przełącza na benzynę przy przyspieszaniu
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 10 mar 2024, 5:33
- Imię: kazimierz
- Auto: astra j
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2011
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Wdzięczny: 6 razy
- Pomocny: 1 raz
Re: przełącza na benzynę przy przyspieszaniu
Podniosłem ciśnienie na 1.4 trochę lepiej ale szału brak
-
- Posty: 4866
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 100 razy
- bolobol
- Posty: 877
- Rejestracja: 07 lip 2017, 10:16
- Auto: Astra J Sedan "Fabryczne" LPG
- Silnik: B14NET- Turbo 140KM
- Rocznik: 2015
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 25 razy
- Pomocny: 98 razy
???
Co chcesz przez to powiedzieć?
Albo w dalszym ciągu, przy większym zapotrzebowaniu na gaz samoczynnie przełącza się na benzynę - albo nie?
W ramach eksperymentu, spróbowałbym podciągnąć do tych granicznych 150, ale może na 2 razy.
Jeśli nie pomoże - to "czarny Piotrek" ma rację ale... zanim zabierzesz się za regenerację, sprawdź jeszcze elektrozawór przy reduktorze i korekty...
Jeśli rozwiążesz problem z którym tu przyszedłeś, opowiedz o tym. Ta wiedza na pewno jeszcze komuś się przyda...
Wyniki ankiety...
[External Link Removed for Guests]
Wyniki ankiety...
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 10 mar 2024, 5:33
- Imię: kazimierz
- Auto: astra j
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2011
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Wdzięczny: 6 razy
- Pomocny: 1 raz
więc macie racje ciśnienie znacznie spada podczas przyspieszania , tylko teraz mam dylemat czy zestaw naprawczy załatwi sprawe czy brać od razu nowy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- bolobol
- Posty: 877
- Rejestracja: 07 lip 2017, 10:16
- Auto: Astra J Sedan "Fabryczne" LPG
- Silnik: B14NET- Turbo 140KM
- Rocznik: 2015
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 25 razy
- Pomocny: 98 razy
To w zasadzie bez znaczenia.
Problemem reduktorów jest głównie membrana, która z biegiem czasu twardnieje i traci elastyczność a przez to - możliwość regulacji.
Oczywiście nowe to jest nowe, ale dobrze zregenerowany i uszczelniony reduktor posłuży tak długo, jak długo membrana zachowa swoje właściwości.
Rozumiem, że ciśnienia już nie można zwiększyć?
Problemem reduktorów jest głównie membrana, która z biegiem czasu twardnieje i traci elastyczność a przez to - możliwość regulacji.
Oczywiście nowe to jest nowe, ale dobrze zregenerowany i uszczelniony reduktor posłuży tak długo, jak długo membrana zachowa swoje właściwości.
Rozumiem, że ciśnienia już nie można zwiększyć?
Jeśli rozwiążesz problem z którym tu przyszedłeś, opowiedz o tym. Ta wiedza na pewno jeszcze komuś się przyda...
Wyniki ankiety...
[External Link Removed for Guests]
Wyniki ankiety...
[External Link Removed for Guests]
- bolobol
- Posty: 877
- Rejestracja: 07 lip 2017, 10:16
- Auto: Astra J Sedan "Fabryczne" LPG
- Silnik: B14NET- Turbo 140KM
- Rocznik: 2015
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 25 razy
- Pomocny: 98 razy
Teraz mi przyszło do głowy, że te ciśnienia, które podałem, dotyczą tzw. "fabrycznej" instalacji.
Ty - jak rozumiem - masz dokładaną (jaką?) a zatem i docelowe ciśnienie na listwie, może być inne.
Musisz to sprawdzić...
Ty - jak rozumiem - masz dokładaną (jaką?) a zatem i docelowe ciśnienie na listwie, może być inne.
Musisz to sprawdzić...
Jeśli rozwiążesz problem z którym tu przyszedłeś, opowiedz o tym. Ta wiedza na pewno jeszcze komuś się przyda...
Wyniki ankiety...
[External Link Removed for Guests]
Wyniki ankiety...
[External Link Removed for Guests]