Przerywanie podczas przyspieszania pod obciazeniem

Usunięty użytkownik 863482

Przerywanie podczas przyspieszania pod obciazeniem

#1

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 863482 »

Witam,

Mam od dłuższego czasu już problem z szarpaniem/przerywaniem podczas przyspieszania, najlepiej to jest widoczne gdy mamy wysokie wzniesienie, a ja cały czas przyspieszam. Albo na pokładzie jest komplet pasażerów. Wygląda to tak jakby na sekundy zabrakło mu powietrza bądź paliwa. Cewka jak i świece wymienione. Olej i filtry swieze. Turbo nowe. Auto po chipie, ale to nie to, bo bez chipa było to samo.

Kompletnie nie wiem co może mu dolegać.. jakaś nieszczelność dolotu?

Awatar użytkownika
bunioopl

Astro-maniak
Posty: 114
Rejestracja: 04 wrz 2015, 20:03
Imię: Mariusz
Auto: Chevi Orlando LT+ navi sd 900
Silnik: 1.8LPG
Województwo: opolskie
Pomocny: 1 raz

#2

Nieprzeczytany post autor: bunioopl »

Masz LPG?

Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka


czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4825
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 98 razy

#3

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

Tuning?

Awatar użytkownika
Adler

Administrator
Posty: 2997
Rejestracja: 03 maja 2019, 16:22
Imię: Przemek
Auto: Sports Tourer
Silnik: B16DTL
Województwo: małopolskie
Pomocny: 140 razy
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: Adler »

Paliwo pewne? Gdzie tankujesz?

Usunięty użytkownik 863482

#5

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 863482 »

1. Nie mam LPG, ten silnik nie nadaje się do LPG, nie ma hydrauliki.

2. Tuning? Jest tylko chip, ale to na bank nie przez to.

3. Wszystkie auta tankuje na Orlenie. Paliwo 95. Więc to raczej nie to...

Wkurzające jest to, bo niby auto jedzie, wkręca się na obroty, ale przez to szarpanie trwa to trochę dłużej.

W internecie pisze że to urody silnika 180KM wyduszone z 1.6l pojemności... Nie wiem czy w to wierzyć..?

Jeszcze zauważyłem takie coś że gruszka Wastegate z mojej starej turbiny gdy podpiąłem wężyk z dużą strzykawka wypychało sztangę i gdy ja trzymałem wciśnięta strzykawkę do końca sztanga nie wracała sama, tylko dopiero gdy puściłem strzykawkę, natomiast w nowej turbinie, udaje się wypchnąć sztangę ale ona sama wraca z powrotem! Tak to ma pracować?

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4825
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 98 razy

#6

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

Sprawdz sonda szerokopasmowa co sie dzieje z mieszanka w momencie szarpania. Zgaduje ze zalany w trupa.

Usunięty użytkownik 863482

#7

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 863482 »

Sprawdzałem ostatnio korekty paliwowe, nie znam się zbytnio na tym, ale przy pełnym bucie jest tak:

- STFT 0

- LTFT lekko na minus dochodzi czasem do -5

To chyba dobrze? A jak sprawdzić sondę?

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4825
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 98 razy

#8

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

santiago25 pisze:
10 sie 2019, 15:55
Sprawdzałem ostatnio korekty paliwowe, nie znam się zbytnio na tym, ale przy pełnym bucie jest tak:

- STFT 0

- LTFT lekko na minus dochodzi czasem do -5

To chyba dobrze? A jak sprawdzić sondę?
Pewnie jedzie wtedy w petli otwartej i korekty ida do zera.

Usunięty użytkownik 863482

#9

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 863482 »

To podjechać do tunera żeby zbadał auto na hamowni sonda szerokopasmowa ?

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4825
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 98 razy

#10

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

Zawsze mozesz zaczac od konca czyli wymiana przeplywki, wymiana cewki, wymiana swiec

ODPOWIEDZ