wypalanie DPF w AJ
-
- Posty: 2111
- Rejestracja: 07 mar 2015, 9:25
- Imię: Darek
- Auto: Astra J ST
- Silnik: A14NET/LPG
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 5 razy
- Pomocny: 40 razy
wypalanie DPF w AJ
Krótko mówiąc, jak ostatnie wypalanie nie było skuteczne to potem zaczyna wypalać wcześniej, przy niższej temperaturze. Jak wypalanie było ok to zaczyna wypalać przy wyższej.
-
- Posty: 4826
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Tylko u Ciebie rzadko kiedy temperature przepracza 60 stopni co sam przyznales. Termostat sprawny ?przepek pisze:QR_BBPOST U mnie, na nierozgrzanym silniku wypalanie regularnie zaczyna od 45 stopni Celsjusza..
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 02 sie 2017, 11:11
- Imię: Piotr
- Auto: Astra J Sports Tourer 131KM
- Silnik: A17DTF
- Województwo: zachodniopomorskie
Raczej sprawny.. Wg wskazań na wyświetlaczu przy zegarach otwiera się gdzieś przy 95-97 stopniach, a potem trzyma około 93.
- stiven
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 lis 2017, 18:30
- Imię: Stefan
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.7DTF
- Województwo: zachodniopomorskie
Odnośnie czujnika różnicy ciśnień Czujnik ciśnienia spalin - HELLA 6PP 009 409-071 taki kupiłem i zamontowałem u siebie i problemy znikły. Kupiony w " MotoCentrumNet " lub Czujnik ciśnienia spalin - FEBI BILSTEIN 45772 też z tego sklepu. Dostęp do czujnika jest w miarę dobry jedna śrubka i wtyczka i wyciągnięcie z wężyka,prawa strona za filtrem powietrza tył silnika można pomóc sobie lusterkiem z lokalizacją.
-
- Posty: 4826
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
- KonstantinPol
- Posty: 459
- Rejestracja: 01 sty 2017, 21:34
- Imię: Michał
- Auto: Astra J
- Silnik: A17DTJ
- Rocznik: 2011
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: rej. WS...
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 25 razy
Zaprawdę powiadam Wam, że nie pojmuję logiki jaka stoi za włączeniem wypalania przez komputer.
Pod koniec tygodnia próbował wypalać akurat jak dojeżdżałem rano na parking pod firmą - raptem 4km od domu - silnik zimny etc. W sobotę miałem zaplanowaną trasę więc odpaliłem apkę na fonie - 76% zapełnienia. Myślę OK - w trasie pewnie się wypali.
Ni wuja. Zrobiłem jednym ciągiem 65km i nie było próby wypalania. Trudno. Wracam - znów całą trasę nie wypalał choć prułem dość mocno. Wjeżdżam do miasta, redukcja i BAM - kontrolka się zapaliła = wypalanie mode on .
Poświęciłem czas i pojechałem na obwodnicę (skoro auto dobrze rozgrzane), 140 na zegarku, wypalił jak już zjeżdżałem na drugim końcu miasta w kierunku domu. Programiści dali ciała po całości. Próby wypalania na zimnym, brak wypalania na trasie, co to ma być?!
Pod koniec tygodnia próbował wypalać akurat jak dojeżdżałem rano na parking pod firmą - raptem 4km od domu - silnik zimny etc. W sobotę miałem zaplanowaną trasę więc odpaliłem apkę na fonie - 76% zapełnienia. Myślę OK - w trasie pewnie się wypali.
Ni wuja. Zrobiłem jednym ciągiem 65km i nie było próby wypalania. Trudno. Wracam - znów całą trasę nie wypalał choć prułem dość mocno. Wjeżdżam do miasta, redukcja i BAM - kontrolka się zapaliła = wypalanie mode on .
Poświęciłem czas i pojechałem na obwodnicę (skoro auto dobrze rozgrzane), 140 na zegarku, wypalił jak już zjeżdżałem na drugim końcu miasta w kierunku domu. Programiści dali ciała po całości. Próby wypalania na zimnym, brak wypalania na trasie, co to ma być?!
Ostatnio zmieniony 11 mar 2018, 19:16 przez KonstantinPol, łącznie zmieniany 2 razy.
konstantynopolitanczykowianeczka czy konstantynopolitaczykiewiczówna ?
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 31 gru 2014, 11:10
- Auto: 123
- Województwo: Zagranica - UK
- Pomocny: 1 raz
Brakuje opcji wymuszenia wypalania przez użytkownika po osiągnięciu na przykład 75% zapełnienia...KonstantinPol pisze:QR_BBPOST Programiści dali ciała po całości. Próby wypalania na zimnym, brak wypalania na trasie, co to ma być?!
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
bojesiewody, i/lub blokady na najbliższe 15 km jeśli spodziewamy się trasy szybkiego ruchu za parę chwil.
Kiedyś zdarzyło mi się wypalać "na postoju" w korku do bramek na autostradę
Kiedyś zdarzyło mi się wypalać "na postoju" w korku do bramek na autostradę
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
-
- Posty: 145
- Rejestracja: 20 maja 2015, 12:44
- Imię: Tomasz
- Auto: astra J
- Silnik: A17DTJ
- Rocznik: 2012
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Przecież o to chodzi żeby zatkać filtr i jechać z nim na serwis. Myślicie że dlaczego komp nie wyświetla informacji o wypalaniu filtra. Tylko dlatego żeby nieświadomy użytkownik używający diesla głównie w mieście przerwał kilka razy wypalanie w trakcie i dziękuje. Filtr zajechany i olej do wymiany.
Sam używając autka głównie na trasie zapominam zupełnie że coś takiego jest zainstalowane, ale wystarczyło że tej zimy było kilkanaście stopni mrozu i jazda cały czas w mieście i zaczęło się wypalanie pod dyktando apki co jakieś 150-200km
Sam używając autka głównie na trasie zapominam zupełnie że coś takiego jest zainstalowane, ale wystarczyło że tej zimy było kilkanaście stopni mrozu i jazda cały czas w mieście i zaczęło się wypalanie pod dyktando apki co jakieś 150-200km