przełącza na benzynę przy przyspieszaniu

kaziu0901

Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 10 mar 2024, 5:33
Imię: kazimierz
Auto: astra j
Silnik: A14NET
Rocznik: 2011
Województwo: warmińsko-mazurskie
Wdzięczny: 6 razy
Pomocny: 1 raz

Re: przełącza na benzynę przy przyspieszaniu

#11

Nieprzeczytany post autor: kaziu0901 »

Podniosłem ciśnienie na 1.4 trochę lepiej ale szału brak

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4865
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 100 razy

#12

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

Pewnie reduktor do regeneracji

Awatar użytkownika
bolobol

Astro-maniak
Posty: 877
Rejestracja: 07 lip 2017, 10:16
Auto: Astra J Sedan "Fabryczne" LPG
Silnik: B14NET- Turbo 140KM
Rocznik: 2015
Województwo: śląskie
Wdzięczny: 25 razy
Pomocny: 98 razy

#13

Nieprzeczytany post autor: bolobol »

kaziu0901 pisze:
19 kwie 2024, 19:35
szału brak
???
Co chcesz przez to powiedzieć?
Albo w dalszym ciągu, przy większym zapotrzebowaniu na gaz samoczynnie przełącza się na benzynę - albo nie?
W ramach eksperymentu, spróbowałbym podciągnąć do tych granicznych 150, ale może na 2 razy.
Jeśli nie pomoże - to "czarny Piotrek" ma rację ale... zanim zabierzesz się za regenerację, sprawdź jeszcze elektrozawór przy reduktorze i korekty...
Jeśli rozwiążesz problem z którym tu przyszedłeś, opowiedz o tym. Ta wiedza na pewno jeszcze komuś się przyda...

Wyniki ankiety...
[External Link Removed for Guests]

kaziu0901

Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 10 mar 2024, 5:33
Imię: kazimierz
Auto: astra j
Silnik: A14NET
Rocznik: 2011
Województwo: warmińsko-mazurskie
Wdzięczny: 6 razy
Pomocny: 1 raz

#14

Nieprzeczytany post autor: kaziu0901 »

więc macie racje ciśnienie znacznie spada podczas przyspieszania , tylko teraz mam dylemat czy zestaw naprawczy załatwi sprawe czy brać od razu nowy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
bolobol

Astro-maniak
Posty: 877
Rejestracja: 07 lip 2017, 10:16
Auto: Astra J Sedan "Fabryczne" LPG
Silnik: B14NET- Turbo 140KM
Rocznik: 2015
Województwo: śląskie
Wdzięczny: 25 razy
Pomocny: 98 razy

#15

Nieprzeczytany post autor: bolobol »

To w zasadzie bez znaczenia.
Problemem reduktorów jest głównie membrana, która z biegiem czasu twardnieje i traci elastyczność a przez to - możliwość regulacji.
Oczywiście nowe to jest nowe, ale dobrze zregenerowany i uszczelniony reduktor posłuży tak długo, jak długo membrana zachowa swoje właściwości.

Rozumiem, że ciśnienia już nie można zwiększyć?
Jeśli rozwiążesz problem z którym tu przyszedłeś, opowiedz o tym. Ta wiedza na pewno jeszcze komuś się przyda...

Wyniki ankiety...
[External Link Removed for Guests]

kaziu0901

Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 10 mar 2024, 5:33
Imię: kazimierz
Auto: astra j
Silnik: A14NET
Rocznik: 2011
Województwo: warmińsko-mazurskie
Wdzięczny: 6 razy
Pomocny: 1 raz

#16

Nieprzeczytany post autor: kaziu0901 »

Można

Dodano po 1 minucie 24 sekundach:
Miałem 1.5 i to samo

Awatar użytkownika
bolobol

Astro-maniak
Posty: 877
Rejestracja: 07 lip 2017, 10:16
Auto: Astra J Sedan "Fabryczne" LPG
Silnik: B14NET- Turbo 140KM
Rocznik: 2015
Województwo: śląskie
Wdzięczny: 25 razy
Pomocny: 98 razy

#17

Nieprzeczytany post autor: bolobol »

Teraz mi przyszło do głowy, że te ciśnienia, które podałem, dotyczą tzw. "fabrycznej" instalacji.
Ty - jak rozumiem - masz dokładaną (jaką?) a zatem i docelowe ciśnienie na listwie, może być inne.
Musisz to sprawdzić...
Jeśli rozwiążesz problem z którym tu przyszedłeś, opowiedz o tym. Ta wiedza na pewno jeszcze komuś się przyda...

Wyniki ankiety...
[External Link Removed for Guests]

kaziu0901

Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 10 mar 2024, 5:33
Imię: kazimierz
Auto: astra j
Silnik: A14NET
Rocznik: 2011
Województwo: warmińsko-mazurskie
Wdzięczny: 6 razy
Pomocny: 1 raz

#18

Nieprzeczytany post autor: kaziu0901 »

temat rozwiązany ,regeneracja reduktora pomogła

ODPOWIEDZ