Wymiana membrany 1.4 turbo net
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 04 lut 2018, 20:49
- Imię: ŁUKASZ
- Auto: Astra j
- Silnik: 1.4 t NET
- Województwo: opolskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 7 razy
- Kontakt:
Wymiana membrany 1.4 turbo net
Fajnie Ciekawe czy faktycznie da się to tak zrobić. Mówi chłopak że rozgrzał mocno silnik, a potem breszka podważył i odskoczyło nie uszkadzajac się. Ja już u siebie tego nie sprawdzę ale może to zadziała, no chyba że u niego fabrycznie było coś słabo zgrzane.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2018, 14:42 przez Sterydziak, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 18 sty 2018, 20:20
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra J
- Silnik: 1,4 ECOTEC
- Województwo: wielkopolskie
Spotykam się właśnie z tym problemem co wy, co prawda nie oceniłem jeszcze grzybka ale membrana na 100% aut, bo zasysa powietrze. Tu moje pytanie, bo nie ukrywam 310 zł za takie coś jak na filmiku to wydaje mi się trochę dużą kwotą. Czy dobrze rozumiem problem, trzeba to jakoś otworzyć następnie wsadzić nową membranę, zamknąć znowu tym plastikiem i skleić z obudową. Samej membrany nie kleimy. Czynność wydaje się bardzo prosta, jednak czy tak jest w rzeczywistości?
Na stronie serwis ma taką informację:
"Po uprzednim ustaleniu terminu możemy naprawić pokrywę od ręki w naszym warsztacie , czas oczekiwania około godziny, nie dotyczy pokryw z silników A14 NET, A14 NEL ( naprawa wymaga więcej czasu )"
Jak specjalistą zajmuje to więcej jak godzinę to zaczynam się zastanawiać.
Na stronie serwis ma taką informację:
"Po uprzednim ustaleniu terminu możemy naprawić pokrywę od ręki w naszym warsztacie , czas oczekiwania około godziny, nie dotyczy pokryw z silników A14 NET, A14 NEL ( naprawa wymaga więcej czasu )"
Jak specjalistą zajmuje to więcej jak godzinę to zaczynam się zastanawiać.
Ostatnio zmieniony 27 cze 2018, 12:54 przez Marshall89, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 04 lut 2018, 20:49
- Imię: ŁUKASZ
- Auto: Astra j
- Silnik: 1.4 t NET
- Województwo: opolskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 7 razy
- Kontakt:
Ja u siebie robiłem troszkę ponad godzinę plus wiązanie kleju. Tylko ja robiłem to na samochodzie może oni ściągają pokrywę. Dla majsterkowiczów zrobić to to banał u mnie już ponad 1000 km od wymiany i dalej wszystko w porządku.
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 18 sty 2018, 20:20
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra J
- Silnik: 1,4 ECOTEC
- Województwo: wielkopolskie
Ale swoja droga mieliście jakieś objawy tej membramy? Coś się działo jak była pęknięta?
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 04 lut 2018, 20:49
- Imię: ŁUKASZ
- Auto: Astra j
- Silnik: 1.4 t NET
- Województwo: opolskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 7 razy
- Kontakt:
Ja miałem tylko check engine p0171 uboga mieszanka bank 1. W sumie nic niepokojącego się nie działo, ale to może zależeć od stopnia i miejsca w którym membrana jest uszkodzona i czy tylko membrana, czy grzybek w kolektorze też. Ja grzybek mam na miejscu ponosi w 2011 roku poprawili coś z tym grzybkiem.
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 18 sty 2018, 20:20
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra J
- Silnik: 1,4 ECOTEC
- Województwo: wielkopolskie
Sterydziak mam jeszcze pytanie do klejenia tego cuda. Na 1 zdjęciu widzę, że widać lekko membranę, czyli po odcięciu nie przyklejałeś tego tak dokładnie aby powietrze tam się nie dostawało? Dwa nie spadło trochę kleju na membranę?
Mam nadzieję, że mnie rozumiesz.
na tym filmiku widzę, że podchodzą do tematu trochę inaczej, lecą od drugiej strony jak widzę.
[External Link Removed for Guests]
Boje się trochę sytuacji, że zrobię to i podziała 2000 km a potem znowu klops i będzie problem już z regeneracją tego.
Mam nadzieję, że mnie rozumiesz.
na tym filmiku widzę, że podchodzą do tematu trochę inaczej, lecą od drugiej strony jak widzę.
[External Link Removed for Guests]
Boje się trochę sytuacji, że zrobię to i podziała 2000 km a potem znowu klops i będzie problem już z regeneracją tego.
Ostatnio zmieniony 27 cze 2018, 21:58 przez Marshall89, łącznie zmieniany 1 raz.
- krystiano
- Posty: 304
- Rejestracja: 21 kwie 2015, 17:53
- Imię: Krystian
- Auto: Astra J 1.6T 218 KM 371,2 Nm
- Silnik: A16LET
- Rocznik: 2010
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Szczecin
- Pomocny: 7 razy
- Kontakt:
Na tym filmiku masz wymianę membrany w silniku 1.6 i 1.8 Tam jest inna pokrywa i dostęp do membrany jest od środka pokrywy.
Z tym że tam się nic nie łamie ani nic nie wycina. Po nagrzaniu opalarką tego miejsca gdzie jest membrana, cały zawór można delikatnie z wyczuciem zdjąć tak by nic nie połamać. To jest wszystko mocowane na zatrzaski.
Naprawa zajmuje 10 minut.
Z tym że tam się nic nie łamie ani nic nie wycina. Po nagrzaniu opalarką tego miejsca gdzie jest membrana, cały zawór można delikatnie z wyczuciem zdjąć tak by nic nie połamać. To jest wszystko mocowane na zatrzaski.
Naprawa zajmuje 10 minut.
161nt167
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 04 lut 2018, 20:49
- Imię: ŁUKASZ
- Auto: Astra j
- Silnik: 1.4 t NET
- Województwo: opolskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 7 razy
- Kontakt:
Pewnie trochę kleju dotknęło tej części membrany która jest całkiem na zewnątrz. Ale ona siedzi w takim rowku i na pewno nie jest to problemem bo w tym miejscu ts membrana nie pracuje i nie pełni żadnej funkcji. Zresztą ten fragment gdzie widać membranę to dziesiątki mm., powietrza też tam nie ma, a otwór zostawiasz w seryjnym miejscu. Może i Ty mnie zrozumiesz u mnie od 1500 km spokój.
- simon36
- Posty: 12
- Rejestracja: 02 paź 2016, 10:42
- Imię: Szymon
- Auto: Astra J, sedan, LPG,
- Silnik: 1.4T
- Województwo: śląskie
Że też janusze projektów nie mogli zrobić takiej mebrany w 1.4T co w silniku 1.6 i 1.8 i wymiana łatwa i tania by się odbywała