Komunikat "awaria samochodu"
-
- Posty: 818
- Rejestracja: 21 mar 2017, 17:08
- Imię: Tomek
- Auto: ix 20
- Silnik: 1.6 Pb
- Województwo: łódzkie
- Pomocny: 3 razy
Komunikat "awaria samochodu"
Podobną przypadłość miałem w GPunto. Błąd nie wyskakiwał ale po za tym te same objawy. U mnie to było przeładowanie turbiny
Jestem tu gdzie stoję, ale jeśli się ruszę, to mogę się zgubić.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 02 sie 2017, 11:11
- Imię: Piotr
- Auto: Astra J Sports Tourer 131KM
- Silnik: A17DTF
- Województwo: zachodniopomorskie
U mnie było to samo A17DTF. Awaria pojazdu wyskakująca przy hamowaniu silnikiem po rozgrzaniu silnika, błąd ten sam - sprawdzony na op-com (OPL DTC też pokazywało, ale Torque już nie pomimo, że ten sam ELM). Wymiana sondy lambda pomogła.BARTEKK83 pisze:Dzis odebralem auto z aso bląd P2297 sonda lambda wymieniona i jak narazie zadnych blędów (komunikat wyskakiwal przy hamowaniu silnikiem) 1300 pln lżejszy
Ostatnio zmieniony 14 gru 2017, 23:45 przez przepek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 12 kwie 2016, 18:16
- Auto: Astra j
- Silnik: 1.4 turbo 140km
- Województwo: śląskie
Witam i mnie dzisiaj tez dopadl komunikat awaria pojazdu . U mnie po podlaczeniu pod komputer wywala blad P0480 obowd sterowania przekaznikiem wentylatora chlodzacego 1 . Wentylator sie zalancza wiec o co moze chodzic? zacierajace sie lozysko? wentylator sie kreci jak go reka sie obraca Dzieki za podpowiedzi z gory:)
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 01 lis 2017, 20:52
- Imię: Michal
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.7 cdti
- Województwo: lubuskie
Witam, u mnie (1.7dts) to samo wraz z przejściem w tryb awaryjny, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko ok. Zazwyczaj komunikat pojawia się przy ostrym przyspieszaniu. Na kompie pokazał błąd:
-nadciśnienie w układzie zasilania.
-problem z elementem grzewczym sondy lambda.
Potrafi jeździć 2 tyg. i nic nie wyskakuje później raz wyskoczy i znowu spokój.
Mechanik nie mógł przyprowadzić testu położenia łopatek turbiny, poprostu wywalało go z testu chociaż błędu żadnego z turbiną nie było. Jakieś pomysły?
-nadciśnienie w układzie zasilania.
-problem z elementem grzewczym sondy lambda.
Potrafi jeździć 2 tyg. i nic nie wyskakuje później raz wyskoczy i znowu spokój.
Mechanik nie mógł przyprowadzić testu położenia łopatek turbiny, poprostu wywalało go z testu chociaż błędu żadnego z turbiną nie było. Jakieś pomysły?
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
A czy 1,7 ma w ogóle zmienną geometrę łopatek turbiny? Czy tylko zawór upustowy na spalinach?
-
- Posty: 818
- Rejestracja: 21 mar 2017, 17:08
- Imię: Tomek
- Auto: ix 20
- Silnik: 1.6 Pb
- Województwo: łódzkie
- Pomocny: 3 razy
To jakby przeładowuje turbo. Sprawdź ile faktycznie daje, a ile powinna.szwalba pisze:QR_BBPOST -nadciśnienie w układzie zasilania.
Jestem tu gdzie stoję, ale jeśli się ruszę, to mogę się zgubić.
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 01 lis 2017, 20:52
- Imię: Michal
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.7 cdti
- Województwo: lubuskie
Coś w tym może być, bo na tym teście jak mechanik zadawał 10% położenia łopatek to było ok 60% a ciśnienie powinno być 106 a było 128. W sobotę jadę jeszcze raz na komputer.
-
- Posty: 818
- Rejestracja: 21 mar 2017, 17:08
- Imię: Tomek
- Auto: ix 20
- Silnik: 1.6 Pb
- Województwo: łódzkie
- Pomocny: 3 razy
To podłącz kompa i przejedź się z mechanikiem w taki właśnie sposób, próbując doprowadzić do wystąpienia błędu. Tzn ja bym tak zrobił.szwalba pisze:QR_BBPOST u mnie (1.7dts) to samo wraz z przejściem w tryb awaryjny, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko ok. Zazwyczaj komunikat pojawia się przy ostrym przyspieszaniu.
Jestem tu gdzie stoję, ale jeśli się ruszę, to mogę się zgubić.
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 01 lis 2017, 20:52
- Imię: Michal
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.7 cdti
- Województwo: lubuskie
Dzisiaj już włącza tryb awaryjny przy każdym troszkę mocniejszym przyspieszeniu, pierw jest takie odcięcie mocy, a za chwilę komunikat i tryb awaryjny. Jak coś się wyjaśni to dam znać.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 07 cze 2018, 13:29
- Imię: Krzysiek
- Auto: Astra J kombi
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Koledzy może poratujecie.
Astra J sport kombi 1,7 CDTi
Auto zapala normalnie, chodzi normalnie ale po ok 15 minutach jazdy - komunikat o awarii pojazdu, przy czym auto po wyskoczeniu komunikatu jedzie super. CTRL i kasuje - jest OK, ale powtarza się codziennie.
Wymieniony : Termostat + akumulator.
Nic nie dało - ciągle tak samo. Olej był na 6% ale żeby mieć pewność że to nie to - zresetowałem do 100%
Byłem u mechanika, podpinał pod komputer - nie ma żadnych błędów na silnika.. Jakieś tam o przepalonych żarówkach w karoserii jedynie. Silnik OK.
Astra J sport kombi 1,7 CDTi
Auto zapala normalnie, chodzi normalnie ale po ok 15 minutach jazdy - komunikat o awarii pojazdu, przy czym auto po wyskoczeniu komunikatu jedzie super. CTRL i kasuje - jest OK, ale powtarza się codziennie.
Wymieniony : Termostat + akumulator.
Nic nie dało - ciągle tak samo. Olej był na 6% ale żeby mieć pewność że to nie to - zresetowałem do 100%
Byłem u mechanika, podpinał pod komputer - nie ma żadnych błędów na silnika.. Jakieś tam o przepalonych żarówkach w karoserii jedynie. Silnik OK.