Przerywanie podczas przyspieszania pod obciazeniem
Przerywanie podczas przyspieszania pod obciazeniem
Witam,
Mam od dłuższego czasu już problem z szarpaniem/przerywaniem podczas przyspieszania, najlepiej to jest widoczne gdy mamy wysokie wzniesienie, a ja cały czas przyspieszam. Albo na pokładzie jest komplet pasażerów. Wygląda to tak jakby na sekundy zabrakło mu powietrza bądź paliwa. Cewka jak i świece wymienione. Olej i filtry swieze. Turbo nowe. Auto po chipie, ale to nie to, bo bez chipa było to samo.
Kompletnie nie wiem co może mu dolegać.. jakaś nieszczelność dolotu?
Mam od dłuższego czasu już problem z szarpaniem/przerywaniem podczas przyspieszania, najlepiej to jest widoczne gdy mamy wysokie wzniesienie, a ja cały czas przyspieszam. Albo na pokładzie jest komplet pasażerów. Wygląda to tak jakby na sekundy zabrakło mu powietrza bądź paliwa. Cewka jak i świece wymienione. Olej i filtry swieze. Turbo nowe. Auto po chipie, ale to nie to, bo bez chipa było to samo.
Kompletnie nie wiem co może mu dolegać.. jakaś nieszczelność dolotu?
-
- Posty: 4825
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
1. Nie mam LPG, ten silnik nie nadaje się do LPG, nie ma hydrauliki.
2. Tuning? Jest tylko chip, ale to na bank nie przez to.
3. Wszystkie auta tankuje na Orlenie. Paliwo 95. Więc to raczej nie to...
Wkurzające jest to, bo niby auto jedzie, wkręca się na obroty, ale przez to szarpanie trwa to trochę dłużej.
W internecie pisze że to urody silnika 180KM wyduszone z 1.6l pojemności... Nie wiem czy w to wierzyć..?
Jeszcze zauważyłem takie coś że gruszka Wastegate z mojej starej turbiny gdy podpiąłem wężyk z dużą strzykawka wypychało sztangę i gdy ja trzymałem wciśnięta strzykawkę do końca sztanga nie wracała sama, tylko dopiero gdy puściłem strzykawkę, natomiast w nowej turbinie, udaje się wypchnąć sztangę ale ona sama wraca z powrotem! Tak to ma pracować?
2. Tuning? Jest tylko chip, ale to na bank nie przez to.
3. Wszystkie auta tankuje na Orlenie. Paliwo 95. Więc to raczej nie to...
Wkurzające jest to, bo niby auto jedzie, wkręca się na obroty, ale przez to szarpanie trwa to trochę dłużej.
W internecie pisze że to urody silnika 180KM wyduszone z 1.6l pojemności... Nie wiem czy w to wierzyć..?
Jeszcze zauważyłem takie coś że gruszka Wastegate z mojej starej turbiny gdy podpiąłem wężyk z dużą strzykawka wypychało sztangę i gdy ja trzymałem wciśnięta strzykawkę do końca sztanga nie wracała sama, tylko dopiero gdy puściłem strzykawkę, natomiast w nowej turbinie, udaje się wypchnąć sztangę ale ona sama wraca z powrotem! Tak to ma pracować?
-
- Posty: 4825
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Sprawdz sonda szerokopasmowa co sie dzieje z mieszanka w momencie szarpania. Zgaduje ze zalany w trupa.
Sprawdzałem ostatnio korekty paliwowe, nie znam się zbytnio na tym, ale przy pełnym bucie jest tak:
- STFT 0
- LTFT lekko na minus dochodzi czasem do -5
To chyba dobrze? A jak sprawdzić sondę?
- STFT 0
- LTFT lekko na minus dochodzi czasem do -5
To chyba dobrze? A jak sprawdzić sondę?
-
- Posty: 4825
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Pewnie jedzie wtedy w petli otwartej i korekty ida do zera.santiago25 pisze: ↑10 sie 2019, 15:55Sprawdzałem ostatnio korekty paliwowe, nie znam się zbytnio na tym, ale przy pełnym bucie jest tak:
- STFT 0
- LTFT lekko na minus dochodzi czasem do -5
To chyba dobrze? A jak sprawdzić sondę?
To podjechać do tunera żeby zbadał auto na hamowni sonda szerokopasmowa ?
-
- Posty: 4825
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Zawsze mozesz zaczac od konca czyli wymiana przeplywki, wymiana cewki, wymiana swiec