Przerywanie podczas przyspieszania pod obciazeniem
-
- Posty: 798
- Rejestracja: 27 kwie 2019, 14:46
- Imię: Marcin
- Auto: Opel Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: podkarpackie
- Wdzięczny: 37 razy
- Pomocny: 33 razy
Re: Przerywanie podczas przyspieszania pod obciazeniem
Pokaz wskazania przeplywomierza na zaplonie i na rozgrzanym i zimnym silniku na postoju przy wylaczonej klimie i nadmuchu
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 10 maja 2015, 22:10
- Imię: Paweł
- Auto: Chevrolet Cruze RS 1.4t
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2012
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Ząbki
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 3 razy
Na zaplonie jest 0.0, na zimnym jak juz sie obroty ustabilizuja to pokazuje 1.9, na rozgrzanym tez ale potrafi rownie dobrze wskazywac 2.6
Nie wiem od czego to zalezy ale czasem obroty jalowe to 680 a czasem 780 oczywiscie w obu przypadkach na wylaczonym nawiewie i klimie. Jesli po konkretnym rozgrzaniu zalacza sie wiatrak to i te wskazania przeplywomierza sa blizsze tych 2.6
Nie wiem od czego to zalezy ale czasem obroty jalowe to 680 a czasem 780 oczywiscie w obu przypadkach na wylaczonym nawiewie i klimie. Jesli po konkretnym rozgrzaniu zalacza sie wiatrak to i te wskazania przeplywomierza sa blizsze tych 2.6
-
- Posty: 798
- Rejestracja: 27 kwie 2019, 14:46
- Imię: Marcin
- Auto: Opel Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: podkarpackie
- Wdzięczny: 37 razy
- Pomocny: 33 razy
Sprawdz jeszcze przewod za przeplywomierzem do turbo, przeplywomierz wyglada ze jest ok. Ewentualnie można sprawdzic rozrzad ale tego pewnie sam nie zrobisz
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 10 maja 2015, 22:10
- Imię: Paweł
- Auto: Chevrolet Cruze RS 1.4t
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2012
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Ząbki
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 3 razy
Sprawdzalem te rure jest ok. Zauwazylem ze potrafia sie pojawic zaklocenia w hamowaniu silnikiem. Bywa ze prawie wcale nie hamuje silnik po puszczeniu pedalu gazu a czasem jest mocniejsze. Zdarza sie ze schodzac z wysokich obrotow na poziomie ok 2700 jest takie odczuwalne przelaczenie jakby z delikatnego na mocniejsze hamowanie silnikiem. Czasem tez dodanie odpuszczenie pedalu gazu daje gwaltowane przejscie z przyspieszania do hamowania silnikiem a czasami wszystkie objawy znikaja, auto jezdzi plynnie dajac radosc z jazdy.
Zastanawiam sie co moze miec wplyw na to i mysle o tym zaworze dv. To on sie zamyka/otwiera w momencie dodania/puszczenia gazu. Probowalem pojezdzic z odpietym tym zaworem ale komp od razu wywala blad.
Jesli rozrzad to moze zmienne fazy? Tylko jak to diagnozowac jesli bledow nie ma...
Zastanawiam sie co moze miec wplyw na to i mysle o tym zaworze dv. To on sie zamyka/otwiera w momencie dodania/puszczenia gazu. Probowalem pojezdzic z odpietym tym zaworem ale komp od razu wywala blad.
Jesli rozrzad to moze zmienne fazy? Tylko jak to diagnozowac jesli bledow nie ma...
-
- Posty: 798
- Rejestracja: 27 kwie 2019, 14:46
- Imię: Marcin
- Auto: Opel Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: podkarpackie
- Wdzięczny: 37 razy
- Pomocny: 33 razy
Moze byc np. naciagniety lancuch, ale oczywiście nie musi. Ciezka sprawa, masz kogos znajomego z tym silnikiem?
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 10 maja 2015, 22:10
- Imię: Paweł
- Auto: Chevrolet Cruze RS 1.4t
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2012
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Ząbki
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 3 razy
Nie mam. Mam na wtorek umowiona wizyte w ASO. Zobaczymy co oni zaradza i dam znac.
Uwaga... Uwaga...
Nowe wieści dotyczące szarpania... Już 3 razy pojawił się błąd, odczytany opcomem, jest to błąd Bypass Valve.
Czyli zawór DV?
Może te szarpanie być spowodowane uszkodzonym zaworem DV?
Czytałem na Ruskich forach że błąd p2261-00 może być spowodowany nieszczelnością tej puszki pod kolektorem ssącym ??
Nowe wieści dotyczące szarpania... Już 3 razy pojawił się błąd, odczytany opcomem, jest to błąd Bypass Valve.
Czyli zawór DV?
Może te szarpanie być spowodowane uszkodzonym zaworem DV?
Czytałem na Ruskich forach że błąd p2261-00 może być spowodowany nieszczelnością tej puszki pod kolektorem ssącym ??
-
- Posty: 4825
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 10 maja 2015, 22:10
- Imię: Paweł
- Auto: Chevrolet Cruze RS 1.4t
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2012
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Ząbki
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 3 razy
Zdaje sie ze pojawial sie tu na forum schemat jak podpiac zaworki by ominac te puszke pod kolektorem. Moze warto sprobowac?
Czyli co? Jechać najpierw do ASO na diagnostykę? To może być puszka pod kolektorem albo zawór DV?