Zerwany gwint pokrywy zaworów
- gothic8
- Posty: 4
- Rejestracja: 05 lut 2022, 7:55
- Imię: Damian
- Auto: Astra J Sports Tourer
- Rocznik: 2011
- Województwo: małopolskie
Zerwany gwint pokrywy zaworów
Witam, mam problem z jedną śrubą w pokrywie zaworów. Najprawdopodobniej jest zerwany gwint w głowicy i leje olejem spod śruby i to tak dość dobrze, próbowałem uszczelnić tą śrubę różnymi uszczelkami ale niestety to nic nie dało.. Widziałem że są dostępne zestawy do naprawy gwintów tylko nie wiem jaki gwint ma śruba od pokrywy, może ktoś wie?
Silnik a14net Dziękuję za pomoc
Silnik a14net Dziękuję za pomoc
- gothic8
- Posty: 4
- Rejestracja: 05 lut 2022, 7:55
- Imię: Damian
- Auto: Astra J Sports Tourer
- Rocznik: 2011
- Województwo: małopolskie
Właśnie w tej chwili nie mam jak, auto pożyczone na tydzień, a chciałem sobie taki zestaw do regeneracji gwintów kupić tylko nie wiem jaki gwint
- heinrich12
- Posty: 5089
- Rejestracja: 08 maja 2020, 22:59
- Imię: Henryk
- Auto: Astra H
- Silnik: Z 14XeP
- Rocznik: 2009
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Wdzięczny: 191 razy
- Pomocny: 306 razy
- heinrich12
- Posty: 5089
- Rejestracja: 08 maja 2020, 22:59
- Imię: Henryk
- Auto: Astra H
- Silnik: Z 14XeP
- Rocznik: 2009
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Wdzięczny: 191 razy
- Pomocny: 306 razy
Jest. Jeżeli mówimy o gwintach to z reguły mamy na myśli skok gwintu (tabela skoków gwintów np. metrycznych). Do różnych średnic śruby możemy stosować różne skoki gwintów. Pozdrawiam.
-
- Posty: 6106
- Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 130 razy
I to mówisz mechanikowi utrzymania ruchu.
Gratki
Otwór w pokrywie jest jakiś stały, nikt tego nie rusza, gwint na śrubie też jest taki jak producent przewidział.
I pytający nie ma zamiaru zmieniać tej opcji, więc po co robisz problem, gdzie go nie ma?
Kupuje się hellcoil i się naprawia i po temacie.
Gratki
Otwór w pokrywie jest jakiś stały, nikt tego nie rusza, gwint na śrubie też jest taki jak producent przewidział.
I pytający nie ma zamiaru zmieniać tej opcji, więc po co robisz problem, gdzie go nie ma?
Kupuje się hellcoil i się naprawia i po temacie.
-
- Posty: 5874
- Rejestracja: 02 wrz 2009, 10:34
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra III
- Silnik: Z14XEP
- Rocznik: 2006
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Wdzięczny: 63 razy
- Pomocny: 147 razy
Śruba typu torx M6x30mm. Skok gwintu najprawdopodobniej 1.25.
- gothic8
- Posty: 4
- Rejestracja: 05 lut 2022, 7:55
- Imię: Damian
- Auto: Astra J Sports Tourer
- Rocznik: 2011
- Województwo: małopolskie