1.4 turbo, wymiana zaworu par paliwa
- kumczak
- Posty: 6
- Rejestracja: 28 mar 2022, 9:07
- Auto: Astra J
- Województwo: podkarpackie
- Wdzięczny: 2 razy
- Pomocny: 1 raz
Re: 1.4 turbo, wymiana zaworu par paliwa
Zawór wymieniony, błędy usunięte (najpierw u mechanika, drugi raz samodzielnie przez interfejs BT), ale kontrolka CheckEngine nadal świeci. Czy macie pomysł, co mogłoby to być? Jedyny błąd, który mam po kasowaniu błędów,to B1517.
-
- Posty: 160
- Rejestracja: 25 cze 2011, 10:52
- Imię: Damrades
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.4 NET 1.4T LPG
- Rocznik: 2015
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Tychy
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 9 razy
Nie rozreguluje. Tylko radio zareaguje, stacje, data godzina.
Może być potem konieczne otwarcie i zamknięcie okien wg komunikatów na liczniku. U mnie akurat tak jest i w poprzedniej jotce też musiałem otwierać kolejno okna. Nie wiem dlaczego nie pytaj...
Dodano po 7 minutach 16 sekundach:
Obejrzyj ten filmik
[External Link Removed for Guests]
- kumczak
- Posty: 6
- Rejestracja: 28 mar 2022, 9:07
- Auto: Astra J
- Województwo: podkarpackie
- Wdzięczny: 2 razy
- Pomocny: 1 raz
spróbuję najpierw odpiąc akumulator, a później najwyżej wymienię ten czujnik z filmika. akurat też oglądałem go kilka minut temudamrades pisze: ↑14 kwie 2022, 18:53Nie rozreguluje. Tylko radio zareaguje, stacje, data godzina.
Może być potem konieczne otwarcie i zamknięcie okien wg komunikatów na liczniku. U mnie akurat tak jest i w poprzedniej jotce też musiałem otwierać kolejno okna. Nie wiem dlaczego nie pytaj...
Dodano po 7 minutach 16 sekundach:
Obejrzyj ten filmik
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 26 mar 2022, 13:08
- Imię: Piotr
- Auto: Astra J
- Rocznik: 2010
- Województwo: lubuskie
- Wdzięczny: 7 razy
ja zdemontowalem zawor wraz z przewodami, mozna spokojnie dmuchac w niego w kazda strone wiec EVAP do wymiany?
ten zaworek zwrotny tez wymienic?
Dodano po 3 minutach 14 sekundach:
Dodatkowo wyskoczyl mi blad "check engin" a po demontazu evap i ponownym zalozeniu juz go nie ma.
Problemy z odpalaniem nadal zostaly.
ten zaworek zwrotny tez wymienic?
Dodano po 3 minutach 14 sekundach:
Dodatkowo wyskoczyl mi blad "check engin" a po demontazu evap i ponownym zalozeniu juz go nie ma.
Problemy z odpalaniem nadal zostaly.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 160
- Rejestracja: 25 cze 2011, 10:52
- Imię: Damrades
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.4 NET 1.4T LPG
- Rocznik: 2015
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Tychy
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 9 razy
Evap powinien być otwarty tylko jak dostanie napięcie a zawór zwrotny jest po to żeby powietrze leciało tylko w jedną stronę - ze zbiornika do kolektora. Znaczy że jeżeli powietrze leci w obie strony to oba zaworki nie działają. Ewentualnie jest nieszczelność na połączeniu tych gumowych elementów. Oryginalnie tam jest termokurczliwy przewód szczelnie zaciśnięty.
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 26 mar 2022, 13:08
- Imię: Piotr
- Auto: Astra J
- Rocznik: 2010
- Województwo: lubuskie
- Wdzięczny: 7 razy
Nieszczelnosci na przewodach raczej nie ma, sa mocno spasowane. Wiec musze wymienic oba.damrades pisze: ↑24 kwie 2022, 13:54Evap powinien być otwarty tylko jak dostanie napięcie a zawór zwrotny jest po to żeby powietrze leciało tylko w jedną stronę - ze zbiornika do kolektora. Znaczy że jeżeli powietrze leci w obie strony to oba zaworki nie działają. Ewentualnie jest nieszczelność na połączeniu tych gumowych elementów. Oryginalnie tam jest termokurczliwy przewód szczelnie zaciśnięty.
Dodano po 51 sekundach:
Jak ten zaworek zwrotny wyszukac na necie?
Dodano po 1 godzinie 7 minutach 21 sekundach:
I jeszcze jedna sprawa, czy EVAP od 1.4 bedzie pasowal do 1.6 turbo?