Astra J 1.4 Turbo lpg. Kod bledu P0171
-
- Posty: 4867
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 101 razy
Re: Astra J 1.4 Turbo lpg. Kod bledu P0171
Wysokie podciśnienie na obu paliwach -mozliwe że jakaś mala nieszczelność. Temperatura powietrza zasysanego -33 ?. Korekta na gazie odjeżdża w kosmos. Szukaj w gazie..
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 12 paź 2023, 11:12
- Imię: Jacek
- Auto: Astra j
- Silnik: A14NEL
- Rocznik: 2011
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Nieszczelność, czyli zapewne może być zarówno pod pokrywą jak i na wydechu.
Z tego co wiem :
Faktury od poprzedniego właściciela na ostatnie dwa lata:
Regeneracja pokrywy zaworów
Regeneracja kolektora
Nowa lambda
Nowa cewka
Znajomy mechanik grzebał przy nim kilka dni
Jedyne co znalazł to że zawór par nie domyka się do końca i jest lekka nieszczelność, na test zaślepił go, niestety błąd powrócił
Co do gazu to ma jakieś dwa lata, była wymieniana listwa i robiona regulacja w październiku.
Z tego co wiem :
Faktury od poprzedniego właściciela na ostatnie dwa lata:
Regeneracja pokrywy zaworów
Regeneracja kolektora
Nowa lambda
Nowa cewka
Znajomy mechanik grzebał przy nim kilka dni
Jedyne co znalazł to że zawór par nie domyka się do końca i jest lekka nieszczelność, na test zaślepił go, niestety błąd powrócił
Co do gazu to ma jakieś dwa lata, była wymieniana listwa i robiona regulacja w październiku.
-
- Posty: 4867
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 101 razy
-
- Posty: 4867
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 101 razy
Cisnienie paliwa trochę chyba za niskie. Może ma zmienne ciśnienie. Szukaj problemu w gazie...
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 12 paź 2023, 11:12
- Imię: Jacek
- Auto: Astra j
- Silnik: A14NEL
- Rocznik: 2011
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Pytanko, z tego co mi mówił mechanik to zawór par nie domyka do końca, teraz jest zaślepiony, czy jest taka opcja czy ma być zawsze super szczelny ?czarnypiotrek pisze: ↑03 lut 2024, 14:34Cisnienie paliwa trochę chyba za niskie. Może ma zmienne ciśnienie. Szukaj problemu w gazie...
I to niskie ciśnienie z czego wynika, pompa się kończy? Czy może filtr ?
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 22 cze 2021, 17:00
- Imię: Michał
- Auto: Insignia 1.4 t
- Silnik: A14net
- Rocznik: 2011
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
Ciśnienie na listwie sprawdzone jest 4 bar ale znalazłem chyba przyczynę korekt +33 . Zdemontowałem kolektor ssacy w celu weryfikacji przylgni no i bingo, przylgnia przy kanale odmy wypalona . Dymiarka nie miała prawa wykryć tej nieszczelnosci gdyż cisnienie które wytworzyła dymiarka dociskała uszczelke do zewnętrznego rantu uszczelki i było szczelnie , natomiast na wolnych obrotach w kolektorze jest podciśnienie które zasysa ta uszczelke do wewnątrz i w tym momencie brak rantu wewnętrznego pozwalał uszczelce się przekrzywić i następowało łapaniem lewego powietrza. Naprawiłem rant za pomocą doszlifowanej blaszki że szleliniomierza i dodatkowo podkleiłem Victorem reinz +300% . Trochę rzeźba ale powinno zadziałać, zdam relacje po wyschnięciu i zamontowaniu kolektora ale jestem pewien na 99,9% że to była przyczyną dodatnich korekt.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 4867
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 101 razy
Przeczytaj posty użytkownika bo. On ma 4 bary ciśnienia.
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 12 paź 2023, 11:12
- Imię: Jacek
- Auto: Astra j
- Silnik: A14NEL
- Rocznik: 2011
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Kolejne próby
Wyciąg chyba z lambd A tu z ciśnienia dolotowego plus paliwa, na różnych obrotach silnika Dane są poprawne ?
Wyciąg chyba z lambd A tu z ciśnienia dolotowego plus paliwa, na różnych obrotach silnika Dane są poprawne ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.