 razy
Pomocny: 27 razy

#12

Nieprzeczytany post autor: janpat »

Mam od maja dedykowany do A14NET.
IMG_20180531_181341.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Obrazek
.........Astra J GTC OPC Line Bi - Color..........

melon

Astro-maniak
Posty: 2111
Rejestracja: 07 mar 2015, 9:25
Imię: Darek
Auto: Astra J ST
Silnik: A14NET/LPG
Województwo: małopolskie
Wdzięczny: 5 razy
Pomocny: 42 razy

#13

Nieprzeczytany post autor: melon »

I jest taki dźwięk jak na filmikach na YT? :)

Awatar użytkownika
janpat

Astro-maniak
Posty: 1293
Rejestracja: 04 lip 2014, 10:18
Imię: Janusz
Auto: Astra J GTC OPC Line
Silnik: A14NET
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Wdzięczny: 3 razy
Pomocny: 27 razy

#14

Nieprzeczytany post autor: janpat »

Jest. Żona się śmieje że Aśka ciągle strzela fochy. W zestawie wszystko co potrzebne za wyjątkiem dodatkowego filtra Drychargera.
Ostatnio zmieniony 16 lip 2018, 21:58 przez janpat, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
.........Astra J GTC OPC Line Bi - Color..........

DARKknight

Astro-maniak
Posty: 127
Rejestracja: 19 sty 2017, 15:00
Imię: Piotrek
Auto: Astra J
Silnik: A16LET
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Brzozów
Wdzięczny: 1 raz
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: DARKknight »

podeszłoby to do 1.6T?

pepedealer

Astro-maniak
Posty: 120
Rejestracja: 25 mar 2009, 20:39
Imię: Przemek
Auto: Astra J sedan
Silnik: B14NET LPG
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Ostrołęka
Pomocny: 1 raz

#16

Nieprzeczytany post autor: pepedealer »

Jaki koszt? Gdzie kupiony?

Awatar użytkownika
janpat

Astro-maniak
Posty: 1293
Rejestracja: 04 lip 2014, 10:18
Imię: Janusz
Auto: Astra J GTC OPC Line
Silnik: A14NET
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Wdzięczny: 3 razy
Pomocny: 27 razy

#17

Nieprzeczytany post autor: janpat »

DARKknight pisze:QR_BBPOST podeszłoby to do 1.6T?
Tylko do A14NEL i A14NET. Bardziej się opłacało kupić na Amazonie mimo naliczenia wyższego podatku ale z darmową dostawą. Wyszło tyle:
K&N 69-4521TS Performance Air Intake System - 1280zł
K&N RU-5147DK Air Filter Wrap - 188zł (na efiltry.pl)
U nas ceny za dolot z filtrem od 1521 do 1760 zł.
P_20180601_100252_vHDR_Auto.jpg
P_20180531_103405_vHDR_Auto.jpg
P_20180531_103358_vHDR_Auto.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 17 lip 2018, 10:21 przez janpat, łącznie zmieniany 8 razy.
Obrazek
.........Astra J GTC OPC Line Bi - Color..........

qtom

Astro-maniak
Posty: 1692
Rejestracja: 11 mar 2015, 10:17
Imię: tomek
Auto: Zafira C fl
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Rzeszów
Pomocny: 18 razy

#18

Nieprzeczytany post autor: qtom »

Nigdy nie wypowiadam się o modach w autach bo to indywidualna kwestia. Ale tym razem muszę bo serce boli. W Astrze wygląda to jak żul z sygnetem. Może dlatego że stożek kojarzy mi się z dużym silnikiem i filtrem umieszczonym centralnie tu niestety wygląda jak .... po stosunku. Co do kwestii technicznych nie wypowiadam się ale jak pisał Krzysztof przyrost mocy o 3 procent to żaden przyrost większe różnice są w mocach po zjeździe z taśmy i nikt tego nie zauważa. No ale 400 dolarów musi zrobić efekt placebo. Jak byłby to element z większego projektu tuningu to miało by to sens a tak jak wyżej. I na koniec nie krytykuje osób które to mają lub chcą mieć piszę tylko wyłącznie o tym gadżecie i że ja bym go nie kupił z powyższych powodów.
Moja Asia zginęła w wypadku drogowym 09-10-2017 mam nadzieje ze godnie ją zastąpi Zafira C fl

Awatar użytkownika
janpat

Astro-maniak
Posty: 1293
Rejestracja: 04 lip 2014, 10:18
Imię: Janusz
Auto: Astra J GTC OPC Line
Silnik: A14NET
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Wdzięczny: 3 razy
Pomocny: 27 razy

#19

Nieprzeczytany post autor: janpat »

Dzięki za wnikliwą opinię. Tomek po tobie niczego innego jak soczystej krytyki spodziewać się nie można. Widać masz to we krwi co wiele osób na tym forum odczuło. Mody użytkowników to indywidualna sprawa. Jednym się podoba a innym nie. Tobie nie i OK. Wiemy że masz duże samochodowe doświadczenie. Miałeś z czymś takim kontakt? Miałeś okazje przetestować? Jeśli tak to miło będzie jak podzielisz się z nami swoim doświadczeniem w tym temacie. ;)
Przeliczanie ceny "placebo" na dolary światowca z ciebie nie zrobi. I jeszcze źle przeliczyłem, ale wybaczam. :lol:
Obrazek
.........Astra J GTC OPC Line Bi - Color..........

Awatar użytkownika
KaMYk

Przyjaciel forum
Posty: 5372
Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
Imię: Krzysztof
Auto: Dodge Charger R/T
Silnik: 5,7 V8 HEMI
Rocznik: 2014
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Mazowieckie
Wdzięczny: 12 razy
Pomocny: 131 razy
Kontakt:

#20

Nieprzeczytany post autor: KaMYk »

To może ja się wypowiem :)
w większych silnikach także stożki nie są centralnie :) szczerze powiedziawszy poza wyczynowymi autami, to się nie spotkałem. Z prostej przyczyny, z boku komory silnikowej zawsze łatwiej wygrodzić komorę na stożek, aby zasilać ją zimnym powietrzem. centralnie z reguły jest chłodnica i za nią jest ciepłe powietrze :) W wyczynowych autach często ten stożek jest wyprowadzony na zewnątrz :)

Tak to wygląda w mustangu :)

[External Link Removed for Guests]

też raczej jak po stosunku :)

Oczywiście nad sensem stosowania w silniku 1,4T można pisać poematy, tylko po co :) każdy robi co uważa za słuszne. Z pewnością zmieniają się doznania dźwiękowe. Te kilka procent mocy też przybędzie. Z pewnością jest to dobry początek do dalszej modyfikacji: zmiany wydechu, większego IC, strojenia na hamowni. Może wydajniejsza turbina?

jak to mówią: Stay Tuned i tego się trzymajmy :)

ODPOWIEDZ