Astra J 1.4 Turbo lpg. Kod bledu P0171
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 12 paź 2023, 11:12
- Imię: Jacek
- Auto: Astra j
- Silnik: A14NEL
- Rocznik: 2011
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Re: Astra J 1.4 Turbo lpg. Kod bledu P0171
Podsumowanie ostatnie
Wymieniony PAR, lambda 1
Błędy nadal wywala
Screeny z dzisiaj Podczas jazdy : Jak widać ma zmienne ciśnienie paliwa
A to pełna lista na postoju
Już nie wiem gdzie szukać
Wymieniony PAR, lambda 1
Błędy nadal wywala
Screeny z dzisiaj Podczas jazdy : Jak widać ma zmienne ciśnienie paliwa
A to pełna lista na postoju
Już nie wiem gdzie szukać
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 4867
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 101 razy
W cisnieniu paliwa.... Ustal czy masz zmienne cisnienie paliwa ? czy gazownik zalozyl emulator cisnienia paliwa ?
Bez ustalenia tego nie ruszysz z miejsca...
Bez ustalenia tego nie ruszysz z miejsca...
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 12 paź 2023, 11:12
- Imię: Jacek
- Auto: Astra j
- Silnik: A14NEL
- Rocznik: 2011
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Ok, to takczarnypiotrek pisze: ↑19 lut 2024, 17:51W cisnieniu paliwa.... Ustal czy masz zmienne cisnienie paliwa ? czy gazownik zalozyl emulator cisnienia paliwa ?
Bez ustalenia tego nie ruszysz z miejsca...
emulator jest zamontowany , STAG
co do regulatora, pod maską nie mogę go znaleźć nie ma ani na listwie wtrysków, ani po prawej stronie(jak na zdjęciu z tego forum gdzie ktoś miał uwaloną rurkę podciśnienia)
jak sprawdzałem części po VIN, to nie pokazywało regulatora, jedynie była wzmianka że jakiś regulator jest w zespole zasilającym paliwo w baku, ale nie wiem czy to ta część
-
- Posty: 4867
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 101 razy
No to juz wiesz ze pwenie emulator zyje w lasnym zyciem....
Z Twoich screenow mozna wysnuc niesmialy wniosek ze jak cisnienie paliwa jest 2.5bara to jest slabo. A jak jest 3.15bara to jest w miare ok.
Z Twoich screenow mozna wysnuc niesmialy wniosek ze jak cisnienie paliwa jest 2.5bara to jest slabo. A jak jest 3.15bara to jest w miare ok.
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 12 paź 2023, 11:12
- Imię: Jacek
- Auto: Astra j
- Silnik: A14NEL
- Rocznik: 2011
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
tu okazuję swoją niewiedzę, czy jeśli jest emulator ciśnienia to oznacza że gdzieś jest regulator czy go nie ma?czarnypiotrek pisze: ↑21 lut 2024, 12:23No to juz wiesz ze pwenie emulator zyje w lasnym zyciem....
Z Twoich screenow mozna wysnuc niesmialy wniosek ze jak cisnienie paliwa jest 2.5bara to jest slabo. A jak jest 3.15bara to jest w miare ok.
Jednocześnie nowa ciekawa obserwacja
wczoraj od samego odpalenia wywaliło na desce błąd
p0171 oraz p0053
przesmarowałem wtyki lambdy kontaktem i wpiąłem jeszcze raz
40km minęło, deska czysta, podjechałem dziś do pracy odpaliłem program i sprawdziłem "uśpione" błędy
po 0171 nie ma śladu ale nadal jest 0053
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 12 paź 2023, 11:12
- Imię: Jacek
- Auto: Astra j
- Silnik: A14NEL
- Rocznik: 2011
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Update
Dowiedziałem się że jak jest emulator to gdzieś musi być regulator ciśnienia, zapewne w module zasilającym w paliwo.
Jedna składowa problemu się chyba wyjaśniła, ta która zależała od temperatury atmosferycznej
p0053 sugeruje problemy z ciśnieniem na wydechu, podjechałem do znajomej stacji kontroli, przyjrzał się dokładnie i znalazł wyciek, jednocześnie sprawdził że spaliny na gazie ledwo trzymają się górnego progu
Na odcinku wydechu między silnikiem a złączem elastycznym jest nieszczelność.
miało by to sens, sparciałe uszczelki, im zimniej robi, robią się mniej elastyczne i większa nieszczelność się pojawia
Dowiedziałem się że jak jest emulator to gdzieś musi być regulator ciśnienia, zapewne w module zasilającym w paliwo.
Jedna składowa problemu się chyba wyjaśniła, ta która zależała od temperatury atmosferycznej
p0053 sugeruje problemy z ciśnieniem na wydechu, podjechałem do znajomej stacji kontroli, przyjrzał się dokładnie i znalazł wyciek, jednocześnie sprawdził że spaliny na gazie ledwo trzymają się górnego progu
Na odcinku wydechu między silnikiem a złączem elastycznym jest nieszczelność.
miało by to sens, sparciałe uszczelki, im zimniej robi, robią się mniej elastyczne i większa nieszczelność się pojawia
-
- Posty: 4867
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 101 razy
P0053 nie jest zwiazane z zadnym cisnieniem. Dziurawy/nieszczelny wydech moze generowac bledy ale zwykle sa to probl;emy z eskladem mieszanki lub sprawnoscia katalizatora.
DTC P0053 00: HO2S Heater Resistance Sensor 1
P0053 00 and P0054 00
The ECM detects the HO2S heater is not within a specified resistance range at engine start-up.
DTC P0053 00: HO2S Heater Resistance Sensor 1
P0053 00 and P0054 00
The ECM detects the HO2S heater is not within a specified resistance range at engine start-up.
-
- Posty: 4867
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 101 razy
Jesli z mechanikami rozmawiasz taks samo precyzyjnie jak ze mna to bedziesz jeszcze dlugo naprawial auto. Chyba ze wlasnie chodzi o to zeby dlugo naprawiac.
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 12 paź 2023, 11:12
- Imię: Jacek
- Auto: Astra j
- Silnik: A14NEL
- Rocznik: 2011
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Dodano po 1 godzinie 9 minutach 55 sekundach:
Przy jeździe na autostradzie ciśnienie dochodziło do 360
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.