A14NET kolektor ssący, rurka zamiast zaworka

Awatar użytkownika
tgx23

Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 23 kwie 2024, 7:18
Auto: Meriva B
Silnik: NEL
Rocznik: 2011
Województwo: dolnośląskie

Re: A14NET kolektor ssący, rurka zamiast zaworka

#401

Nieprzeczytany post autor: tgx23 »

Wsłuchajcie się w filmiku on mówi dokładnie co trzeba zamontować

Awatar użytkownika
konwerszy88

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 03 mar 2024, 22:55
Auto: Astra J
Województwo: warmińsko-mazurskie
Pomocny: 1 raz

#402

Nieprzeczytany post autor: konwerszy88 »

Jamasziro pisze:
07 kwie 2024, 21:44
Fajny patent, czy dałbyś opis potrzebnych gratów do jego wykonania? Czy jeśli jest grzybek i do tego jest sprawny to można ten patent zastosować, czy trzeba poczekać aż grzybek umrze w kolektorze?
Jeżeli grzybek jest na swoim miejscu, należy za pomocą płaskiego śrubokręta go wepchnąć do środka i zakleić otwór. Jeżeli chodzi o części - wszystkie omawiam na filmie. Dodałbym, że przy wyborze producenta przewodów paliwowych unikać FAGUMIT i SEMPERIT. Ja wybrałem AGOMA.

Awatar użytkownika
nismo

Astro-maniak
Posty: 3688
Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
Imię: Michał
Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
Silnik: b14net & z18xe
Województwo: zachodniopomorskie
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 143 razy

#403

Nieprzeczytany post autor: nismo »

konwerszy88 pisze:
28 kwie 2024, 16:24
Jeżeli grzybek jest na swoim miejscu, należy za pomocą płaskiego śrubokręta go wepchnąć do środka i zakleić otwór. Jeżeli chodzi o części - wszystkie omawiam na filmie. Dodałbym, że przy wyborze producenta przewodów paliwowych unikać FAGUMIT i SEMPERIT. Ja wybrałem AGOMA.
Jak korekty się utrzymują?

Awatar użytkownika
Jamasziro

Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 06 kwie 2024, 22:16
Imię: Damian
Auto: Astra J
Silnik: 1.4 T 140HP
Rocznik: 2011
Województwo: Zagranica - UE
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 1 raz

#404

Nieprzeczytany post autor: Jamasziro »

O kurde, aż tak? Ja mam u siebie tego pomarańczowego grzyba, ale wydawało mi się, że wszelkie przeróbki stosuje się dopiero gdy grzyb zniknie. Jak wygląda u Cb spalanie i dynamika po tym zabiegu?.
Wcześniej miałem Fiata Bravo z 1.4 turbo T-Jet i mimo 120koni był wyraźnie szybszy od bożej Asterki.

Lucifejro

Użytkownik
Posty: 26
Rejestracja: 11 sie 2021, 2:00
Imię: Jarosław
Auto: Zafira C
Silnik: A14NET
Rocznik: 2011
Województwo: wielkopolskie
Wdzięczny: 7 razy
Pomocny: 1 raz

#405

Nieprzeczytany post autor: Lucifejro »

Ponizej to samo rozwiązanie, ale w zestawie za niemałe pieniądze.
[External Link Removed for Guests]
Wlaśnie interesuje mnie to czy auto tak samo sie zachowuje po zmianie. Bo bije sie z myślami czy dodawać grzyba czy robic obejście...

stasiu90

Astro-maniak
Posty: 73
Rejestracja: 08 lis 2021, 20:30
Imię: Adam
Auto: Astra J
Rocznik: 2011
Województwo: podlaskie
Pomocny: 1 raz

#406

Nieprzeczytany post autor: stasiu90 »

konwerszy88 pisze:
28 kwie 2024, 16:24
Jeżeli grzybek jest na swoim miejscu, należy za pomocą płaskiego śrubokręta go wepchnąć do środka i zakleić otwór. Jeżeli chodzi o części - wszystkie omawiam na filmie. Dodałbym, że przy wyborze producenta przewodów paliwowych unikać FAGUMIT i SEMPERIT. Ja wybrałem AGOMA.
Mój kolektor był regenerowany prawie 2 lata temu, ale osobiście pozbyłbym się grzybka w ogóle.
Twój film obejrzałem i wszystko jasno wytłumaczone, ale jak zaślepiłeś otwór po grzybku? Tak, jak na filmie post wyżej ze strony cruzekits.com czy innym sposobem?

Awatar użytkownika
Bdomin96

Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 23 sty 2024, 16:59
Imię: Bartek
Auto: Astra J
Rocznik: 2010
Województwo: podkarpackie

#407

Nieprzeczytany post autor: Bdomin96 »

Grzybek w kolektorze sprawdzamy na wyłączonym silniku czy na włączonym na biegu jałowym?

ODPOWIEDZ