A14NET kolektor ssący, rurka zamiast zaworka
- tgx23
- Posty: 1
- Rejestracja: 23 kwie 2024, 7:18
- Auto: Meriva B
- Silnik: NEL
- Rocznik: 2011
- Województwo: dolnośląskie
Re: A14NET kolektor ssący, rurka zamiast zaworka
Wsłuchajcie się w filmiku on mówi dokładnie co trzeba zamontować
- konwerszy88
- Posty: 3
- Rejestracja: 03 mar 2024, 22:55
- Auto: Astra J
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Pomocny: 1 raz
Jeżeli grzybek jest na swoim miejscu, należy za pomocą płaskiego śrubokręta go wepchnąć do środka i zakleić otwór. Jeżeli chodzi o części - wszystkie omawiam na filmie. Dodałbym, że przy wyborze producenta przewodów paliwowych unikać FAGUMIT i SEMPERIT. Ja wybrałem AGOMA.
- nismo
- Posty: 3688
- Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
- Imię: Michał
- Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
- Silnik: b14net & z18xe
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 143 razy
Jak korekty się utrzymują?konwerszy88 pisze: ↑28 kwie 2024, 16:24Jeżeli grzybek jest na swoim miejscu, należy za pomocą płaskiego śrubokręta go wepchnąć do środka i zakleić otwór. Jeżeli chodzi o części - wszystkie omawiam na filmie. Dodałbym, że przy wyborze producenta przewodów paliwowych unikać FAGUMIT i SEMPERIT. Ja wybrałem AGOMA.
- Jamasziro
- Posty: 7
- Rejestracja: 06 kwie 2024, 22:16
- Imię: Damian
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.4 T 140HP
- Rocznik: 2011
- Województwo: Zagranica - UE
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 1 raz
O kurde, aż tak? Ja mam u siebie tego pomarańczowego grzyba, ale wydawało mi się, że wszelkie przeróbki stosuje się dopiero gdy grzyb zniknie. Jak wygląda u Cb spalanie i dynamika po tym zabiegu?.
Wcześniej miałem Fiata Bravo z 1.4 turbo T-Jet i mimo 120koni był wyraźnie szybszy od bożej Asterki.
Wcześniej miałem Fiata Bravo z 1.4 turbo T-Jet i mimo 120koni był wyraźnie szybszy od bożej Asterki.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 11 sie 2021, 2:00
- Imię: Jarosław
- Auto: Zafira C
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2011
- Województwo: wielkopolskie
- Wdzięczny: 7 razy
- Pomocny: 1 raz
Ponizej to samo rozwiązanie, ale w zestawie za niemałe pieniądze.
[External Link Removed for Guests]
Wlaśnie interesuje mnie to czy auto tak samo sie zachowuje po zmianie. Bo bije sie z myślami czy dodawać grzyba czy robic obejście...
[External Link Removed for Guests]
Wlaśnie interesuje mnie to czy auto tak samo sie zachowuje po zmianie. Bo bije sie z myślami czy dodawać grzyba czy robic obejście...
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 08 lis 2021, 20:30
- Imię: Adam
- Auto: Astra J
- Rocznik: 2011
- Województwo: podlaskie
- Pomocny: 1 raz
Mój kolektor był regenerowany prawie 2 lata temu, ale osobiście pozbyłbym się grzybka w ogóle.konwerszy88 pisze: ↑28 kwie 2024, 16:24Jeżeli grzybek jest na swoim miejscu, należy za pomocą płaskiego śrubokręta go wepchnąć do środka i zakleić otwór. Jeżeli chodzi o części - wszystkie omawiam na filmie. Dodałbym, że przy wyborze producenta przewodów paliwowych unikać FAGUMIT i SEMPERIT. Ja wybrałem AGOMA.
Twój film obejrzałem i wszystko jasno wytłumaczone, ale jak zaślepiłeś otwór po grzybku? Tak, jak na filmie post wyżej ze strony cruzekits.com czy innym sposobem?
- Bdomin96
- Posty: 1
- Rejestracja: 23 sty 2024, 16:59
- Imię: Bartek
- Auto: Astra J
- Rocznik: 2010
- Województwo: podkarpackie
Grzybek w kolektorze sprawdzamy na wyłączonym silniku czy na włączonym na biegu jałowym?