Wymiana membrany 1.4 turbo net
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 08 mar 2018, 21:57
- Imię: Piotr
- Auto: Astra J
- Województwo: śląskie
Wymiana membrany 1.4 turbo net
Dzięki !
Mam jeszcze jedno pytanie:
Zastanawiam się nad wymiana całej pokrywy na nową (wymieniłem starą na inny używany egzemplarz który również okazał się felerny) i pomyślałem że najlepszym wyjściem będzie wymiana na nową. Pokrywa zamontowana w moim A14NEL posiada numer katalogowy 55561426. Na Allegro i w sklepach do Astry J dostępne sa jednak pokrywy nr 55573746. Wyglądają one podobnie jednak różnią się kształtem "obudowy" membrany. Mozna to zobaczyć na poniższych screenach.
Pytanie - czy inny kształt obudowy membrany ma jakieś znaczenie, czy są one zamienne? Mogę użyć w A14NEL/NET tej z końcówką 73746 ?
Pozdrawiam i dzięki za pomoc!
55573746 (w sklepie) 55561426 - oryginał w samochodzie:
Mam jeszcze jedno pytanie:
Zastanawiam się nad wymiana całej pokrywy na nową (wymieniłem starą na inny używany egzemplarz który również okazał się felerny) i pomyślałem że najlepszym wyjściem będzie wymiana na nową. Pokrywa zamontowana w moim A14NEL posiada numer katalogowy 55561426. Na Allegro i w sklepach do Astry J dostępne sa jednak pokrywy nr 55573746. Wyglądają one podobnie jednak różnią się kształtem "obudowy" membrany. Mozna to zobaczyć na poniższych screenach.
Pytanie - czy inny kształt obudowy membrany ma jakieś znaczenie, czy są one zamienne? Mogę użyć w A14NEL/NET tej z końcówką 73746 ?
Pozdrawiam i dzięki za pomoc!
55573746 (w sklepie) 55561426 - oryginał w samochodzie:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 08 mar 2018, 21:57
- Imię: Piotr
- Auto: Astra J
- Województwo: śląskie
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
Ludziom się już naprzykrzyło pisać, na rzeczy oczywiste. Skoro w sklepie Ci podają, że ta nowa jest zamiennikiem dla tej starej, to w czym problem? Możesz zastosować tę z nowym numerem. Pewnie tej ze starym numerem i tak już nie dostaniesz.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 08 mar 2018, 21:57
- Imię: Piotr
- Auto: Astra J
- Województwo: śląskie
Witam ponownie!
Wymieniłem pokrywę na NOWĄ i mam mega problem... po ruszeniu nagle zaczynają z wydechu wydobywać się kłęby białego dymu i cały dolot zapełnia się olejem … Pokrywa nowa, turbina zregenerowana, kolektor zregenerowany... Co może być przyczyną? Co robić?
Wymieniłem pokrywę na NOWĄ i mam mega problem... po ruszeniu nagle zaczynają z wydechu wydobywać się kłęby białego dymu i cały dolot zapełnia się olejem … Pokrywa nowa, turbina zregenerowana, kolektor zregenerowany... Co może być przyczyną? Co robić?
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 27 sie 2018, 9:56
- Imię: Rafał
- Auto: Astra J
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 1 raz
Po wymianie membrany uspokoily sie obroty juz nie szaleje, pisk przy pompie wody nadal jest, zasysanie korka wlewu oleju nadal jest "nie takie jak powinno byc delikatne tylko, mocno trzyma" i oczywiscie bialy dym z wydechu. Jeden mechanik z aso mowil, ze to uszczelniacz na wale. Dodam, ze kolektora jessxcze nie wymienilem myslicie, ze to kolektor powoduje kopcenie i to zasysanie ? Czy od razu rozbierac rozrzad i wymianiac uszczelke na wale ?
-
- Posty: 1258
- Rejestracja: 18 sty 2013, 20:02
- Imię: Arek
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: A14NET
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 10 razy
- Kontakt:
Wymiana uszczelniacza nic Ci nie pomoże miałem to samo, uszczelniacz popiskuje ale wskutek podciśnienia w silniku. Jak nie wyeliminujesz podciśnienia w silniku to wymiana uszczelki nic nie da. Po odkręceniu korka i wyrównaniu ciśnienia też popiskuje ? Tak wyglądało u mnie
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
Wymiana pokrywy załatwiła sprawę, wcześniej wymieniłem pompę wody, napinacz z paskiem, uszczelniacz wału , jak się zorientowałem że mam podciśnienie w silniku to dopiero padło na pokrywę.
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
Wymiana pokrywy załatwiła sprawę, wcześniej wymieniłem pompę wody, napinacz z paskiem, uszczelniacz wału , jak się zorientowałem że mam podciśnienie w silniku to dopiero padło na pokrywę.
Ostatnio zmieniony 14 lis 2018, 16:14 przez aras2, łącznie zmieniany 1 raz.
Astra J Sedan Executive A14NET, AFL, NAVI 950 IntelliLink, Oryginalna kamera cofania, Dual Exhaust
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 27 sie 2018, 9:56
- Imię: Rafał
- Auto: Astra J
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 1 raz
Wymienilek membrane w pokrywie ktora jest niewymienna ponoc i dalej efekt podcisnienia jest przy korku , ale efekt kopcenia z rury na bialo mam, a ty miales ? Czekam jeszcze na kolektor ssacy bo nie ma grzybka. Tutaj zdj kolektora a oznaczenie to 55573171 powinien sie znajdowac w tej dziurze ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 14 lis 2018, 17:17 przez Rafał2075, łącznie zmieniany 1 raz.