Astra J 1.4 Turbo lpg. Kod bledu P0171

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4851
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 99 razy

Re: Astra J 1.4 Turbo lpg. Kod bledu P0171

#81

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

Sondy pokazują że za mało paliwa a ciśnienie paliwa chyba za małe. Do sprawdzenie regulator ciśnienia i pompa.

Redrist

Astro-maniak
Posty: 106
Rejestracja: 12 paź 2023, 11:12
Imię: Jacek
Auto: Astra j
Silnik: A14NEL
Rocznik: 2011
Województwo: małopolskie
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 2 razy

#82

Nieprzeczytany post autor: Redrist »

Jakie powinno być poprawne ciśnienie w konektorze dolotowym ?

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4851
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 99 razy

#83

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

0.33-0.35 tak mniej wiecej...

Redrist

Astro-maniak
Posty: 106
Rejestracja: 12 paź 2023, 11:12
Imię: Jacek
Auto: Astra j
Silnik: A14NEL
Rocznik: 2011
Województwo: małopolskie
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 2 razy

#84

Nieprzeczytany post autor: Redrist »

Gdzie znajdę regulator? , wiem jak go przetestować a nie mam teraz za bardzo warunków by szukać go po omacku

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4851
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 99 razy

#85

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

Pod maską przy kolektorze.

Redrist

Astro-maniak
Posty: 106
Rejestracja: 12 paź 2023, 11:12
Imię: Jacek
Auto: Astra j
Silnik: A14NEL
Rocznik: 2011
Województwo: małopolskie
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 2 razy

#86

Nieprzeczytany post autor: Redrist »

Ok, to co mi powiedział gazownik było dziwne
ogólnie instalacja mechanicznie działa świetnie, nie ma do czego się przyczepić, lekko podciągnęli mieszankę ale co mi powiedział facet jest zastanawiające
Mianowicie, moim problemem miało by być to, że jeździłem z wpiętym OBDII, ponoć nawet nieaktywne złącze może powodować problemy komunikacyjne między komputerem silnika a sterownikiem od gazu, co może powodować złe korekty i przy tym wywalać takie błędy, powiedział by pojeździć bez niego i zobaczyć co się dziej.
Jak na razie 25km zrobione, przy temp 2stopinie i nic, gdzie po 10-15km od razu wyskakiwał

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4851
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 99 razy

#87

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

Zmień mechanika. Masz podłączony sterownik LPG pod obd i włączona adaptacje/korekcję?

Redrist

Astro-maniak
Posty: 106
Rejestracja: 12 paź 2023, 11:12
Imię: Jacek
Auto: Astra j
Silnik: A14NEL
Rocznik: 2011
Województwo: małopolskie
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 2 razy

#88

Nieprzeczytany post autor: Redrist »

czarnypiotrek pisze:
08 lut 2024, 8:49
Zmień mechanika. Masz podłączony sterownik LPG pod obd i włączona adaptacje/korekcję?
Mechanik raczej nie jest zły, najlepszy gazownik z KRK
był podpięty normalnie w kabinie pod kierownica

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4851
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 99 razy

#89

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

Redrist pisze:
08 lut 2024, 10:30
Mechanik raczej nie jest zły, najlepszy gazownik z KRK
był podpięty normalnie w kabinie pod kierownica
Dobra. Mam dosc opowiesci obok tematu...

Redrist

Astro-maniak
Posty: 106
Rejestracja: 12 paź 2023, 11:12
Imię: Jacek
Auto: Astra j
Silnik: A14NEL
Rocznik: 2011
Województwo: małopolskie
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 2 razy

#90

Nieprzeczytany post autor: Redrist »

Ok, pojeździłem trochę i znowu wyskoczyło.
wymieniłem zawór PAR, jest lepsza kultura jazdy ale nadal błąd siedzi w układzie
południami gdy jest w okolicach 8stopni to nie wyskakuje i korekty długoterminowe nie przekraczają 8%, dzisiaj przy 2 stopniach znowu wskakują na 30%
Czy to możliwe że w Lambdzie bank1 jest coś nie tak z grzałką i bez wywalania generalnego błędu daje złe odczyty ?
szukałem też ostatnio zaworu ciśnienia paliwa(ze względu na ciągłe ciśnienie2,5bar), widziałem go na zdjęciach w kilku miejscach, (przy listwie wtryskowej, obok przyłącza z PAR) i nadal nie jestem w stanie go zlokalizować, pełno tam rurek od podciśnienia.

ODPOWIEDZ