Kasowanie wyuczonych korekt długoterminowych
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 22 sty 2023, 16:22
- Auto: Astra J
- Województwo: lubelskie
Re: Kasowanie wyuczonych korekt długoterminowych
Gaz fabryczny
Dodano po 5 minutach 23 sekundach:
Nie mogę go zapiąć
Dodano po 5 minutach 23 sekundach:
Nie mogę go zapiąć
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 22 sty 2023, 16:22
- Auto: Astra J
- Województwo: lubelskie
Korekty na razie minusowe sporo na lpg
Wywala P0172
Zapewne któryś z Medow podlewa gazem.
Ciśnienie na jalowych zmierzone manometrem 0.6bar to raczej ok.
Wywala P0172
Zapewne któryś z Medow podlewa gazem.
Ciśnienie na jalowych zmierzone manometrem 0.6bar to raczej ok.
-
- Posty: 4855
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 99 razy
Mierzone bezwlednie ? Jesli tak to za duzo...
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 22 sty 2023, 16:22
- Auto: Astra J
- Województwo: lubelskie
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 22 sty 2023, 16:22
- Auto: Astra J
- Województwo: lubelskie
- deodekabokat
- Posty: 3653
- Rejestracja: 25 lut 2014, 9:42
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z18XE ?KM 400kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: BI
- Wdzięczny: 26 razy
- Pomocny: 184 razy
Względem ciśnienia atmosferycznego czy bezwzględnie od 0. Różnica około 1bar.
Podlasie, gdzie ukradłem dla ciebie rower, ma wiele znaczeń.
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 22 sty 2023, 16:22
- Auto: Astra J
- Województwo: lubelskie
Zero manometru przy ciśnienie atmosferycznymi 1 bar
- DonkeySpirit
- Posty: 2
- Rejestracja: 03 lut 2023, 9:42
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra J
- Silnik: A14Net
- Rocznik: 2013
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
Witam, pozwolę podczepić się pod temat gdyż zmagam się z podobnymi problemami. Mam nadzieję, że ktoś z Was coś podpowie.
Pacjent: A14NET 2013r. 172 tyś. km z fabrycznym gazem
Problem: sporadyczne pokazywanie się błędu P0172 (mieszanka zbyt bogata), po za tym duży minus korekt długoterminowych głównie na gazie
Dotychczasowa próba rozwiązania problemu:
- przy przebiegu 110 tyś wymiana pierwszego wtryskiwacza gazu (całkowicie padł),
- przy 158 tyś wymiana zaworu par paliwa,
- przy 159 tyś wymiana drugiego wtryskiwacza gazu,
- przy 164 tyś wymiana pozostałych dwóch wtryskiwaczy gazu,
- parę dni temu wykonanie regeneracji reduktora gazu.
Poniżej wrzucam screeny z aplikacji car scanner. Przy pracy na benzynie i biegu jałowych korekty długoterminowe oscylują w granicach -5% do -10%, przy pracy na gazie natomiast korekty długoterminowe na biegu jałowym są w granicach -25% do -35%. Przy zasilaniu gazem ciśnienie w kolektorze dolotowym jest dużo wyższe jak i ilość powietrza z MAF. Sonda Lambda 1 widać pracuję prawidłowo, zastanawia mnie jednak praca sondy Lambda 2, na jej wykresie widać stałe napięcie w okolicach 0,7V zarówno na gazie jak i benzynie, czy to normalne?
Po regeneracji reduktora, którą sam wykonałem, przy jeździe na gazie czasami teraz silnik potrafi szarpnąć przy przyspieszaniu i ciut jakby zaczął pracować nierówno. Piszecie tu w temacie, że powinno się wyregulować ciśnienie gazu śrubą na reduktorze po regeneracji, byłbym w stanie sam to ustawić odpowiednio?
Co może być uszkodzone lub co i jak jeszcze mógłbym zweryfikować?
Pacjent: A14NET 2013r. 172 tyś. km z fabrycznym gazem
Problem: sporadyczne pokazywanie się błędu P0172 (mieszanka zbyt bogata), po za tym duży minus korekt długoterminowych głównie na gazie
Dotychczasowa próba rozwiązania problemu:
- przy przebiegu 110 tyś wymiana pierwszego wtryskiwacza gazu (całkowicie padł),
- przy 158 tyś wymiana zaworu par paliwa,
- przy 159 tyś wymiana drugiego wtryskiwacza gazu,
- przy 164 tyś wymiana pozostałych dwóch wtryskiwaczy gazu,
- parę dni temu wykonanie regeneracji reduktora gazu.
Poniżej wrzucam screeny z aplikacji car scanner. Przy pracy na benzynie i biegu jałowych korekty długoterminowe oscylują w granicach -5% do -10%, przy pracy na gazie natomiast korekty długoterminowe na biegu jałowym są w granicach -25% do -35%. Przy zasilaniu gazem ciśnienie w kolektorze dolotowym jest dużo wyższe jak i ilość powietrza z MAF. Sonda Lambda 1 widać pracuję prawidłowo, zastanawia mnie jednak praca sondy Lambda 2, na jej wykresie widać stałe napięcie w okolicach 0,7V zarówno na gazie jak i benzynie, czy to normalne?
Po regeneracji reduktora, którą sam wykonałem, przy jeździe na gazie czasami teraz silnik potrafi szarpnąć przy przyspieszaniu i ciut jakby zaczął pracować nierówno. Piszecie tu w temacie, że powinno się wyregulować ciśnienie gazu śrubą na reduktorze po regeneracji, byłbym w stanie sam to ustawić odpowiednio?
Co może być uszkodzone lub co i jak jeszcze mógłbym zweryfikować?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 10 mar 2024, 5:33
- Imię: kazimierz
- Auto: astra j
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2011
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Wdzięczny: 6 razy
I rozwiązałeś problem?DonkeySpirit pisze: ↑11 kwie 2023, 18:22Witam, pozwolę podczepić się pod temat gdyż zmagam się z podobnymi problemami. Mam nadzieję, że ktoś z Was coś podpowie.
Pacjent: A14NET 2013r. 172 tyś. km z fabrycznym gazem
Problem: sporadyczne pokazywanie się błędu P0172 (mieszanka zbyt bogata), po za tym duży minus korekt długoterminowych głównie na gazie
Dotychczasowa próba rozwiązania problemu:
- przy przebiegu 110 tyś wymiana pierwszego wtryskiwacza gazu (całkowicie padł),
- przy 158 tyś wymiana zaworu par paliwa,
- przy 159 tyś wymiana drugiego wtryskiwacza gazu,
- przy 164 tyś wymiana pozostałych dwóch wtryskiwaczy gazu,
- parę dni temu wykonanie regeneracji reduktora gazu.
Poniżej wrzucam screeny z aplikacji car scanner. Przy pracy na benzynie i biegu jałowych korekty długoterminowe oscylują w granicach -5% do -10%, przy pracy na gazie natomiast korekty długoterminowe na biegu jałowym są w granicach -25% do -35%. Przy zasilaniu gazem ciśnienie w kolektorze dolotowym jest dużo wyższe jak i ilość powietrza z MAF. Sonda Lambda 1 widać pracuję prawidłowo, zastanawia mnie jednak praca sondy Lambda 2, na jej wykresie widać stałe napięcie w okolicach 0,7V zarówno na gazie jak i benzynie, czy to normalne?
Po regeneracji reduktora, którą sam wykonałem, przy jeździe na gazie czasami teraz silnik potrafi szarpnąć przy przyspieszaniu i ciut jakby zaczął pracować nierówno. Piszecie tu w temacie, że powinno się wyregulować ciśnienie gazu śrubą na reduktorze po regeneracji, byłbym w stanie sam to ustawić odpowiednio?
Co może być uszkodzone lub co i jak jeszcze mógłbym zweryfikować?